Porcja (250g) ćwierć kilowych frytek z dwoma sosami za 3,95 zł.
631°

Porcja (250g) ćwierć kilowych frytek z dwoma sosami za 3,95 zł.

33
Obowiązuje do 08/09/2019cze 10.
Porcja (250g) ćwierć kilowych frytek z dwoma sosami za 3,95 zł w North fish.

Poprzednia okazja za 3 zł sie skończyła wczoraj, a od dziś taka sama porcja frytek o wadze 250 gramów, tylko z dwoma dowolnymi sosami za 3,95 zł.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Dobrze, że nie podają jaka to część hałdy albo tonażu.
a te 6,04 to North fish doplaca do frytek czy autor okazji?
250 gram? Czy napiszesz też 250 kilogram?
Kurcze, niby ćwierć kilowe frytki, a wyglądają na normalne, a nie jakby kazda wazyla po 250g :C Widze taka sama ściema jak z powiekszonymi w kfc :C
Edytowane przez: "Alien_Stukley" cze 10.
33 Komentarze
Dobrze, że nie podają jaka to część hałdy albo tonażu.
250 gram? Czy napiszesz też 250 kilogram?
rymcymcym10/06/2019 15:52

250 gram? Czy napiszesz też 250 kilogram?


Ok poprawiam. Mądrego zawsze dobrze posłuchać
Skórka z ziemniaka jest szkodliwa.
boter10/06/2019 15:57

Ok poprawiam. Mądrego zawsze dobrze posłuchać


Ten argument jest genialny, a przeczytałem go gdzieś, i nawet nie wiem, czy to tutaj nie było. I to był komentarz jakiejś laski, ale nicka nie pamiętam
Grasz Ty, gram i ja.
Kurcze, niby ćwierć kilowe frytki, a wyglądają na normalne, a nie jakby kazda wazyla po 250g :C Widze taka sama ściema jak z powiekszonymi w kfc :C
Edytowane przez: "Alien_Stukley" cze 10.
Chrupiące frytki w nortfisch, to chyba są dopiero jak wyschną na wiór.
2426882-8mjtu.jpg
a te 6,04 to North fish doplaca do frytek czy autor okazji?
dali by lepiej te podstawowe ryby + dodatki jeszcze ile chcesz

Póki co najbardziej się opłaca bez kuponów brać albo fish and chips albo dużą miske dodatków jeszcze ile chcesz, w przypadku wege. Wtedy można się napakować Quinoa ( białko i węglowodany) i warzyw do oporu.
Alien_Stukley10/06/2019 17:08

Kurcze, niby ćwierć kilowe frytki, a wyglądają na normalne, a nie jakby kaz …Kurcze, niby ćwierć kilowe frytki, a wyglądają na normalne, a nie jakby kazda wazyla po 250g :C Widze taka sama ściema jak z powiekszonymi w kfc :C


"Ćwierćkilowe frytki" to jest tylko chwyt marketingowy - "ćwierćkilo" brzmi jak by tych frytek było więcej niż w przypadku 250g. Tak jak napisałeś - jedna wielka ściema, ale wiele osób się na to łapie.
Mr_Wolf10/06/2019 16:52

Bzdura, jest wręcz odwrotnie: …Bzdura, jest wręcz odwrotnie: https://portal.abczdrowie.pl/skorka-ziemniaka-wiecej-zalet-niz-sam-ziemniak


Piszesz bzdury dietto.pl/por…rki
Mr_Wolf10/06/2019 16:52

Bzdura, jest wręcz odwrotnie: …Bzdura, jest wręcz odwrotnie: https://portal.abczdrowie.pl/skorka-ziemniaka-wiecej-zalet-niz-sam-ziemniak


Bzdury. kuchnia.wp.pl/kie…85a
Diabeł10/06/2019 15:58

Skórka z ziemniaka jest szkodliwa.


Sam jem ze skórką (i to ze smakiem) i żyję
Mr_Wolf10/06/2019 16:52

Bzdura, jest wręcz odwrotnie: …Bzdura, jest wręcz odwrotnie: https://portal.abczdrowie.pl/skorka-ziemniaka-wiecej-zalet-niz-sam-ziemniak


Truciciel. m.regiodom.pl/por…ach
MamaMiKazała10/06/2019 17:53

Sam jem ze skórką (i to ze smakiem) i żyję


Nie napisałem, że jest śmiertelnie trująca (chociaż w dużym stężeniu jest), tylko że jest szkodliwa. Ale rozumiem, teraz w modzie jest być patriotą, co "polska język trudna".
Diabeł10/06/2019 17:56

Nie napisałem, że jest śmiertelnie trująca (chociaż w dużym stężeniu jest), …Nie napisałem, że jest śmiertelnie trująca (chociaż w dużym stężeniu jest), tylko że jest szkodliwa. Ale rozumiem, teraz w modzie jest być patriotą, co "polska język trudna".


"Ale rozumiem, teraz w modzie jest być patriotą, co "polska język trudna"" a co ziemniak, a raczej jego skórka z patriotyzmem ma wspólnego - gdzieś coś napisałem że jestem patriotą??
Edytowane przez: "MamaMiKazała" cze 10.
MamaMiKazała10/06/2019 18:03

"Ale rozumiem, teraz w modzie jest być patriotą, co "polska język trudna"" …"Ale rozumiem, teraz w modzie jest być patriotą, co "polska język trudna"" a co ziemniak, a raczej jego skórka z patriotyzmem wspólnego - gdzieś coś napisałem że jestem patriotą??


Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst