Niestety, ten kupon już wygasł
Dzień chłopaka w DOZ
429° Zakończono

Dzień chłopaka w DOZ

18
wrz 30.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

15% zniżki na wybrane produkty w DOZ z okazji dnia chłopaka. Kod rabatowy obowiązuje obowiązuje przy dostawie DHL lub Inpost. Aktywny tylko w dniu dzisiejszym i tylko na wybrane produkty.
Aktualizacje społecznościowe
DOZ promocjeDOZ Okazje

Grupy

Najlepsze komentarze
MENDA?
MENDA Y2019 - trochę niefajne z ich strony
18 Komentarzy
MENDA?
Marne asortyment w tej promocji.
MENDA Y2019 - trochę niefajne z ich strony
bardzo ograniczony asortyment....
NIE POLECAM

Radzę uważać z tym sklepem DOZ nie raz zamówienie szło ponad tydzień, nawet z odbiorem w aptece. Zdarzyło się, że pomimo zamówienia czegoś co było w dużej ilości na magazynie, produkt nagle znikał (nikt nie informował o nagłym braku lub błędzie stanu) i czekało się na zamówienie kilka-kilkanaście dni zanim ktokolwiek dał znać, że jest problem.
Zmiana zamówienia to koszmar, nikt nie odpisuje na wiadomości a odpowiedź z prośbą o wycofanie brakującego produktu z zamówienia dostałem po 11 (!) dniach kiedy już odebrałem zamówienie.
A najlepsze jest to, że 0 przeprosin czy jakiejkolwiek skruchy... tylko informacja "z winy hurtowni" oraz "Pana zamówienie ma status ZREALIZOWANY" tak jakby mieli pretensje po co w ogóle dopytuję się o własne zamówienie.
PS. zamawiam tam tylko dlatego, że część produktów ma najniższe ceny a dostawa gratis do apteki w bloku obok... ehm... lenistwo
Gepard30/09/2019 12:13

NIE POLECAMRadzę uważać z tym sklepem DOZ nie raz zamówienie szło ponad tyd …NIE POLECAMRadzę uważać z tym sklepem DOZ nie raz zamówienie szło ponad tydzień, nawet z odbiorem w aptece. Zdarzyło się, że pomimo zamówienia czegoś co było w dużej ilości na magazynie, produkt nagle znikał (nikt nie informował o nagłym braku lub błędzie stanu) i czekało się na zamówienie kilka-kilkanaście dni zanim ktokolwiek dał znać, że jest problem.Zmiana zamówienia to koszmar, nikt nie odpisuje na wiadomości a odpowiedź z prośbą o wycofanie brakującego produktu z zamówienia dostałem po 11 (!) dniach kiedy już odebrałem zamówienie.A najlepsze jest to, że 0 przeprosin czy jakiejkolwiek skruchy... tylko informacja "z winy hurtowni" oraz "Pana zamówienie ma status ZREALIZOWANY" tak jakby mieli pretensje po co w ogóle dopytuję się o własne zamówienie.PS. zamawiam tam tylko dlatego, że część produktów ma najniższe ceny a dostawa gratis do apteki w bloku obok... ehm... lenistwo


ja akurat polecam! bardzo szybko - czasem w ten sam dzień, często na drugi dzień, rzadko kiedy czeka się dłużej - ale zawsze z informacją. Ceny konkurencyjne, nawet bez kodu.
marrek30/09/2019 12:19

ja akurat polecam! bardzo szybko - czasem w ten sam dzień, często na drugi …ja akurat polecam! bardzo szybko - czasem w ten sam dzień, często na drugi dzień, rzadko kiedy czeka się dłużej - ale zawsze z informacją. Ceny konkurencyjne, nawet bez kodu.


W takim razie mam pecha... bo u mnie jakieś 30-50% zamówień ma większy lub mniejszy problem.
Z odbiorem w aptece faktycznie jest w miarę szybko, ale przy wysyłce kurierem zawsze czekam z 5 dni. 2-3 dni kompletują, kolejny dzień wysyłka i zazwyczaj 5 dnia u mnie.
Swoją drogą jest jeszcze kod: PICODI2019
10% rabatu na wszystko.
marrek30/09/2019 11:48

bardzo ograniczony asortyment....


Bebilon nie wchodzi...:-)
Edytowane przez: "Centuś_z_Cebulowa" wrz 30.
Thomas30/09/2019 13:44

Z odbiorem w aptece faktycznie jest w miarę szybko, ale przy wysyłce k …Z odbiorem w aptece faktycznie jest w miarę szybko, ale przy wysyłce kurierem zawsze czekam z 5 dni. 2-3 dni kompletują, kolejny dzień wysyłka i zazwyczaj 5 dnia u mnie.Swoją drogą jest jeszcze kod: PICODI201910% rabatu na wszystko.


Nie wchodzi.
2901887-cekYd.jpg
Centuś_z_Cebulowa30/09/2019 15:31

Nie wchodzi.[Obrazek]


Sorry, teraz dopatrzyłem, że kod działa tylko w aplikacji.
2901897.jpg
Edytowane przez: "Thomas" wrz 30.
Thomas30/09/2019 15:34

Sorry, teraz dopatrzyłem, że kod działa tylko w aplikacji. [Obrazek]


Supcio, ale już raz kupiłem.
Edytowane przez: "Centuś_z_Cebulowa" wrz 30.
Thomas30/09/2019 16:00

Ja też już kilka razy i nadal działa.


Może nie na wszystko
2902046-4mR6g.jpg
Kod nie działa
Gepard30/09/2019 12:13

NIE POLECAMRadzę uważać z tym sklepem DOZ nie raz zamówienie szło ponad tyd …NIE POLECAMRadzę uważać z tym sklepem DOZ nie raz zamówienie szło ponad tydzień, nawet z odbiorem w aptece. Zdarzyło się, że pomimo zamówienia czegoś co było w dużej ilości na magazynie, produkt nagle znikał (nikt nie informował o nagłym braku lub błędzie stanu) i czekało się na zamówienie kilka-kilkanaście dni zanim ktokolwiek dał znać, że jest problem.Zmiana zamówienia to koszmar, nikt nie odpisuje na wiadomości a odpowiedź z prośbą o wycofanie brakującego produktu z zamówienia dostałem po 11 (!) dniach kiedy już odebrałem zamówienie.A najlepsze jest to, że 0 przeprosin czy jakiejkolwiek skruchy... tylko informacja "z winy hurtowni" oraz "Pana zamówienie ma status ZREALIZOWANY" tak jakby mieli pretensje po co w ogóle dopytuję się o własne zamówienie.PS. zamawiam tam tylko dlatego, że część produktów ma najniższe ceny a dostawa gratis do apteki w bloku obok... ehm... lenistwo


Zależy co zamawiasz. Jeśli cały towar idzie od nich z magazynu, zamówienie przyjdzie szybko. Niektóre leki dostarczane są jednak z zewnętrznych hurtowni i wtedy się czeka. Niestety nigdy nie wiadomo co.

Prawda jest taka że apteka widzi Twoje zamówienie od razu. Jeśli mają towar na miejscu, nawet za minutę możesz je odebrać. Powiadomienie dostaniesz jednak dopiero wtedy kiedy pracownik pozbiera dla Ciebie wszystkie pozycje kompletując zamówienie. Jeśli mocno Ci się spieszy, podejdź do kasy i poproś zrobienie tego teraz. Oczywiście w godzinach kiedy ruch jest mniejszy i to pod warunkiem, że to co zamawiasz jest na stanie apteki.
mordin01/10/2019 06:44

Zależy co zamawiasz. Jeśli cały towar idzie od nich z magazynu, zamówienie …Zależy co zamawiasz. Jeśli cały towar idzie od nich z magazynu, zamówienie przyjdzie szybko. Niektóre leki dostarczane są jednak z zewnętrznych hurtowni i wtedy się czeka. Niestety nigdy nie wiadomo co.Prawda jest taka że apteka widzi Twoje zamówienie od razu. Jeśli mają towar na miejscu, nawet za minutę możesz je odebrać. Powiadomienie dostaniesz jednak dopiero wtedy kiedy pracownik pozbiera dla Ciebie wszystkie pozycje kompletując zamówienie. Jeśli mocno Ci się spieszy, podejdź do kasy i poproś zrobienie tego teraz. Oczywiście w godzinach kiedy ruch jest mniejszy i to pod warunkiem, że to co zamawiasz jest na stanie apteki.


Rozumie zasady, zamawiam głównie rzeczy do pielęgnacji firmy GreenPharmacy bo nie mają ich na stanie nigdzie. Przy zamówieniu sprawdzam czy produkt jest na stanie w magazynie a mimo to zdarzało się, że z bardzo dużej ilości w magazynie nagle wszystko znika po 1-2 dniach od zamówienia i nikt mnie nawet nie informował o problemie.
A jak napisałem, że proszę o wysłanie zamówienia bez brakującej rzeczy to odpowiedź dostałem po 11 (!) dniach kiedy zamówienie odebrałem 1-3 dni wcześniej.
Mam nadzieję, że teraz jest wszystko jasne, rozumie, że czasami trzeba coś zamówić z zewnątrz ale wtedy niech nie kłamią w stanach magazynowych.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst