TechLord - Kupony

TechLord Kody Rabatowe & Promocje

Wszystkie okazje TechLord – Maj 2022·Więcej informacji

TechLord - najlepsze kupony

TechLord - najlepsze okazje od naszej społeczności

Unitek S1207A - stacja klonująca USB-C 3.2 Gen.2 (2x M.2 PCIe NVMe) @
179°
05/06/2022Obowiązuje do 05/06/202221 g, 51 min21 g, 51 min
Stacja dokująca Unitek USB-C 3.2 Gen.2 (2x M.2 PCIe NVMe) do kupienia w Techlord za 343,99 zł z darmową wysyłką. Unitek S1207A to stacja klonująca przeznaczona dla dysków SSD M.2 PCIe NV…
piterek

Dokładnie, a później rozkaz 66 i pozamiatane.

Droll

Mocno mnie zaciekawił tytuł… stacja klonująca. 😃

-12% na wybrane myszki SPC oraz kupon 5 euro na steam w TechLord
130°
maj 6.maj 6.
Okazja zbiorcza na Techlord na myszki z firmy SPC. Po użyciu kodu w koszyki ceny ulegają obniżeniu do:| Lix Plus czarny SPG050 - 142,99 zł Lix Plus Onyx SPG079 - 146,95 zł Gem Plus Czarn…
Avatarparówczankreatyny
Kacper733

Gem Plus na prawdę fajna mycha, jedna z lepszych pod względem przycisków w Polsce, sensor też niczego sobie. Tylko promocja opłaca się tylko jak ktoś potrzebuje ten kod do steama, ponieważ za 179zł jest na Allegro w standardowej cenie. Tutaj doliczając wysyłkę wyjdzie podobnie

PHOTO

wyłka juz darmowa dla 179 zł. a może niżej, trzeba by spawdzić ;) (nie moge wrzucic SS)

Przejściówka Trust Dalyx USB-C - HDMI 20cm @ Techlord
168°
31/05/2022Obowiązuje do 31/05/2022kwi 22.kwi 22.
Przejściówka Trust Dalyx USB-C - HDMI 20cm do kupienia w Techlord za 59 zł. Wysyłka kosztuje 13 zł. Ceny w innych sklepach 113 - 180 zł Ceneo (klik) Trust Dalyx USB-C - HDMI 20cm Po…
Laptop gamingowy Xenia 15 (i7-11800H/32GB/1TB/RTX3070/W10) (8909,99zł ze zwrotem!) @ TechLord
-201° Zakończono
maj 19.maj 19.
Laptop dla graczy Xenia 15 - wyposażony w RTX3070 oraz licencję na system Windows 10 zamówimy w sklepie TechLord za 10909,99zł + cashback 2000zł. Łącznie, po połączeniu promocji za sprzęt …
ritv

Oderwani od rzeczywistości. Niekiedy tak jest.

seba842005

Chyba kogoś w XPG bania szczypie z ta ceną (lol)

Mixx

vs. Legion Pro te same Hz (y) to samo sRGB 100% legion to chyba aluminium legion cięższy legion jaśniejszy o 200 nitów inne proporcje ekranu (16") cenowo legion będzie tańszy z baterią nie wiem który dłużej wytrzyma ale to gamingówki, ładowanie pewnie podobne. Nawet bym się nie zastanawiał i się wstrzymał z kupnem xeni

ritv

Adata to jednak b- brand. Chłopcy odlecieli z cenami. Źle wyceniony laptop.

MongolskiTancerz

Zeby wypłacili pensje trzeba swoje "okazję" natrzepać (lol) (lol) (lol)

Promocja na chłodzenie SilentiumPC w TechLord, np. SilentiumPC Navis EVO ARGB AIO 2x140mm za 279 zł, więcej w opisie
137° Zakończono
maj 9.maj 9.
Techlord odpalił spoko promki na chłodzenia SilentiumPC. Kilka przykładów poniżej, a wszystkie chłodzenia w promocji znajdziecie tutaj (click) Przy każdym porównanie z Ceneo i krótkie inf…
AvatarForfiterMamut
BlackBright

Koniec dobrego...

MarcinZnajdzie

Dobre

Blissx

Czyli fortis lub dopłata do czegoś porządnego.

Oranger99

Lepiej dopłacić do czegoś pewnego, lepszego z dłuższą gwarancją. 3 lata to kpina, dobre AIO ma chociaż te 5-6 lat gwary. Zresztą SzajsentiumPC to lubi oszczędzać na wszystkim, więc nigdy nie wiadomo czy jakiś wyciek się nie zrobi.

stark2991

Tak

Słuchawki Philips TAA4205BK/00 czarno-szare (z pomiarem tętna, Bluetooth 5.0, USB-C, IPX5, dokanałowe) @ Techlord
134° Zakończono
kwi 27.kwi 27.
Na stronie Techlord bardzo spoko cena na słuchawki Philips TAA4205BK/00 - 149,31 zł. W Ceneo od 194,99 zł (click) i średnia cena to również poziom 195 zł. Dostawa od 13 zł :) Specyfi…
AvatarForfiterMamut
d00pek

I cyk, sprzedamy 2 produkty (y)

Boguslaw_Podlas

Tylko gdzie się wyświetla tętno. W zegarku czy na aplikacji?”

cidden

Zamówiłem, dzięki. Od 199 zł jest darmowa dostawa to warto sobie coś dobrać.

ForfiterMamut

https://www.philips.pl/c-p/TAA4205BK_00/sportowe-bezprzewodowe-sluchawki-dokanalowe Trenuj mądrzej. Wbudowany czujnik tętnaMonitoruj swoje tętno dzięki wbudowanemu czujnikowi. Umieszczony w słuchawce czujnik umożliwia precyzyjne monitorowanie tętna. Będziesz wiedzieć, kiedy dać z siebie wszystko, a kiedy odpocząć. Zgodność z darmowymi aplikacjami do monitorowania sprawności fizycznej, takimi jak Strava, RunKeeper oraz Philips Headphones. Więc tak :)

parówczankreatyny

Pomiar tętna działa ze Strava?

Zasilacz PC ASUS ROG Strix 750W 80Plus Gold ATX @ Techlord
426° Zakończono
kwi 26.kwi 26.
Zasilacz PC ASUS ROG Strix 750W 80Plus Gold ATX @ Techlord399zł525zł-24% Darmowa dostawa Darmowa
ASUS ROG Strix 750W 80Plus Gold ATX na stronie Techlord za 399 zł , za tyle, to chyba jeszcze nie było (onion) W Ceneo od 525 zł (click) Darmowa dostawa! :) Parametry: Standard:…
Looban

Dotarł w 1 dzień. Nie podniecam się specjalnie elektronika ale piękny i porządny jest. Haribo jak zwykle gratis 😄 (y)

Bartolinio216

Okazja do zamknięcia. Poszło wszystko.. jeszcze raz podziękowania dla autora wstawki @ForfiterMamut. :) )

mcs

Tutaj jest gwarancja aż 10 lat, a zawsze jest możliwość reklamowania z tytułu rękojmi. Ciężko znaleźć promocje na wszystkie komponenty jednocześnie a cebula we mnie silna i będę polować na okazje :)

Looban

Kupiłem. Nie wiem po kiego. Dziękuję.

Mateusz_keXu

Jezeli nic sie nie zmieni to masz racje Jak juz to sie kupuje za jednym razem nie kupie sprzetu tak jak ty by po 2 miesiacach czy trzech nie okazalo sie ze cos nie dziala a o moim zwrocie moge zapomiec

Mikrofon Razer Seiren X czarny w Techlord
150° Zakończono
kwi 12.kwi 12.
Mikrofon Razer Seiren X czarny w Techlord279,30zł399zł-30% Darmowa dostawa Darmowa
Mikrofon od Razera w dobrej cenie. Dobre opinie, a na Ceneo najtaniej. Specyfikacja: Przeznaczenie: Studio / Gaming Rodzaj przetwornika: Pojemnościowy …
Avatarparówczankreatyny
Idź do okazjiIdź do okazji
the4anoni

Akurat dla mnie to zaleta, a nie wada. Nie potrzebuję zbędnego softu do mikrofonu. Mam razer seiren mini, robi co ma robić i to mi wystarczy (y)

przemek.gorka

Nie polecam - niekompatybilny z synapse

TechLord Szczegóły zniżki

Najwyższa zniżka: -85zł
🕰️ Ostatnia aktualizacja: 24/05/2022
🆕 Nowe okazje: 4