Niestety, ten kupon już wygasł
Kupon -10% na całą ofertę Mi-Home.pl!
1573° Zakończono

Kupon -10% na całą ofertę Mi-Home.pl!

83
paź 1. 2018

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Pocophone F1 z oficjalnej dystrybucji za 1349 zł?

Wczoraj na maratonie warszawskim sklep mi-home rozdawał kod rabatowy 10% NA CAŁĄ OFERTĘ, jak na zdjęciu.

106509-oUhK4.jpg
KOD "MARATON Z MI-HOME"

Z tego co widziałem, działa na cały koszyk gdy przekroczy 100 zł.
Aktualizacje społecznościowe
Mi-Home kod rabatowyMi-Home Okazje

Grupy

Najlepsze komentarze
RamboVIII3 min

https://mi-home.pl/inteligentne-urzadzenia/mi-robot-vacuum-cleanerWarto?


Warto, w końcu oficjalna dystrybucja, na allegro ok. 1300 z gwarancją
83 Komentarze
Dzięki wielkie, akurat miałem pare rzeczy z inteligentnych urządzeń u nich powinąć
Edytowane przez: "tymson" paź 1. 2018
Fajnie, szkoda tylko, że Mi 8 grubo ponad 2000
RamboVIII3 min

https://mi-home.pl/inteligentne-urzadzenia/mi-robot-vacuum-cleanerWarto?


Warto, w końcu oficjalna dystrybucja, na allegro ok. 1300 z gwarancją
RamboVIII6 min

https://mi-home.pl/inteligentne-urzadzenia/mi-robot-vacuum-cleanerWarto?


Ja mam 2, rodzicom wziąłem 1 czyli tą co tu masz - u nich sprząta jakieś 2/3 pokoje na chwilę obecną po jakimś pół roku używania są zadowoleni . Ja od siebie mogę dodać że z 2 też jestem zadowolony
OK, dzięki Panowie. Biere!
Super. 12 h temu zamówiłem za 1299 odkurzacz.
Ale dupa że już nie ma odbioru osobistego
Odbiór osobisty w salonie MI w Warszawie
słabo że dziś a nie przed weekendem. W piątek kupiłem mi robot z hiszpańskiego magazynu za 900 zł. Gdybym wiedział że taki kod się pojawi, to może wziąłbym z oficjalnej dystrybucji. 1170 zł z gwarancją na miejscu to już ładna cena.
nowoczesny01/10/2018 12:11

Odbiór osobisty w salonie MI w Warszawie


Jak to można zaznaczyć? Ja mam tylko wysyłkę
matt19044 min

Jak to można zaznaczyć? Ja mam tylko wysyłkę


Wydaje mi się że odbiór jest wyłączony w przypadku niektórych produktów, jeśli nie ma ich na miejscu w Mi Store.
1276387-UVSUo.jpg
Ok, czyli odbiór osobisty zależy pewnie od wybranego urządzenia.
Jaki robot polecacie żeby niestraszne były mu progi 1,5 cm ?
Edytowane przez: "krzysiek.jakubiak" paź 1. 2018
A filtrów do purifiera ni ma...
Szkoda, że z amazfita mają tylko Bip
poebało ich, za kuriera mam płacić jeszcze hahaha. rozumiem jakbym robił zakupy do np 200zł ale powyżej wysyłka powinna być za friko
Lipa, chcialem lampke ale jej nie ma
Piopan01/10/2018 12:27

A filtrów do purifiera ni ma...


Znaczy się z kodem nie działa ?
Jeszcze z tego co widzę są raty 0%. Klasa
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst