Unimil - Kupony

Unimil Kody Rabatowe & Promocje

Wszystkie okazje Unimil w Maj 2021
Kupony (3)Okazje (11)

Unimil - najlepsze kupony

-30% Zniżka
-30% Zniżka
Skyn - rabat na zakupy online
14/05/2019
15/06/2019
Tańsze prezesy
piotr_walicki

A za ile wysyłka tam jest?

januszebiznesu

A ja plusuję, bo już dawno nie było promocji na ich żele :) Mi informacja zawarta w okazji wystarczyła żeby wiedzieć co i jak ;)

Michał_Ściebura

Minus za brak opisu...jak Ci się nie chce to lepiej wcale nie wstawiaj okazji

eter

Tak trochę się "nie rozpisałeś" w opisie [linka nawet brak]. Za nicka w "nagrodę" nie dostaniesz - ale popraw się na przyszłość ;)

-50% Zniżka
-50% Zniżka
50% na cztery produkty SKYN
31/12/2016
Kod rabatowy na 50% na 4 produkty SKYN do wykorzystania na stronie http://sklep.skyn.pl Nie wiem do kiedy ważny - otrzymałam go bezpośrednio z kontaktu na stronie gdy zapytała… Czytaj dalej
AvatarUsunięty19315
lukaa

Czy chin to chyba nie:P Większe pudełka na alledrogo są zafoliowane :P Może ktoś ma dostęp w hurtowni, magazynie. Taniej to jest od Virgin mobile 3 szt za 0 zł :D https://www.pepper.pl/promocje/opakowanie-prezerwatyw-do-kazdego-zamowionego-startera-virgin-mobile-28216 Wystarczy przenieść jakiś nr na kartę który nam zalega. Albo kilka numerów :D

Usunięty19315

@Kaban dziękuję za informację

Usunięty19315

@akro polecam bo używamy tych i ja uważam że są najlepsze z tych co stosowaliśmy :P @muminek89 nie przydaje ci się kod to trudno ale powiem ci że np. skyn selection nigdzie taniej nie znajdziesz albo coktail tez nie. Zresztą, ja zawsze kupowałam własnie z tego oficjalnego sklepu po zwykłych cenach no chyba ze trafiłam kod a ten 50% to juz w ogóle wypas. Jak nie mamy zapasu to na stacji czy w rossmanie płacisz normalną stawkę http://www.rossmann.pl/Produkt/Unimil-Skyn-nielateksowe-prezerwatywy-Original-20-szt,360569,6371 wiec nie wiem skad te ceny na allegro - może z chin :) Do póki działa kod polecam

muminek89

Najtaniej wychodza Skyny zwykłe 20szt za 49.99-24.99+9.50 przesyłka razem 34.50zł (czyli ok.1.73zł/szt.). Na allegro można kupić za złotówkę, więc dużo taniej. Gumki swoja drogą bardzo fajne, jakby ich nie bylo ;)

akro

@Kasia-lowca-promocji a ogólnie polecasz te gumki? (cheeky)

-50% Zniżka
-50% Zniżka
Prezerwatywy oraz żele SKYN -50%
16/09/2016
Kod rabatowy na opakowania 9 ,10 , 20szt oraz żele . 2016-POCZUJWSZYSTKO
pbb

chyba do odwołania

Artur_Jakiś

Wiadomo do kiedy trwa ta promocja?

pbb

​nie,to inny kupon

Fero

taa taki detal, promocja ale nic nie ma...

Usunięty5764

ja z virgin dostalem inny, szkoda ze w sklepie pustki

Unimil - najlepsze okazje od naszej społeczności

Prezerwatywy Unimil Skyn Original -50%
593° Zakończono
mar 31. 2019mar 31. 2019
Prezerwatywy Unimil Skyn Original -50%3,49zł6,99zł-50%
Wieczorny spacer do Biedronki przy ul. Rogowskiej we Wrocławiu i takie znalezisko. Nie wiem czy tylko lokalnie. Kupione trzy opakowania. Po zeskanowaniu pokazuje 4 sztuki, ale to b… Czytaj dalej
Avatarkleszczu92
Zobacz więcej
Donek

Doczytaj całość.

lukaa

(y)

RedOnionWwa

Jeśli seks nazwać masturbacje to może i faktycznie masz za free za każdy inny rodzaj seksu się płaci, a już największą utopią jest to, że najdrożej jest w małżeństwie (:I

Krzysztof.Krzy

Ja tak chodzę codziennie po mieście, obieg zamknięty mniej smogu.

NeroCM

W sumie to nie potrzebuję, ale i tak plusik za ofertę ;)

Prezerwatywy UNIMIL Skyn Selection 9 sztuk
486° Zakończono
lut 11. 2019lut 11. 2019LokalnieLokalnie
Prezerwatywy UNIMIL Skyn Selection 9 sztuk2,99zł16,99zł-82%
Dziś o 06:30 było jeszcze kilkanaście opakowań. Data: 2019/10 Wg etykiety cena regularna to 29,99 na Ceneo najtańsze 16,99. Lokalna: TESCO Górczyńska, Gorzów Wielkopolski
AvatarpR0SiAczek
Zobacz więcej
stonkat

wolę bez ale w dni płodne się przyda

zeneksekendhend

W takim razie chyba jestem kobietą...

Marzena_K

Lepsza ochrona powiadasz;-)

pR0SiAczek

Wstydu wcale, ale w internecie nic nie ginie i nie wiesz kiedy okaże, się że zakup zgrzewki mleka i gumek to jakiś rodzaj zboczenia karany kastracją ;)

pR0SiAczek

Po zmianie grafiki będzie zdecydowanie potrzebny, żeby odgadnąć co tam Panie na paragonie wyblurował... ;)

Unimil by Manix 12 szt.
886° Zakończono
gru 12. 2018gru 12. 2018
Unimil by Manix 12 szt.6,29zł20,99zł-70%
Wczoraj widziałem promocje na 3 szt., dziś w Tesco Murowana Goślina na 12. Możliwe, że lokalnie.
AvatarWelek
Zobacz więcej
dawid_wolski

unimilajcie sobie chwile

adam555

Wezmę 2 paczki i będę marudzić starej że teraz to musimy zużyć do końca roku bo termin ważności minie 😁

JanGrenouille

Jako czepek na basen może się nie sprawdzić :p Do pozostałych, mniej oczywistych zastosowań w zupełności wystarczy XD

JW78

Szukam kobiety która złoży się i będzie ze mną wspólnie korzystać ! ;)

moisuree

"O, starczy na rok/10 lat/do końca świata" powoli staje się tak oczywistym komentarzem jak "ma nfc/b20" lub "uczciwa cena" (skeptical)

Prezerwatywy unimil 9 szt
360° Zakończono
paź 2. 2018paź 2. 2018
Prezerwatywy unimil 9 szt12,99zł
znalezione w biedronce Lublin Czechów
Avatarpiotr.wojcikh7r
Zobacz więcej
RexMaster

Coś w tym jest , oby nie alimenty (lol)

Michi_Shinjitsu

Na pierwszy raz, to bez! (onion) (y)

RexMaster

Dobra juz wiem dzieki (lol) (lol) (lol) (lol)

Takitam_Smieszek

Jak Czechów jal Ruciana jest na Czubach

Usunięty84238

Za każdym razem muszę tłumaczyć oddzielnie ... Kurvinox to jeden z rodzajow kosmitow w serialu kapitan Bomba :) Obejrzysz 2 odcinki i juz stale bedziesz chcial nowych dla przykladu

Prezerwatywy Unimil zero 10 szt
198° Zakończono
mar 5. 2018mar 5. 2018
Prezerwatywy Unimil zero 10 szt19,90zł29,90zł-33%
Prezerwatywy znalezione w netto.
AvatarMaciejOstasz
Zobacz więcej
krzysiek1404

gdzie tytuł "Tanie ruch_nie" ?? hehe

MaciejOstasz

10/2019

decepol

A ktorakolwiek firma gumek daje? :o

Neverhateyaraki

A ciekawe jaką mają date ważności, wczoraj kupowałam moje ulubione gumki i na każdej aukcji są do 5.2018 Irytujące bo musiałam zamówić mniej niż zwykle a tak to bym miała dwa opakowania za darmo bo cena sporo niższa :/

Atypowy

Dają jakieś odszkodowanie?

Prezerwatywy Unimil 3 szt Tesco Wrocław Marino
140° Zakończono
lip 24. 2017lip 24. 2017LokalnieLokalnie
Prezerwatywy Unimil 3 szt Tesco Wrocław Marino2,28zł
Prezerwatywy Unimil, przecenione dwa rodzaje: Contakt 2,28 zł, Varie 2,82 zł. Na Marino zostało bardzo dużo Contakt, są na półce z prezerwatywami oraz na standzie marki Skyn. Pr… Czytaj dalej
AvatarUsunięty41700
Zobacz więcej
nika8011

Chyba kupię synowi na wyjazd do dziewczyny :D Może nie zostanę babcią przed czterdziestką?!

d.majdak6

Niee, tylko patrzę ;)

pitowa

A ty co liżesz lizaka w papierku??

d.majdak6

pierwsze płyn do płukania ust... Potem prezerwatywy... Przypadek?

Darmowy personalizowany tester SKYN
183° Zakończono
cze 9. 2016cze 9. 2016
Darmowy personalizowany tester SKYN
Za dane kontaktowe - możesz otrzymać próbkę prezerwatyw SKYN z dedykacją. Termin dostawy do 14 dni.
Usunięty16108

dziekuje za odp pozdrawiam

ntr

Nie dotarło.

Usunięty16108

hej nie wiem jak u Was ale do mnie nic nie przyszlo a minely juz prawie 2miesiace ...dajcie znac czy ktos w ogole otrzymal :) pozdrawiam

Usunięty14161

Taaa dziewczyny :) chyba ci sie portale pomyliły kolego Cieśń nadgarstka nie odczuje różnicy także możecie spokojnie zamawiać :) stuleje

Moonlight

​Wystarczy wejść w link... "STWÓRZ WŁASNE PERSONALIZOWANE OPAKOWANIE PREZERWATYW. PRZEŚLIJ NAM HASŁO, KTÓRE CHCESZ ZAMIEŚCIĆ NA PUDEŁKU".

Darmowa próbka prezerwatyw Unimil SKYN
182° Zakończono
lut 1. 2016lut 1. 2016
Darmowa próbka prezerwatyw Unimil SKYN
Wypróbuj produkty Skyn za darmo. Podaj adres a otrzymasz próbkę prezerwatyw SKYN gratis!
Majk

nie ma już

EMBARRASSED

Wezme najwyzej dam koledze :D

TomdeX

Zawsze można się pocieszyć, że jak będą bliźniaki to dostanie się 500 zł.

bla107

Tak jest dziurawa bo to jest sponsorowane przez Panstwo na rzecz zwiększenia przyrostu naturalnego

golaz

a co druga jest dziurawa

Darmowe prezerwatywy
-2° Zakończono
gru 21. 2015gru 21. 2015
Darmowe prezerwatywy
Wejdz w link, wypelnij formularz i prezerwatywa SKYN jest twoja - have fun :)
Usunięty7270

mysle ze mimo wszystko nadal dziala - moze im zostalo duzo zapasow do wyczerpania

Biznesian_Januszianu

W regulaminie napisali 1. Promocja trwa od godziny 00:00:01 dnia 1 grudnia 2015 r. do godziny 23:59:59 dnia 20 grudnia 2015 r. lub do wyczerpania zapasów. to chyba nie a sensu sobie głowy zawracać.

Usunięty7270

Tak czy inaczej, nadal nie wiem skad ta smutna ocena

Dario666

jaki rozmiar???

Biznesian_Januszianu

Spytałem koleżankę na gg czy jakbym wypełnij i by przyszły to wypróbujemy, czekam na odpowiedź :)

Darmowa próbka prezerwatyw Skyn @ Unimil
253° Zakończono
lis 3. 2015lis 3. 2015
Darmowa próbka prezerwatyw Skyn @ Unimil
Unimil wznowił akcję promocyjną "Poczuj Wszystko" Możemy zamówić próbkę prezerwatyw SKYN. Wystarczy wypełnić formularz naszymi danymi, a próbka i przesyłka będą darmowe. Jedna o… Czytaj dalej
Nitro

a dawno zamawiales? dostales jakies potwierdzenie rejestracji na maila czy cos??

Usunięty2587

dziś dotarły ;) na jeden adres 2 paczki tylko na inne imiona heh

pbb

gumki dotarły,dziś pierwsze testy

Usunięty5120

Ciekawa oferta

pbb

hmm czyli dziś nie mogę ? nie wiem co na to żona

Najnowsze Kupony Unimil:

ZniżkaUnimil Szczegóły ZniżkiWygasa
30%Skyn - rabat na zakupy online14/05/2019
50%50% na cztery produkty SKYN31/10/2016
50%Prezerwatywy oraz żele SKYN -50%31/10/2016