Bdsklep.pl: rabat 15 zł przy MWZ 150 zł (możliwe dodatkowe 10% zwrotu z mBank)
295°Zakończono

Bdsklep.pl: rabat 15 zł przy MWZ 150 zł (możliwe dodatkowe 10% zwrotu z mBank)

16
Zaktualizowano sty 16. (Opublikowano sty 14.)
Dla fanów (folołersów? ) Bdsklep.pl na instagramie zniżka 15 zł przy zakupach za minimum 150 zł.
Promocja trwa w dniach 14.01 do 20.01. Dostawa darmowa od 300 zł. Link do regulaminu.

Dodatkowo cenę można obniżyć cashbackiem, np. 3% z PP lub 4% z goodie.

TUTAJ dostępne są również inne kody rabatowe, np. 20 zł rabatu przy MZW 200 zł.
Aktualizacje społecznościowe
mBank zwrot 10%, mwz 150, max zwrot 50zł

Grupy

16 Komentarzy
Plus za obrazek
Plus za Avatar
plus za chęci, ale minus bo sklep drogi
Ja u nich zazwyczaj kupuje mleko nan dla dziecka bo jest w dobrej cenie jak sie wliczy taka lub podobna promocje
Plus. Niektóre produkty drogie, ale można znaleźć też fajne promocje. W temacie cashback odradzam PP - trzeba wszystkiego pilnować i zgłaszać reklamacje, a często i tak nie płacą. Polecam za to Goodie - w bdsklep mają 4% :-)
Ceny OK (np. kawa) + często promocje z VisaChceckout. Sam sklep spamuje jednak telefony wysyłając SMSy o wszystkich promocjach (mimo braku zaznaczenia zgód marketingowych). Mało tego, w SMSie nie ma linka do wypisania się z subskrypcji...
jak dla mnie, sklep tragiczny
kespis1 g, 0 min

Plus. Niektóre produkty drogie, ale można znaleźć też fajne promocje. W tem …Plus. Niektóre produkty drogie, ale można znaleźć też fajne promocje. W temacie cashback odradzam PP - trzeba wszystkiego pilnować i zgłaszać reklamacje, a często i tak nie płacą. Polecam za to Goodie - w bdsklep mają 4% :-)


Goodie faktycznie wypada lepiej niż PP i to w przypadku chyba wszystkich partnerów. Przetestuję. Dzięki
Plus! Akurat trzeba zamówić mleko nan, przeważnie mają najlepszą cenę. Tylko wysyłka długa
Ja mam złe wspomnienia z tym sklepem. Jedno z allegro - brak towaru, anulowalem po 2 tygodniach oczekiwania. Inne zamówienie przez empik- sami mi anulowali jako błąd cenowy. Odradzam
@Cad@Kaban może podbijcie, bo mBank zwrot 10%, mwz 150, max zwrot 50zł, więc przy zamówieniu za min.165zł mamy 30zł zniżki
JaKubek6940 min

@Cad @Kaban może podbijcie, bo mBank zwrot 10%, mwz 150, max zwrot 50zł, w …@Cad @Kaban może podbijcie, bo mBank zwrot 10%, mwz 150, max zwrot 50zł, więc przy zamówieniu za min.165zł mamy 30zł zniżki


Ktoś zwracał kiedyś coś z BDsklepu? Jak to wygląda u nich?
Te stixy dlanpsa niby wychodza najtaniej 31 za 10=3.1 ale na allegro wychodzi 3 zyla a nie 2. Wiec ocb?
A już myślałem ze jakiś sklep z filmami bd.
W tej chwili gówno sklep. Kiedyś było inaczej.
:
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst