Niezbędnik Marketingowca: 7 dni, 7 tytułów, -50% (lista) @ OnePress
124°Zakończono

Niezbędnik Marketingowca: 7 dni, 7 tytułów, -50% (lista) @ OnePress

5

Grupy

5 Komentarzy
Dalko temu zostawieniu do niezbędnika
Pasikkwi 11.

Dalko temu zostawieniu do niezbędnika


Bo to niezbednik sprzedazowy, czyli niezbednie musimy to sprzedac
Pasikkwi 11.

Dalko temu zostawieniu do niezbędnika


jakiś tytuł szczególnie polecacie?
Stolarkwi 11.

jakiś tytuł szczególnie polecacie?



Jako niezbędnik, "MARKETIN" Philip Kotler.
Dla inspiracji Scientific Advertising - Claude Hopkins, może REWORK albo Zaczynaj od DLACZEGO. Większość książek w okazji można by mocno skondensować, jeśli komuś zależy na narzędziach, to oferta OnePress jest taka sobie, niezależnie od ceny. Książka Cialdiniego też jest inspirująca, tylko najlepiej przeczytać zwykłe wydanie jego bestselera "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" (leżało to to nawet kiedyś w lidlu za 19zł - tę książkę kupuję często na prezent). Bo w okazjach kupowałem impulsywnie różne książki (np. wszystkie tytuły Jasona Hunta...), jakieś 60% zakupów oceniam jako nieudane. Do tego Dariusza Puzyrkiewicza nie lubię za chamskie copy w mailach, a Tkaczyka za duże naświetlenie na imprezach i w internetach, więc prawdopodobnie moja ocena jest tutaj zaburzona. Pytanie-czego szukasz?
Badzmy szczerzy te wszystkie ksiazki sa robione przez marketingowcow w celu ich sprzedania, cos w stylu tych wszystkich lekcji motywacyjnych.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst