Promocja 100x100 - akcesoria @x-kom
368°Zakończono

Promocja 100x100 - akcesoria @x-kom

31
lip 31. 2017
Powraca strefa promocji 100x100. W promocji akcesoria takie jak karty pamięci i pendrive'y. W dobrej cenie słuchawki Lenovo za 9zł, które nadają się jedynie do pracy
Aktualizacje społecznościowe
100 produktów, 100 okazji tylko do końca tygodnia.

Jest kilka ciekawych rzeczy...
Np. Eneloopy AA za 29 zł.
X-Kom kody rabatoweX-Kom Okazje

Grupy

31 Komentarzy
Jeszcze od siebie mogę polecić kabel SHIRU w oplocie dwustronny
byłem, widzialem, bida, tytuł w mailu od 4 zł... tja.
lukaalip 31. 2017

byłem, widzialem, bida, tytuł w mailu od 4 zł... tja.


Nie kłamali, jest rysik za 4zł
O ile zazwyczaj są gnioty to tym razem udało mi się kupić kilka rzeczy:
- hub USB 3.0 z 45 zł na 25 zł
- myszka bezgłośna, akurat takiej szukałem
- karta SD - tutaj szału akurat nie było ale kolejny raz zdarzyło mi się zapomnieć przełożyć karty z kompa do aparatu i wczoraj na wycieczce spotkało mnie wielkie rozczarowanie gdy chciałem strzelać fotki
W fajnej cenie jest też SHIRU Selfie stick monopod + pilot:-) za 19zł i do telefonu i do kamerki typu sj cam 4000 :-)
Edytowane przez: "Ash-Yoshi" lip 31. 2017
A dla mnie dobra promocja. Skorzystałem.
Całkiem spoko cena na akumulatory AA.
geediezlip 31. 2017

O ile zazwyczaj są gnioty to tym razem udało mi się kupić kilka rzeczy:- hu …O ile zazwyczaj są gnioty to tym razem udało mi się kupić kilka rzeczy:- hub USB 3.0 z 45 zł na 25 zł- myszka bezgłośna, akurat takiej szukałem - karta SD - tutaj szału akurat nie było ale kolejny raz zdarzyło mi się zapomnieć przełożyć karty z kompa do aparatu i wczoraj na wycieczce spotkało mnie wielkie rozczarowanie gdy chciałem strzelać fotki



która myszka jest bezgłosna?

@kefir a te za 19,90 lenovo p950 nadają się czy też kupa? Pytam bo mam philips HP250 ( stare ale jare) i mi się trzymajka uszkodziła nieco, na trytytkach siętrzyma regulacja długości a i styrane strasznie bo mam je lat 10 xd
Jakość dźwięku z lenovo za 10 czy 20 bedzie porównywalna? W tych philipsach mam dobry bas i głębie.
Edytowane przez: "RedAlert" lip 31. 2017
limit 1szt na produkt
Eneloopy AA za 29 zł. w empiku bez promocji jest za tyle....
Eneloopy wzięte, dzięki za info
RedAlertlip 31. 2017

która myszka jest bezgł[email protected] a te za 19,90 lenovo p950 nadają się czy …która myszka jest bezgł[email protected] a te za 19,90 lenovo p950 nadają się czy też kupa?


miałem je w rękach przez 5 minut i mogę powiedzieć tyle, że są bardzo sztywne i słabo się układają do głowy. Z obojga złego brałbym te tańsze. Warto wspomnieć (na 100% nie jestem pewny), ale oba modele mają wtyk mobilny - na jednym jacku jest mikrofon i słuchawki, więc trzeba byłoby zaopatrzyć się w przejściówkę ewentualnie.
Dzięki. Hub Shiru usb 3.0 kupiony.
Rok temu było praktycznie to samo w tych samych cenach.
Zdecydowanie odradzam ten wynalazek: x-kom.pl/p/2…675
kefirlip 31. 2017

miałem je w rękach przez 5 minut i mogę powiedzieć tyle, że są bardzo sztyw …miałem je w rękach przez 5 minut i mogę powiedzieć tyle, że są bardzo sztywne i słabo się układają do głowy. Z obojga złego brałbym te tańsze. Warto wspomnieć (na 100% nie jestem pewny), ale oba modele mają wtyk mobilny - na jednym jacku jest mikrofon i słuchawki, więc trzeba byłoby zaopatrzyć się w przejściówkę ewentualnie.



pytałem raczej o jakość dźwięku....
RedAlertlip 31. 2017

pytałem raczej o jakość dźwięku....


p950 tak jak pisałem miałem na parę minut i raczej nie podpowiem. Te tańsze miały bardzo słaby bas, dźwięk był płaski.
Co myślicie o zestawach bezprzewodowych myszka i klawiatura?
kefirlip 31. 2017

p950 tak jak pisałem miałem na parę minut i raczej nie podpowiem. Te ta …p950 tak jak pisałem miałem na parę minut i raczej nie podpowiem. Te tańsze miały bardzo słaby bas, dźwięk był płaski.



czyli złom, szkoda kasy
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst