Niestety, ten kupon już wygasł
[Łódź] Chińczyk KUCAK - Kod rabatowy 20 zł przy zamówieniu za 40 zł
379° Zakończono

[Łódź] Chińczyk KUCAK - Kod rabatowy 20 zł przy zamówieniu za 40 zł

21
lip 13.Dostępność Ogólnopolska

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Kod 8KSI4C1 obniża kwotę zamówienia na portalu Pizzaportal w lokalu KUCAK PRZĘDZALNIANA

Jest to kolejny (trzeci z kolei) lokal pod szyldem KUCAK otwarty w Łodzi pod
adresem ul. Przędzalniana 124 na łódzkim Zarzewie / Dąbrowie.

Rewelacja jedzonko, fajna obsluga, nie doliczaja za opakowania na wynos.
Cena podana na portalu jak i w lokalu na miejscu czy na wynos zawsze taka sama.



172435.jpg


172435.jpg
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

21 Komentarzy
Byłem, jadłem i jestem naprawdę zadowolony!
Edytowane przez: "cubas23" lip 13.
Okazja dobra ale na temat jedzenia można polemizować.
1. Dwa razy brałem jedzenie np. Kurczak słodko-kwaśny i generalnie poza odrobiną kapusty i marchewki nic więcej nie było w sosie.
2.ryż z warzywami To ryż z odrobiną marchewki, kapusty i fasoli.

Ogólnie dania są trochę inne niż w typowym "barze azjatyckim", porcje ilościowo podobne, ceny raczej trochę wyższe.

Z kodem z okazji można spróbować.
Ps. W lokalu przynajmniej narazie jest dosyć czysto.
cubas2313/07/2019 06:24

Byłam, jadłem i jestem naprawdę zadowolony!


byłam, jadłem??? wtf?
Auto reklama...
cubas2313/07/2019 08:11

Telefon mi przekręcił i nie zauważyłem


Musisz często używać formy żeńskiej, skoro telefon sam poprawił
70 zł minimalne zamówienie, super promocja.
Minimalna kwota zamówienia 70zl !!!!
łapcie kod na pizzaportal -5zł przy MWZ 20zł. Ja tego nie wykorzystam, a szkoda, żeby się zmarnował

PP8JWEMRZ7
golaz13/07/2019 10:41

Minimalna kwota zamówienia 70zl !!!!


Minimalna kwota zamowienia to 40 zl a nie 70...nie wprowadzaj ludzi w blad

2561272-D1z8G.jpg
Edytowane przez: "007" lip 13.
00713/07/2019 15:40

Minimalna kwota zamowienia to 40 zl a nie 70...nie wprowadzaj ludzi w …Minimalna kwota zamowienia to 40 zl a nie 70...nie wprowadzaj ludzi w blad[Obrazek]


2561339-tqdXg.jpgNo popatrz a u mnie jest jednak 70
w apce widać nawet ze min 70zl

2561473-iR6ym.jpg
Edytowane przez: "marcin.elo" lip 13.
A jak podacie adres przedzalniana 102 to już min kwota robi się 20zl

2561485-S3Kgu.jpg
Edytowane przez: "marcin.elo" lip 13.
Za daleko mieszkasz wg "systemu" PP. stad ta cena choc w rzeczywistosci to blisko od nich. Czy dalej tym wyzsza kwota zamowienia - tak jest w wiekszosci lokali na PP ze im dalej tym wiecej hajsu musisz wydac zeby um sie chcialo jechac ale tutaj nie kumam dlaczego moze jakis blad apki. Przez WWW tak samo?
Restauracja zamknięta....
Nie wyrobili z zamowieniami z peppra

a tak na serio ponoc impreza firmowa w lokalu dlatego dzis sie wczesniej zamkneli
Jadłem, nie polecam bynajmniej tego na radogoszczu ... przesolone, tluste na max
Kruszon_arce13/07/2019 22:52

Jadłem, nie polecam bynajmniej tego na radogoszczu ... przesolone, tluste …Jadłem, nie polecam bynajmniej tego na radogoszczu ... przesolone, tluste na max


Bynajmniej to nie przynajmniej.
vonKamil14/07/2019 09:03

Bynajmniej to nie przynajmniej.


GENIUSZ! mimo wszystko nie polecam jest wiele lepszych chińczyków
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst