Shopee - Kupony

Shopee Kody Rabatowe & Promocje

Wszystkie okazje Shopee w Grudzień 2021

Shopee - najlepsze kupony

Shopee - najlepsze okazje od naszej społeczności

Redmi AirDots S
96°
1 g, 28 min1 g, 28 minWysyłka z: HiszpaniaWysyłka z: Hiszpania
Redmi AirDots S28,20zł Darmowa dostawa Darmowa
Budżetowe słuchawki Redmi airdots S
TomekzeŚwion

Shopee to na bank podróbki. Tak jak karty pamięci sandiska...

Thinkcare

Podróbki

EVEREST_STUDIO

Podróbki?

laartoaceti

A mogłeś kupić coś pewnego za taki kupon... paradoksalnie ryzykujesz 15 z kuponu, a nie 13, bo te 13 Ci oddadzą jakby co

Skyline777

Ostatnio zdałem sobie sprawę, że shopee jeszcze długi czas będzie miał kasę na kampanię promocyjną właśnie z takich szitów. Ja nie chcę nic mówić, ale jak kiedyś wchodził aliexpress i się nacinało na jakiś bubel to się stawiało negatywa i wyciągało wnioski na przyszłość, a teraz ludzie zajarani elektrośmieciami dają piątkę i jeszcze pozytywne recenzje na grupach fejsowych po czym lecą komentarze, że ktoś już zamówił dziesiąty smartwatch za 18 zł bo cena mega, a to, że ledwie działa to tam nic xD

Tabletki do zmywarki Ludwik All in One 120 sztuk - 0,33gr za sztukę!
357°
4 g, 8 min4 g, 8 min
Tabletki do zmywarki Ludwik All in One 120 sztuk Wychodzi 33 grosze za sztukę Jeśli ktoś ma kupon w aplikacji to może taniej! Darmowa dostawa oczywiście.
gagatek

Używam proszku do zmywarek Ludwik i powiem szczerze że proszek sprawdza sie lepiej niż piguły.Nawet ten proszek z Kauflandu jest dobry.

jarek.duch

używam od roku i sprawdzają się super ... ostatnio kupowałem po 46,- :(

pieprz09

Wygląda na to że dla świeżych kont jest dodatkowy kupon -15zł. Po aktywowaniu cena spada jeszcze bardziej.

droso

Dobrze czysczą, plus.

miszouu

Dzięki 🍻 Zbiłem cenę jakimś kuponem 10/40zł który już się kończył.

Ładowarka Baseus GaN 65W GaNFast USB QC3.0 PD2.0
598°
6 g, 55 min6 g, 55 min
Poprzednia moja wstawka cieszyła się tak dużym powodzeniem że wykupiliście wszystko w promocji Ładowarka Baseus GaN 65W - Pepper.pl , a sprzedający wysłał Baseus Gan 2 Pro . Tak … Czytaj dalej
AvatarSandraOH
Adonissov

Jeśli chcesz ładować np chromebooka, laptopa ze złączem typu C itp to to ma to sens 🎩.

qnysz

Wiem, wiem - po prostu nie miałem zamiaru mu odpisywać (embarrassed) A co do ładowania P6 - niestety widziałem że tak to działa i teraz w zasadzie zastanawiam się czy jest mi taka mocna ładowarka w ogóle potrzebna do szczęścia.

Adonissov

Ale ta odpowiedź nie była do Ciebie tylko do użytkownika, który w głupi sposób odpisał Tobie. Mój pierwszy komentarz był do Ciebie :). Btw ori Pixelowa nie będzie wcale taka najlepsza, biorąc pod uwagę jej cenę i fakt, że Pixel 6 i 6 PRO ładuje się 30W tylko na początku cyklu 😁. A ta ze wstawki to raczej podróbka i takich należy unikać zawsze 😁.

EM17

Naładuje tym szybko tablet samsunga z fast charging?

qnysz

Ja o tym wiem doskonale, stąd było moje pytanie - P6 z tego co widzę oczekuje konkretnej ładowarki z PPS, a najlepiej oryginalnej od Google. Ostatnio strach o cokolwiek pytać na pepperze bo zaraz się znajdą eksperci, pierwsi do wyśmiania i wytykania palcami a sami bez znajomości tematu.

Jakdojade 12zł na bilety za założenie konta na shopee
1396°
26/12/2021Obowiązuje do 26/12/202116 g, 25 min16 g, 25 min
Chcąc zakupić rano bilet zauważyłem w aplikacji jakdojade taki baner: Aby otrzymać bonus trzeba założyć konto na shopee używając tego samego maila co w aplikacji jakdojade, ma do… Czytaj dalej
KubaGorski

https://m.facebook.com/jakdojade/photos/a.489749688745/10159957714353746/

Warrtain

No dobra, poszalałem z tym 2-3, ale no za 3,40 jest 20 minutowy w Wwa. Wszystko zależy na jakich trasach jeździsz. Generalnie masz w jakdojade historie biletów więc nie znikają bez śladu

Fljotavik

W Krakowie jednoprzejazdowy/60 minutowy w cenie 6 złotych, a 20 minutowy 4 złote :)

OnionMaster

Gdzie takie tanie bilety? W Wawie bilet jednorazowy (do 75 minut - btw, kiedyś stałem w korku dłużej to musiałem kupić kolejny - bo po 75 minutach bilet znika bez śladu z aplikacji) kosztuje 4,40 PLN. :/

Fljotavik

Przecież masz w opisie.

Odkurzacz Sweepin Robot
-52°
16 g, 26 min16 g, 26 min
Odkurzacz Sweepin Robot36,20zł Darmowa dostawa Darmowa
Osobiscie kupilem za 30 zl dobierajac drobne rzeczy do 40 zl i kuponem -10 zl. Jest to przedsprzedaz czas oczekiwania 10 dni. Opis produktu: Rozmiar: 19,5 x 19,5 x 5,5 cm / 7,68… Czytaj dalej
Pati_Pataszon

Harry Potter na miotle lepiej zamiata (lol)

Pepe_.

Nie płacz to nie moja wina że kupiłeś dwa razy drożej

Qubepl

Elektrośmieć co tu dużo pisać.

szProt

inteligentnemu człowiekowi zajęło to pół minuty, Ty pewnie przesiedziałeś całą noc żeby znaleźć badziew za 36,20 zł

xadoxon

Może dobre rozwiązanie żeby w biurze 15 m2 puszczac?

Adapter c mini OTG USB typu c
128°
gru 6.gru 6.
Adapter c mini OTG USB typu c1zł Darmowa dostawa Darmowa
Wiedziałem że w innych sklepach chodzą po 5 zł, więc i tak taniej plus darmowa przesyłka, może się przydać
KnagaChada

Podobno te tanie adaptery rozpadają się w dłoniach, nim wsadzi się do smartfona

kuku

Wersja z wewnętrznym wtykiem USB nie do wszystkiego się nadaje

Rafx

Dobrze jest, warte to przynajmniej z 3000 zl

HondaVtec

Straszne badziewie. Ostatnio zamówień 2 szt i obie już w koszu. Nie chciały wejść do gniazda a na siłę nie próbowałem bo szkoda telefonu. Mam też 2 szt Ugreen i nie ma problemów. Z tanich polecam tę US $2.04 31%OFF | 5 sztuk USB-C 3.1 typ C złącze typu C Micro USB 2.0 na adapter przejściówka otg na tablet z androidem lampa błyskowa do telefonu napęd U Disk https://pl.aliexpress.com/item/32859280835.html Mam z 5 szt i wszystkie bezproblemowe.

Chucky

Ja nie narzekam ale prawdę mówiąc podłączam tylko drukarkę .i od święta pendrive

Pakiet 5 sztuk filtr wkładu Dafi Unimax Brita Maxtra
191°
gru 6.gru 6.
Trochę tańsze niż na allegro gdzie są za 39,99, darmowa przesyłka więc zawsze to kilka groszy, oceny też dobre więc są raczej git
Witold_Kardys

Czym się różnią te filtry od Brita maxtra plus pure? Ostatnio nakupowałem tych brita z kuponami po 8.50 za sztukę. Tu wyjdzie 5.40.

Kamilusiek

;) kupon 10/40 działa na cały koszyk, a nie poszczególne produkty

nizios

Cały czas jest w tej cenie. Poza tym są kupony 10/40 i 5/15 którymi można dodatkowo obniżyć cenę. Tej informacji brakuje, jak również tej, że wysyłka już nie jest dla wszystkich darmowa.

Damiano78

To chyba matematycznie niemożliwe ;)

Kamilusiek

Było kilka razy Z kuponami 10/40 wychodzily po 28zł

Ozdoby choinkowe święty Mikołaj
382°
gru 6.gru 6.
Ozdoby choinkowe święty Mikołaj3,09zł Darmowa dostawa Darmowa
Kiedyś były, ale znalazłem taniej, jakość dobra, może przyjdą na święta, jak nie to za rok też spoko
Agnieszka_y23

Doliczają cło? Trzeba coś dopłacać/wypełniać jakieś papierki? Jeszcze nie zamawiałam po tych zmianach prawnych i nie ogarniam co i jak.

michal25

Dziekuję Kupione po 2 szt z każdego rodzaju, razem 8 szt, za 8,74 zł.

DMN66

Przecież te z Juli nawet w połowie nie przypominają tych że wstawki XD nie wiem jak możecie coś takiego porównywać (lol) (lol) (lol)

TomaszBiliński

Różnią się, te mikołajki posiadają jeszcze brzuch twoje ich nie mają.

Mario1982

w juli takie same są za 1,99. Widziałem w jakimś innym markecie też niewiele drożej https://www.jula.pl/catalog/gospodarstwo-domowe/artykuly-swiateczne/dekoracje/mikolaje-ifigurki/mikolaj-do-zawieszenia-011715/

Filcowa czapka Świętego Mikołaja 2 rodzaje
117°
gru 6.gru 6.
Filcowa czapka Świętego Mikołaja 2 rodzaje1zł6,77zł-85% Darmowa dostawa Darmowa
Filcowa czapka Świętego Mikołaja za złotówkę. Dostępna na dorosłego jak i dziecko. Jakość może i nie jest prima sort ale za tą cenę to raczej ok. Jest szansa że dotrze przed święta… Czytaj dalej
dom.inik

Damska czy męska?

benjamin_92

W Dino też kupiłem za złotówkę.

Mariohyper

Nie ma to, jak sie wypowiedzieć nie znajac faktów....Co do czapki, żadna okazja.

Thinkcare

Na przyszłe święta dojdzie xD

pilot173

Kupiłem w czwartek w Auchan za 89 groszy. Pełno leżało (y)

Najnowsze Kupony Shopee:

RabatShopee Szczegóły ZniżkiWygasa
RabatNowe kody do 11.12.2021 do wykorzystania na shopee.pl11/12/2021
RabatKupon -12zł dla starych użytkowników Świąteczne Mega Okazję z SHOPEE MWZ 30- lista kuponów 1.12-12.1212/12/2021
Dyskusje