Pizza Portal - Kupony

Pizza Portal kody rabatowe

225 gorących okazji

Kupony i kod rabatowy od Pizza Portal w czerwiec 2019

20zł
20zł
20 z rabatu w Party Pizza Chorzów
30/06/2019
20 zł rabatu przy zamówieniu za minimum 40 zł w Party Pizza Chorzów i okolice. Kupon ważny do 30.06. 2019. Lokalne.
majtek

Chorzów, z dowozem do Katowic.

Kaban

@majtek możesz podać bezpośredni link do restauracji, w której kod działa?

yogo86

Party pizza nie ma lokalu w Katowicach O_o

20zł
20zł
Crazy Driver Pizza 20/40 zł Dla "nowych"
31/08/2019
Kod DHXPN3I obniża wartość zamówienia przez pizzaportal.pl o kwotę 20 zł przy MWZ 40 zł w Pizzerii Crazy Driver Pizza. Lokalizacja Rzeszów ul.Malczewskiego 1 Teoretyczn… Czytaj dalej
kubusplay

Działa tylko pewnie numer telefonu który podajesz już był wykorzystany w portalu.

1luki11

Działa ten kupon? Rejestruje nowe konto, wpisuje dane i kod rabatowy i wyświetla się komunikat "Przepraszamy. Wpisany kod jest przeznaczony tylko dla nowych użytkowników"

kubusplay

Jest w opisie 31.08.19r.

mareklot

ma ktoś pojęcie do kiedy to ważne? będę tam za pare dni, dzieki

kubusplay

Jest zaznaczone

Newsletter
Gorąco!
Najgorętsze okazje wprost na Twoją skrzynkę?
Subskrybuj przegląd najlepszych okazji publikowanych codziennie.
PepperPromo
PepperPromo 
20zł
20zł
[Łódź] Chińczyk BAMBUS-EXPRESS - Kod rabatowy 20 zł przy zamówieniu za 40 zł
31/07/2019
Kod BKB4LU4 obniza zamowienie na portalu Pizzaportal w barze Bambus Express (nie mylic z Bambus ze Rzgowskiej czy na Pomorskiej w Łodzi) o kwote 20 zl przy zamowieniu za 40 zl.… Czytaj dalej
akihiko22

Nie moge wcale złożyć zamówienia, wszystko wpisuje a na koniec ups coś poszło nie tak (mad) (mad) (mad)

bigos

Z moich intensywnych badań wynika że pizzaportal identyfikuje po nr telefonu- trzeba podać jakiś na który jeszcze nie było nic zamawiane i cebulimy ;-)

007

Udajesz glupiego czy jak?

maciej.stasiak

Łączy się z kodem z Pepsi?

007

Na Widzewie Bambusa nie ma - ten jest na Dąbrowie a inny jeszcze na Przybyszewskiego na stacji benzynowej Circle naprzeciw Carrefoura. Tam jest rzeczywiscie Bambus...niby to Widzew

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa PIZZAPORTAL
28/06/2019
W każdy piątek czerwca PizzaPortal oferuje darmowa dostawę. KOD: DOSTAWA
oldzi

Chce ktoś kody z nakrętek? Pisać na priv

LisPromocji

zależy od regionu oraz czy to centrum czy obrzeża. Ścinka na Tomasza Lisa może słono kosztować XD

Bartek_Kosmala

Fryzjerzy męscy to wcale nie odstępstwo od podwyżek, obcięcie u dobrego to już minimum 30 złotych.

Jolobolo

W sam raz na meczyk ;)

lukasz.kmita

Czyli?

20zł
20zł
Kod na 20 zł zniżki do Placek w Warszawie na Pizza Portal
Kod upoważnia do 20 zł zniżki przy minimalnym zamówieniu 40 zł (placimy 20 zł). Kod działa raz dla jednego numeru telefonu.
piotr.lechman

Działa, chyba, że używałeś już tego nr tel lub maila na pizza portal

Wojtek_23

Kod nie działa

piotr.lechman

Ja jadłem. Porcja nie jest największa, ale jedzenie było bardzo smaczne. Dobrej jakości składniki.

megalodon

nie :)

Findmeandkillme

Jadł ktoś tam?

20zł
20zł
TORUŃ Pizzeria Pe-Pe na Wybickiego
28/06/2019
!!TORUŃ TYLKO!! Podobno tylko dla nowych Użytkowników Pizzaportal - czyli nowe konto trzeba założyć ;) Witam, dzisiaj powrzucali do skrzynek kupony na: Pizzaportal 20zł - Minima… Czytaj dalej
savi

Pizza bardzo średnia.

eter

Minusują pewnie Ci co im kod nie przechodzi bo nie doczytali że w 1 miejscu działa (albo nie wiedzieli, że po 5 sek od opublikowania się da zrealizować).

krism88

rudy.elo

Dzięki!

-15%
-15%
Pizzaportal -15% w nowych restauracjach
17/06/2019
Tylko 3 kroki dzielą Cię od nowej przygody: 1. Zaznacz filtr Festiwal Nowości i znajdź nową restaurację w Twojej okolicy 2. Wybierz dania, na które masz ochotę i dodaj je do kosz… Czytaj dalej
wysek10

umowa..

bibex

Nie rozumiem po co są listowane skoro są wiecznie wirtualnie zamknięte. Przecież chodzi tu o dodatkową sprzedaż, czyż nie? Więc na co mędrkujesz ;)

wysek10

no i co? Wolny kraj. To co i w jaki sposób piszesz to "dziadostwo!"

umts

Kod jeszcze działa?

Luk23

Pisz do pp. Często mają błąd i nie otwiera się.

-20%
-20%
Kod na -20% Pizza portal do godziny 15:00
04/05/2019
Kod do zrealizowania w aplikacji mobilnej, jak i na stronie internetowej. Kod realizujemy przy płatności klikając na dole strony "Mam kupon rabatowy" Oczywiście można zamówić na … Czytaj dalej
snoopski

Kurde, przespałem zniżkę chory, ma ktoś jakiś kodzik wolny? :/

Booombel

Loo matko. Dzięki. Przez Ciebie nie mogę się teraz ruszać. Dwa zestawy Whooper chease & becon w Burger Kingu wyszły 18zl z groszem.

be6he6mo6th

musiałem na pizzaportal pl zamawiać bezpośrednio bo chłop od launcha powiedział że mają błąd i prawie nie zdążyłem z kodem na pizza portal :/ uważajcie

0xDEADBEEF

Co za gowno, na etapie płatności bluemedia się zesralo xD to już pyszne lepsze z kodami

Wojciech_Dzierżak

Działa dzięki do tego trafiłem promocje 2za1. Combo nieźle

-20%
-20%
Kod na - 20% Pizza portal
30/04/2019
Na dzisiaj kod do pizzaportal obnizajacy zamówienia o 20 %. Podejrzewam że działa standardowo do 15
jacekjg133

Dzięki ;) mój ulubione połączenie dwóch promocji + Payback

Tomek2012

działa dzięki (popcorn)

kububek

Dziala

kecaj

Devileyes

Akurat jak zamowilem godzine temu :D

-20%
-20%
Pizza Portal do 15
25/04/2019
Pizza Portal do 15
SmierdzacyJanusz

Nie ważne.

MateuszSemperski

Nadal ważne? xD

eter

Aaa .. "kto bogatemu zabroni" ;)

Zenon.Kowalewski

hehe :D akurat dzisiaj miałem ochotę na sushi :{

eter

125 cebul rabatu? Pizzę na wesele na 100 osób zamawiałeś ?

-20%
-20%
Pizza Portal -20% do soboty/lub wyczerpania puli
20/04/2019
Nie wiem czy ktoś wrzucił Kod: ZAJACZEK 1514 kodów do wykorzystania do soboty 20.04 (do 23.59) przy płatnościach online. https://www.wykop.pl/wpis/40553097/2000-nie-bylo-tylko-15… Czytaj dalej
szymon.balinski

Kod jeszcze działa, ból tyłka wykopków śliczny, wesołego jaka wszystkim ::3

marcinsu

Przydało się :)

a__k

Czytając komentarze tutaj też można dostać raka więc.. przyganiał kocioł garnkowi

marines27

Dzięki, będzie jedzone xd

bloszu_

Z przed chwili: nadal działa :) piękne dzięki!

-20%
-20%
-20% na PizzaPortal! TYLKO DZISIAJ DO 15:00
18/04/2019
Zamów z kodem OBIAD20, a otrzymasz 20% rabatu na dowolne dania. Promocja ważna dziś do 15:00 (nutella) ENJOY!
Miszka

Dzięki dzięki, zamówione o 14 z dostawą na późniejszą godzinę, a pieniążki zaoszczędzone.

Kajos200

A, o 2minuty się spóźniłem

Rellyn22

Widzę, że opcja jest zależna od tego czy restauracja zezwala opcję dostawy na określoną godzinę, czy nie. Szkoda :(

piotrk87

Chyba widzialem to w aplikacji

piotrk87

A ja nic nie dostaje :/

-20%
-20%
-20% na PizzaPortal z kodem LUNCH20 (do 15:00)
17/04/2019
Kod bez MWZ, należy wpisać przy składaniu zamówienia. Oferta ważna do 15:00, obowiązuje w całej Polsce :) Smacznego!
tompa

"Kod bez MWZ" - to zależy od restauracji i większości przypadków jest MWZ. Ale za info i kod oczywiście plusik.

Oranger99

Dzięki - zamówione :) aż boli że PizzaPortal te kody wysyła losowo a nie do wszystkich...

lukaasz4_

Wczoraj na promkach -15zł, dzisiaj -16zł :D dzieki!

Pawel_Dawidowski

Dzięki, zamówione. 20% azjatyckie + 20% z tej promki - będzie jedzone :)

Freeze

Dzięki, zamówione ! :D

-20%
-20%
Pizza Portal -20% na każde zamówienie
16/04/2019
Jak w tytule. Kod działa dzisiaj do godz. 15.
Krzysztofwistun

matp wrote: Proszę was, te ceny są przecież i tak o 30% wyższe, niż bezpośrednio w restauracjach Czego nie rozumiesz? Chodzi o restauracje, punkty stacjonarne, nie o porównanie dwóch aplikacji służących do tego samego. Zdaje mi się, że czas nauczyć się czytać ze zrozumieniem.

Dmnick

Dzięki, skorzystałem o 14 59 (embarrassed)

jacekjg133

@Chandler - ta kwestia jest ustalana z restauracją :) Ci co mają bardzo dużo zamówień płacą mniejszą prowizję :P

piter12

Ale użyj kodu FILM - dają bilety do kina

Kazemix

Juz po :(

-20%
-20%
-20 na PizzaPortal
30/03/2019
Zawsze to taniej na sobotnią szamę :D
pawlik2244

Koniec był ważny do 15.

DudiSD

Podnieśli ceny o 40% to mogą zejść 20 :D

domQ

Do 15 czy cały dzień?

1111111111

zaraz jakiś łachmyta z wykopu przyleci że to ich kod (y)

Kocham.kraftowe.piwo

Bo to nie pyszne a pizzaportal (horror)

-20%
-20%
-20% na całe zamówienie opłacone online @ Pizza Portal
29/03/2019
Kupon na -20% przy dowolnym zamówieniu opłaconym online, złożonym na Pizza Portal. Kod ważny na 2000 użyć, lub do jutra do północy.
Jasq

Zamówiłem, zżarłem, a nie zdążyłem dać plusa :( przepraszam

Kacper_Szelukowski

Zamówione + :)

Koparka_Kopie

Zamowione. "Będę ją zjadł."

surivitna

COMBO: 1+1, -50%, -20%

Cebulajk

Skorzystałem leci duży +

-20%
-20%
Pizza Portal -20% na dowolne danie
27/03/2019
Rabat na dowolne danie -20%. Promocja godziny 15.
skwara32

Dostałem ale na -20% azjatyckie dania

-20%
-20%
Pizzaportal -20% na zamówienia złożone do godziny 15:00
27/03/2019
Znana i lubiana promka - 20% na zamówienie pizzaportal.pl składane do godziny 15:00 w dniu dzisiejszym
jaro070

Jeżeli restauracja oferuje dostawę na konkretną godzinę, to tak

mateusz.kruhlik

łączy się 1+1, super :))

kozseb

Weszło (:

Miki_.

w wawie pizza na wypasie

LYSY_MAX

Od jakiej kwoty naliczany jest rabat?

-20%
-20%
20% rabatu na wszystko w pizzaportal.pl
26/03/2019
Rabat do 15:00
marcin.elo

w apce na końcu zamowienia po dodaniu danych

bartosz.szymanski

i cyk zamówienie na 19 , cyk kodzik rabatowy do 15 plus zniżka na burgerka dzięki! :)

morrer

Gdzie ten kod wpisać?

MaciejFijakowski

Racja, nie dopatrzyłem. Mam własnie kod na -25zł i myślałem, że się uda połączyć, ale chyba jednak nie.

marcin.elo

To jest kod zniżkowy, a oprócz tego dzisiaj niektóre knajpy mają burgery tańsze o 20%.

-20%
-20%
PizzaPortal kod na 20% rabatu tylko dziś!
24/03/2019
Musicie wejść na stronę https://www.picodi.com/pl/pizzaportal-pl#cid=192642 wygeneruje się wam unikalny kod. Kod obniża cenę zamówienia o 20%. Działa ponoć tylko dziś! Co ciekaw… Czytaj dalej
Hjubi

"Taki zestaw"? Uważam że burger burgerowi nie równy.

Gryp

Zamówiłem i pięknie urwało kawałek ceny .

xyz2a

Przez pizzaportal w burger king taki zestaw jest za 29zł. Promocja każdego dnia.

Kamil_Kulis

To reklamować. Ja póki co walczę o travellist bo oszukują.

roxxa

Wiem ale wole kod znizkowy bo goodie nie zawsze nalicza mi cashback. Tym razem naliczylo ale z mk cafe bywaly problemy.

Najnowsze Kupony Pizza Portal:

ZniżkaPizza Portal Szczegóły ZniżkiWygasa
0Dostawa za 0 zł w każdy piątek!18/08/2019
20 złZamówienie z restauracji "BAMBUS-EXPRESS" 20 zł taniej z kodem w PizzaPortal!31/07/2019
do 20%Do -20% zniżki na pizzaportal.pl!18/08/2019
20zł20 z rabatu w Party Pizza Chorzów30/06/2019
20złCrazy Driver Pizza 20/40 zł Dla "nowych"31/08/2019