Niestety, ten kupon wygasł 17 lutego 2023.
522°
Opublikowano 12 sierpnia 2022
Program Trade Up Trade In Garmin - rabat 30%
Opublikowane przez
Szparag_
Dołączył w 2021
16
516
O tym kuponie
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Sposób testowałem na sobie i swoim f3 HR sapphire. Po wysyłce tracisz stary zegarek, wszelkie akcesoria i paski sprzedajesz lub zostawiasz do wykorzystania z nowym o ile są kompatybilne (paski są 26mm w f3hr i w f7x). Nie wiem czy można wysłać martwy zegarek, mój działał, miał problemy z jednym przyciskiem i popękanymi czujnikiem HR. Można dostać zniżkę TYLKO NA TE SAMĄ, SERIĘ ZEGARKA. Ja za wysłanie F3 HR Sapphire wartego może z 300pln dostałem rabat z 999€ na 699€. Pare osób z komentarzy dostało opcje wymiany ja 6X. Wiec nie wszystkie wymieniają na najnowszy model. Jak trafi się opcja wymiany na 7, to wg mnie super opcja i raczej nigdzie szybko podobnej nie będzie.
Aby dostać 30% zniżki na musimy spełnić dwa warunki:
Posiadać już jakiegoś garmina serii fenix, który nie ma już gwarancji (działa z fenix 3HR, F5 proponują wg komentarzy odpłatna wymianę na ten sam model) i jest z polskiej dystrybucji (nie wiem czy zadziałaja numery seryjne z zagranicznych dystrybucji). Może to być refub (czyli zegarek, który był wymieniony przez garmina w ramach gwarancji - mój f3 Hr sapphire był przykładem). Trzeba opisać w nim jakiś uszkodzenie - u mnie był to popękany czujnik HR. Na OLX coś się pewnie znajdzie ;-) (ALE PAMIĘTAJCIE, ZEBY NAJPIERW SPRAWDZIĆ NUMER SERYJNY PRZED ZAKUPEM!)
Wchodzimy na stronę garmina: support.garmin.com/pl-PL/?productID=545480&searchQuery=Uszkodzony%20czujnik&tab=topics i wybieramy kontakt przez e-mail. Wpisujemy swoje dane i dane zegarka i w treści wpisujemy pytanie o możliwość naprawy zegarka. W odpowiedzi w ciągu 3-4dni, jeżeli s/n się łapie powinniście dostać zwrotkę 2 stylu jak poniżej:
W dniu wt., 28.06.2022 o 11:00 napisał(a):
>>
Szanowny Panie XXXXX,
Dziękujemy za skontaktowanie się z Garmin Polska.
>>
Dziękujemy za zapytanie.
Wsparcie serwisowe tego urządzenia zostało zakończone i nie możemy zaoferować naprawy lub wymiany na ten sam model.
Jako firma zawsze staramy się być innowacyjni, by móc oferować najnowszą technologię w naszych produktach. Żadne z naszych urządzeń nie może być odporne na postęp technologiczny i każde w końcu wyjdzie z produkcji. Kontynuujemy oferować wsparcie techniczne dla produktów długo po wyjściu danego modelu z produkcji, ale niestety nie jesteśmy w stanie wymienić tego urządzenia.
Trade In Trade Up. Ten program pozwala na zakupienie nowego urządzenia z tej samej serii z 30% zniżką.
Należy pamiętać, że dotyczy to tylko wybranych urządzeń, niektóre urządzenia nie podlegaja z tej ofercie.
>>
Jak działa program Trade In Trade Up:
Prosimy o wybranie nowego urządzenie z tej samej serii
Prosimy przekazać nam swój wybór (łącznie z kolorem, jeśli jest wiele opcji) i złożymy zamówienie w naszym systemie
Wysyłamy bezpieczny email, aby można było sprawdzić szczegóły zamówienia i wypełnić swoje dane
Po otrzymaniu starego urządzenia w Warszawie i pobraniu opłaty (pełna cena detaliczna wyświetlona na naszej stronie minus 30% zniżki)
Nowe urządzenie Garmin wysyłamy z Wielkiej Brytanii po otrzymaniu płatności
Prosimy nie kupować nowego urządzenia przed omówieniem opcji wymiany z nami. Nie będziemy w stanie udzielić zniżki dla dokonanych już zamówień.
Po otrzymaniu przez nas starego urządzenia, będzie ono poddane demontażowi. Nie będzie możliwe jego odzyskanie czy zwrócenie.
Jeśli ta oferta odpowiada Panu/Pani, prosimy o potwierdzenie na który produkt ma być złożone zamówienie.
Uwaga: ta oferta jest dostępna tylko dla klientów z Wielkiej Brytanii, Irlandii i Polski i nie obejmuje urządzeń z kategorii Żegluga ani Lotnictwo.
Aby dostać 30% zniżki na musimy spełnić dwa warunki:
Posiadać już jakiegoś garmina serii fenix, który nie ma już gwarancji (działa z fenix 3HR, F5 proponują wg komentarzy odpłatna wymianę na ten sam model) i jest z polskiej dystrybucji (nie wiem czy zadziałaja numery seryjne z zagranicznych dystrybucji). Może to być refub (czyli zegarek, który był wymieniony przez garmina w ramach gwarancji - mój f3 Hr sapphire był przykładem). Trzeba opisać w nim jakiś uszkodzenie - u mnie był to popękany czujnik HR. Na OLX coś się pewnie znajdzie ;-) (ALE PAMIĘTAJCIE, ZEBY NAJPIERW SPRAWDZIĆ NUMER SERYJNY PRZED ZAKUPEM!)
Wchodzimy na stronę garmina: support.garmin.com/pl-PL/?productID=545480&searchQuery=Uszkodzony%20czujnik&tab=topics i wybieramy kontakt przez e-mail. Wpisujemy swoje dane i dane zegarka i w treści wpisujemy pytanie o możliwość naprawy zegarka. W odpowiedzi w ciągu 3-4dni, jeżeli s/n się łapie powinniście dostać zwrotkę 2 stylu jak poniżej:
W dniu wt., 28.06.2022 o 11:00 napisał(a):
>>
Szanowny Panie XXXXX,
Dziękujemy za skontaktowanie się z Garmin Polska.
>>
Dziękujemy za zapytanie.
Wsparcie serwisowe tego urządzenia zostało zakończone i nie możemy zaoferować naprawy lub wymiany na ten sam model.
Jako firma zawsze staramy się być innowacyjni, by móc oferować najnowszą technologię w naszych produktach. Żadne z naszych urządzeń nie może być odporne na postęp technologiczny i każde w końcu wyjdzie z produkcji. Kontynuujemy oferować wsparcie techniczne dla produktów długo po wyjściu danego modelu z produkcji, ale niestety nie jesteśmy w stanie wymienić tego urządzenia.
Trade In Trade Up. Ten program pozwala na zakupienie nowego urządzenia z tej samej serii z 30% zniżką.
Należy pamiętać, że dotyczy to tylko wybranych urządzeń, niektóre urządzenia nie podlegaja z tej ofercie.
>>
Jak działa program Trade In Trade Up:
Prosimy o wybranie nowego urządzenie z tej samej serii
Prosimy przekazać nam swój wybór (łącznie z kolorem, jeśli jest wiele opcji) i złożymy zamówienie w naszym systemie
Wysyłamy bezpieczny email, aby można było sprawdzić szczegóły zamówienia i wypełnić swoje dane
Po otrzymaniu starego urządzenia w Warszawie i pobraniu opłaty (pełna cena detaliczna wyświetlona na naszej stronie minus 30% zniżki)
Nowe urządzenie Garmin wysyłamy z Wielkiej Brytanii po otrzymaniu płatności
Prosimy nie kupować nowego urządzenia przed omówieniem opcji wymiany z nami. Nie będziemy w stanie udzielić zniżki dla dokonanych już zamówień.
Po otrzymaniu przez nas starego urządzenia, będzie ono poddane demontażowi. Nie będzie możliwe jego odzyskanie czy zwrócenie.
Jeśli ta oferta odpowiada Panu/Pani, prosimy o potwierdzenie na który produkt ma być złożone zamówienie.
Uwaga: ta oferta jest dostępna tylko dla klientów z Wielkiej Brytanii, Irlandii i Polski i nie obejmuje urządzeń z kategorii Żegluga ani Lotnictwo.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
68 Komentarzy
sortowanie:Zaszła tez mała zmiana, opcja kontaktu mailowego chyba znikła. Proponuje kontakt przez czat lub telefonicznie. (Edytowano)
(Edytowano)
Odpowiedź do
Odpowiedź do
Na pewno serie opisane na końcu nie wchodzą w ten program.
Nie wiem, ale wg mnie tak, bo to denerwujące przy zegarku, który 2 dni mógłby działać w ultratrack xD (Edytowano)
Wysłałem po 1,5 roku użytkowania instincta, bateria przestała trzymać tak jak powinna. Po dwóch tygodniach dostałem pozytywne rozpatrzenie gwarancji i nowiutki zegarek w wersji solar 😃 na który oczywiście gwarancja jest od nowa na dwa lata
Fenix 5.. proponują wymianę za 851.66 zł na zapewne refuba z gwarancja na 24 m
Ja wymieniam 3HR na 7X Sapphire Solar :> za 699 EUR