Broadlink RM mini3 Universal WIFI + IR Remote Controller
131°Zakończono

Broadlink RM mini3 Universal WIFI + IR Remote Controller

17
sie 3. 2017
Cena po użyciu kodu: 12.50 USD

Urządzenie zapamiętuje Wasze piloty a one samo sterowane jest przez WiFi przez telefon lub tablet.

Jednym słowem wszystkie piloty w jednym.

Ma ktoś? jak wygląda apka do sterowania?

Aktualizacje społecznościowe
Gamiss kody rabatoweGamiss Okazje

Grupy

17 Komentarzy
A gdzie cena?
PioKasie 3. 2017

A gdzie cena?


łąp, poprawiłem. Dzięki za info
Czy można tak jak w przypadku Harmony Logitecha tworzyć makra tzn. sekwencje które włącza kilka sprzętów jednocześnie i ustawia wszystko na odpowiednie wejścia? W aplikacji jest baza urządzeń czy trzeba uczyć z pilota oryginalnego? Jest może taki sprzęt który dodatkowo ma możliwość sterowania gniazdek z pilotem radiowym a nie IR?
Z wysyłką wychodzi 17.49$. Na Ali cena 18.67 także nie jest to deal życia...
318711-csRCk.jpg
Edytowane przez: "Barnaba" sie 3. 2017
Fajne gadżet , mam od kilku miesięcy i jestem zadowolony.
Apka pozwala ustawić wygląd pod własne upodobania , ma kilka gotowych "pilotów".
Fajną opcją jest tzw. scena - można ustawić kilka poleceń z przerwą od 0,5 sekundy i wtedy 1 kliknięciem w telefon odpalamy wiele urządzeń.
Ja kupiłem w Yoshpie za niecałe 8$ , wtedy normalna cena oscylowała w granicach 15-17$
Edytowane przez: "Broov" sie 3. 2017
Tomasz.Najdasie 3. 2017

Z wysyłką wychodzi 17.49$. Na Ali cena 18.67 także nie jest to deal ży …Z wysyłką wychodzi 17.49$. Na Ali cena 18.67 także nie jest to deal życia...[Obrazek]


318721-0exOa.jpg
coś Ci chyba nie wyszło...
@Broov możesz podać nazwę aplikacji chciałbym zobaczyć jak to wygląda.
mishasie 3. 2017

@Broov możesz podać nazwę aplikacji chciałbym zobaczyć jak to wygląda.



e-Control
apka dostępna w google play.
Mógłbyś wpisywać cenę ?
mishasie 3. 2017

Czy można tak jak w przypadku Harmony Logitecha tworzyć makra tzn. s …Czy można tak jak w przypadku Harmony Logitecha tworzyć makra tzn. sekwencje które włącza kilka sprzętów jednocześnie i ustawia wszystko na odpowiednie wejścia? W aplikacji jest baza urządzeń czy trzeba uczyć z pilota oryginalnego? Jest może taki sprzęt który dodatkowo ma możliwość sterowania gniazdek z pilotem radiowym a nie IR?



Można tworzyć sceny - są to odpowiedniki makr (sekwencja naciśnięcia przycisków),

ale nie do końca jest tak słodko - np. nie ma możliwości zdefiniowania długiego wciśnięcia przycisku (a są takie urządzenia, które pod 1 guzikiem mają po kilka funkcji w zależności od długości przytrzymania).

Jest budowana baza pilotów (społecznościowo) - jest możliwość eksportu pilota do chmury producenta i dla niektórych pilotów użytkownicy już przygotowali gotowce, ale wciąż jest z tym dość ubogo, więc często pozostaje ręczne uczenie wszystkich przycisków (choć np. nie dotyczy to niektórych klimatyzatorów - zostają rozpoznane po zaprogramowaniu przycisku "power" lub innej prostej sekwencji).

Widzę, że funkcja dodawania pilotów została rozbudowana od czasu gdy ostatnio z niej korzystałem, więc może jest jeszcze coś ciekawego.

Oprócz tego jest możliwość wykonania pełnego backupu swojej konfiguracji w chmurze producenta (i np. wczytania jej również na innym smartfonie zalogowanym do tego samego konta) , a także przesyłanie ustawień z jednego smartfona/tabletu do innego w obrębie tej samej sieci lokalnej (więc można sobie sklonować ustawienia między nimi nawet nie używając backupu), a co do urządzenia z obsługą pilotów RF, to model "RM2 pro" tej samej firmy ma takie możliwości.
Edytowane przez: "szopen" sie 3. 2017
Ale na co to komu? Mam 1 pilot do tv i drugi do samochodu. Na serio sie pytam jak to cos sprawi ze moje życie bedzie lepsze
Waldemordsie 3. 2017

Ale na co to komu? Mam 1 pilot do tv i drugi do samochodu. Na serio sie …Ale na co to komu? Mam 1 pilot do tv i drugi do samochodu. Na serio sie pytam jak to cos sprawi ze moje życie bedzie lepsze


Klima, radio internetowe, DVD, tv, tv box, inne bajery ile pilotów? A tu możesz skorzystać z telefonu i sterować wszystkim.

Jak ktoś ma jeden pilot do TV w domu to raczej mu się to nie przyda
Lukas_opsie 3. 2017

Klima, radio internetowe, DVD, tv, tv box, inne bajery ile pilotów? A tu …Klima, radio internetowe, DVD, tv, tv box, inne bajery ile pilotów? A tu możesz skorzystać z telefonu i sterować wszystkim. Jak ktoś ma jeden pilot do TV w domu to raczej mu się to nie przyda


Przyda sie przyda, z kibla można tv wylaczyc jak ktos sie nie może skupić
Waldemordsie 3. 2017

Ale na co to komu? Mam 1 pilot do tv i drugi do samochodu. Na serio sie …Ale na co to komu? Mam 1 pilot do tv i drugi do samochodu. Na serio sie pytam jak to cos sprawi ze moje życie bedzie lepsze


Zastosowanie jest dość proste. Posiadasz telewizor który podłączony jest do amplitunera i dźwięk z telewizora przesyłany jest bezpośrednio do niego. Dodatkowo do telewizora masz podłączony dekoder telewizji kablowej / satelitarnej. W tej sytuacji masz 3 piloty. Jednym sterujesz włączanie / wyłączanie telewizora oraz wybór odpowiedniego źródła w TV. Drugim sterujesz włączanie / wyłączanie , wybór źródła w amplitunerze oraz głośność. Trzecim przełączasz włączasz / wyłączasz dekoder, zmieniasz kanały i obsługujesz np. nagrywanie. Czyli w momencie kiedy chcesz pooglądać TV musisz użyć trzech pilotów. To urządzenie sprawia, że ustawiasz sobie sekwencje która po naciśnięciu jednego przycisku wszystko włącza się na odpowiednich źródłach a następnie możesz sobie wszystkim (bez zmiany pilotów) sterować. Jeśli ktoś ma to urządzenie i tak nie działa to niech mnie poprawi. Ja pisze na podstawie swoich doświadczeń z Logitech Harmony które właśnie tak działa i jest w tym rewelacyjne.

@szopen dzięki za nazwę urządzenia chyba zacznę polowanie.
Edytowane przez: "misha" sie 3. 2017
Mam, polecam, b. przydatny. Zapamiętuje też jak długo wciskasz guzik, sekwencje itd. Mega po prostu.
Potrafi on też odczytać kod pilota i zrobić jakąś akcję albo gdzieś to wysłać jako url?
Uczy się kodów, momentalnie się programuje. Nie pożałujesz.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst