240°
Zakończone
19 Komentarzy

było

Dla mnie xkom nie istnieje. Ogrom ludzi ma problemy z reklamacją sprzętu, ja też byłem przez długi czas pozbawiony notebooka. Jak nie chcecie problemow, to kupcie w innym sklepie.

Sebix16 min

Dla mnie xkom nie istnieje. Ogrom ludzi ma problemy z reklamacją sprzętu, ja też byłem przez długi czas pozbawiony notebooka. Jak nie chcecie problemow, to kupcie w innym sklepie.


Mógłbyś przybliżyć swój przypadek? Osobiście jestem bardzo zadowolony z obsługi sklepu, nigdy żadne zwroty/reklamacje nie były odrzucone czy źle potraktowane.

Sebix16 min

Dla mnie xkom nie istnieje. Ogrom ludzi ma problemy z reklamacją sprzętu, ja też byłem przez długi czas pozbawiony notebooka. Jak nie chcecie problemow, to kupcie w innym sklepie.


Ja nie miałem jeszcze z nimi problemów, a bardzo dużo tam kupuję.

Również zero problemów. Polecam serdecznie. Jeśli bokobrody przepraszam Nie znalazłem i nie widziałem poprzedniego wpisu.

Sebix27 min

Dla mnie xkom nie istnieje. Ogrom ludzi ma problemy z reklamacją sprzętu, ja też byłem przez długi czas pozbawiony notebooka. Jak nie chcecie problemow, to kupcie w innym sklepie.


To nie x-kom naprawia Ci notebooka, tylko serwis nie mający nic wspólnego ze sklepem.

Fonzie17 min

Mógłbyś przybliżyć swój przypadek? Osobiście jestem bardzo zadowolony z obsługi sklepu, nigdy żadne zwroty/reklamacje nie były odrzucone czy źle potraktowane.


O tak, ja się bawiłam w reklamacje przez 5 miesięcy i tyle też nie miałam laptopa. Porażka..

Testuje8 min

To nie x-kom naprawia Ci notebooka, tylko serwis nie mający nic wspólnego ze sklepem.



W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi to sklep ponosi winę, nie gwarant.

Kiedyś wsadzili mi do peceta RAM CL10, zamiast CL9, jak było w opisie. Za późno się zorientowałem.. Ogólnie sklep ok, mam od nich wspomnianego peceta, netbooka, głośniki, słuchawki itp... Tylko trzeba czaić sie na promocje, ceny bez promocji nie różnią się od tych z innych sklepów.

Raz reklamacja, dwa razy rękojmia, odmówili zwrotu pieniędzy mimo iż laptop gamingowy jak sam go nazwali za niecałe 5 tysięcy ciął się na najniższych parametrach przy najsłabszych grach.. Potem matryca przestała działać, w rogu pojawił się punkt świecący jaśniej.. Pan w sklepie powiedział mi, że to normalne i te matryce tak mają WTF?! Ogółem kompletna porażka.. Po 5 miesiącach użerania się otrzymałam możliwość zakupu innego sprzętu. Nie chcę mieć z tym sklepem już nic wspólnego.

Sebix8 min

W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi to sklep ponosi winę, nie gwarant.


Prawda. Ale w niektórych przypadkach oprócz sklepu też i sam klient może być sobie winny, bo po 14 dniach od złożenia reklamacji i braku decyzji sklepu nie idzie do salonu wlepić im "mandatu" w wysokości wartości reklamowanego sprzętu, do czego ma pełne prawo.
Czy może X-KOM ustosunkował się do Twojego roszczenia, tylko następnie naprawa trwała tak długo? W takich przypadkach też jest w kodeksie określone ile czasu mogą sprzęt trzymać przed wydaniem - jest to bodaj określone bardzo płynnie, w stylu "rozsądny czas", jednak mamy prawo po kolejnych ok. 5 dniach (tyle można brać za minimum "rozsądnego czasu" podobno) do żądania zwrotu gotówki, jeśli wciąż jesteśmy bez sprzętu

Sebix1 godz., 26 min

Dla mnie xkom nie istnieje. Ogrom ludzi ma problemy z reklamacją sprzętu, ja też byłem przez długi czas pozbawiony notebooka. Jak nie chcecie problemow, to kupcie w innym sklepie.


sprzedają tyle sprzętu że problemów nie unikniesz więc wiesz.... ja tam z nimi problemów nie miałem.

FireBird44 min

Ale w niektórych przypadkach oprócz sklepu też i sam klient może być sobie winny, bo po 14 dniach od złożenia reklamacji i braku decyzji sklepu nie idzie do salonu wlepić im "mandatu" w wysokości wartości reklamowanego sprzętu, do czego ma pełne prawo.


Jak to widzisz w praktyce? Oczywiście wiemy, że piszesz słusznie, ale w mojej historii tylko jeden sklep posłusznie oddał kasę (Action, jeszcze na Kazimierzowskiej, jakoś w 1996-1997). Usłyszysz zza blatu "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi" i co, będziesz wzywał do zapłaty? Zignorują, skierujesz do sądu, za 3 miesiące oddadzą Ci sprzęt, sprawa się nawet nie rozpocznie, a straci sens.

Z ciekawostek, ostatnio dyrektor serwisu Miele odpowiedział mi oficjalnie "na produkty eksploatacyjne Miele nie ma żadnej gwarancji".

@rdx - ile razy do takiej sytuacji doszło, tyle razy wyszedłem z tego z gotówką w dłoni - naprawdę. Od samego Sony aż po sieć Neonet. Wiele razy na szczęście nie dane mi było tak interweniować, ale te kilka, które musiałem - wygrałem. Z takiego założenia jak Ty wychodzi zapewne 90% kupujących, którzy wiedzą cokolwiek na temat swoich praw konsumenckich (czyli zapewne z ~30% wszystkich kupujących) i dlatego też się najczęściej słyszy "jak to mnie wyr.chali" etc. To jest nieprzyjemna walka, ja wiem - ale jeśli jest się zdecydowanym i walczy do końca, to można to wygrać najczęściej. A jeśli już nie, to następny w kolejce jest rzecznik praw konsumenta. W sądy nie trzeba się bawić myślę.

FireBird3 min

@rdx - ile razy do takiej sytuacji doszło, tyle razy wyszedłem z tego z gotówką w dłoni - naprawdę.


Właśnie o to pytam. Jak to robisz? Warto się uczyć od tych, którzy osiągają lepsze rezultaty.

@rdx - podstawowe zasady opisałem 2 posty wyżej. Do najgorszego doszło tylko raz - wtedy sięgnęliśmy po tel. na ogólną infolinię sieci i skontaktowaliśmy się z działem reklamacji, a nie ze sprzedawcami w salonie, którzy wiedzą tyle, ile im kierownik powie razy, żeby za nic nie oddali pieniędzy tłumacząc się przy tym tak nieudacznie, że aż krew zalewa. Z działem reklamacji też się chwile przepychaliśmy, ale jeśli do jasnej ch.lery są pewne przepisy, których trzeba przestrzegać i jako reklamujący znamy je na tyle, aby być pewnym swojej racji, to trzeba ich nękać dopóki nie puszczą. Tak jak mówiłem - to jest katorga najczęściej, ale jeśli mówimy o produktach z półek cenowych 1000 zł+, a czasami nawet bliżej sum pięciocyfrowych, to motywacja sama się pojawia. Z rzecznikiem jeszcze na szczęście nie musiałem próbować, ale warto się doinformować w wielu kwestiach dzwoniąc na darmowe infolinie zajmujące się prawami konsumenta - do znalezienia w 3 sekundy przy użyciu Google'a.
Życzę nam wszystkim pomyślnie zakończonych reklamacji bez ingerencji "profesjonalnych" organów. Więcej nie pomogę, bo sam jestem małym konsumencikiem, którego głowa zaczyna boleć już na samą myśl, że coś trzeba zareklamować - gdziekolwiek.

Ludzie, nigdy nie korzystajcie z gwarancji, zawsze z niezgodności z umową. Wystarczy, że nie ustosunkują się do niej w ciągu 14 dni i są zmuszeni zrealizować nasze roszczenie. Korzystałem nie raz i wychodzę albo z naprawionym sprzętem, albo ze zwrotem gotówki.

Sebix2 godz., 46 min

Dla mnie xkom nie istnieje. Ogrom ludzi ma problemy z reklamacją sprzętu, ja też byłem przez długi czas pozbawiony notebooka. Jak nie chcecie problemow, to kupcie w innym sklepie.



Co ty wygadujesz, ja przynajmniej 10+ transakcji dokonałem i NIGDY nie miałem problemów z zakupem czy reklamacią, jesteś pewnie tym 1 procentem który ma ze wszystkim problemy

Dzięki za wrzutkę! Nosiłem się z zamiarem zakupu kompa, a tu akurat były niemalże wszystkie rzeczy które sobie wybrałem w promocji, łącznie z obudową! dodatkowo zgarnę 2 x mafię 3 ok -200zł mniej niż sobie to skompletowałem, a do tego wszystko na fakturkę na moją firmę ;]

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst
    Podobne kupony
    1. 343°Tydzień Mobilny @x-kom -350zł
    2. 256°-50% na rzeczy w kolorze czarnym, szarym i białym (np. koszula za 50zł, swe… -50%
    3. 197°40% zniżki na wszystkie dermokosmetyki @ Super-Pharm -40%
    4. 191°Rabat -30% na kolekcję dziecięcą (obejmuje produkty przecenione) @ 4F -30%
    5. 171°-50% na obuwie dla klubowiczów @ Simple -50%