Niestety, ten kupon już wygasł
X-kom promocja 100x100
-235° Zakończono

X-kom promocja 100x100

x-kom kody rabatowe
37
wrz 14.

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Hej!
Kolejna odsłona promocji 100x100 od x-kom. Kod (100x100) należy zastosować w koszyku.
Z ciekawszych rzeczy:

298643.jpgKingston 32GB DataTraveler 100 G3 (USB 3.0) 15,99zł LINK

298643.jpgSamsung 64GB microSDXC Evo Plus zapis 60MB/s odczyt 100MB/s 44zł LINK


298643.jpg70mai Smart Dash Cam Pro 2.7K/140/WiFi 249zł (cena nie najlepsza, ale jak ktoś potrzebuje FV, to myślę, że spoko opcja) LINK


298643.jpgGłośnik Google Home 159złLINK

298643.jpgQCY T1 TWS Białe 59,99zł LINK

Ogólnie jest jeszcze parę słuchawek i innych rzeczy.
Aktualizacje społecznościowe
X-kom kody rabatoweX-kom Okazje
Najlepsze komentarze
hykker14/09/2020 14:37

Słuchawki douszne niszczą słuch. Powinien być zakaz ich sprzedawania. Ale k …Słuchawki douszne niszczą słuch. Powinien być zakaz ich sprzedawania. Ale każdy indywidualnie odpowiada za swój stan zdrowia. A potem zbiórki na różnych portalach bo nie ma kasy na operację i leczenia.


Tak samo jak alkohol niszczy wątrobę, papierosy płuca, a trzymanie telefonu komórkowego w kieszeni osłabia plemniki. Co to zmienia jeśli chodzi o samą wrzutkę?
37 Komentarzy
Glosnik google rozumie po polsku?
HIKE14/09/2020 14:27

Glosnik google rozumie po polsku?


Nie rozumie
Lulek14/09/2020 14:29

Nie rozumie


Oooo, lipa. Myslalem ze juz sie nauczyl no nic, to czekam dalej :d
HIKE14/09/2020 14:30

Oooo, lipa. Myslalem ze juz sie nauczyl no nic, to czekam dalej :d


Poczekasz jak z wizami do USA...
Ten pendrive będzie miał zapis chociaż 15mb?
Generalnie słaba ta promocja ale widzę że się odważyłeś wstawić :P
Słuchawki douszne niszczą słuch. Powinien być zakaz ich sprzedawania. Ale każdy indywidualnie odpowiada za swój stan zdrowia. A potem zbiórki na różnych portalach bo nie ma kasy na operację i leczenia.
hykker14/09/2020 14:37

Słuchawki douszne niszczą słuch. Powinien być zakaz ich sprzedawania. Ale k …Słuchawki douszne niszczą słuch. Powinien być zakaz ich sprzedawania. Ale każdy indywidualnie odpowiada za swój stan zdrowia. A potem zbiórki na różnych portalach bo nie ma kasy na operację i leczenia.


Tak samo jak alkohol niszczy wątrobę, papierosy płuca, a trzymanie telefonu komórkowego w kieszeni osłabia plemniki. Co to zmienia jeśli chodzi o samą wrzutkę?
Niezła promocja prawie każdy przedmiot jest dostępny w innym sklepie na ceneo w tej samej cenie.
hykker14/09/2020 14:37

Słuchawki douszne niszczą słuch. Powinien być zakaz ich sprzedawania. Ale k …Słuchawki douszne niszczą słuch. Powinien być zakaz ich sprzedawania. Ale każdy indywidualnie odpowiada za swój stan zdrowia. A potem zbiórki na różnych portalach bo nie ma kasy na operację i leczenia.


A dokładnie o co chodzi - chodzi o brak wymiany powietrza? bo w niektórych instrukcjach jest napisane by wyjąć słuchawki po jakimś czasie i by uszy odpoczęły

Pytam serio bo nigdzie nie spotkałem się z taką informacją (ani w prasie medycznej ani nigdzie indziej)
hmmkot14/09/2020 14:51

A dokładnie o co chodzi - chodzi o brak wymiany powietrza? bo w niektórych …A dokładnie o co chodzi - chodzi o brak wymiany powietrza? bo w niektórych instrukcjach jest napisane by wyjąć słuchawki po jakimś czasie i by uszy odpoczęły Pytam serio bo nigdzie nie spotkałem się z taką informacją (ani w prasie medycznej ani nigdzie indziej)


Chodzi o to, słuchawki douszne są wkładane do małzowiny usznej. I puszczając muzykę pzekracza się poziom decybeli okeślony dla ucha co powoduje trwałe niszczenie słuchu. Inaczej dźwięk się roznosi w przypadku słuchawek nausznych, inaczej w przypadku słuchawek w zamkniętym pomieszczeniu jakim jest małzowina uszna. Stąd tyle młodych osób, u których coraz częściej spotkać oznaki głuchoty.
RB3RCWPTWJ 20zł mwz 100 zł al.to do 20.09.
Qmar81114/09/2020 14:43

Tak samo jak alkohol niszczy wątrobę, papierosy płuca, a trzymanie te …Tak samo jak alkohol niszczy wątrobę, papierosy płuca, a trzymanie telefonu komórkowego w kieszeni osłabia plemniki. Co to zmienia jeśli chodzi o samą wrzutkę?


Wątrobę sobie przeszczepisz, z jednym płucem da się żyć a do seksu osłabione plemniki nie są potrzebne.
Po postu przestrzegam przed noszeniem sluchawek dousznych. I tyle.
A ty mozesz pić, palić i nosić telefon w kieszeni. Twoje zycie i twoja sprawa.
Zwykly14/09/2020 14:49

Niezła promocja prawie każdy przedmiot jest dostępny w innym sklepie na ce …Niezła promocja prawie każdy przedmiot jest dostępny w innym sklepie na ceneo w tej samej cenie.



Już myślałem, że tylko ja przy promocjach w xkom trafiam na produkty w tych samych cenach lub nawet droższe względem konkurencji.
Co to to 100 x 100 ?
hmmkot14/09/2020 14:51

A dokładnie o co chodzi - chodzi o brak wymiany powietrza? bo w niektórych …A dokładnie o co chodzi - chodzi o brak wymiany powietrza? bo w niektórych instrukcjach jest napisane by wyjąć słuchawki po jakimś czasie i by uszy odpoczęły Pytam serio bo nigdzie nie spotkałem się z taką informacją (ani w prasie medycznej ani nigdzie indziej)


Wyczerpujące opracowania naukowe na ten temat znajdziesz na Facebooku, na grupach antyszcepionkowców oraz płaskoziemcow.
Nie czytaj opracowań żadnych instytutów ani uniwersytetów bo oni są na smyczach jaszczurów
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst