Asfalt Shop - Kupony

Asfalt Shop Kody Rabatowe & Promocje

Wszystkie okazje Asfalt Shop – Maj 2022·Więcej informacji

Asfalt Shop - najlepsze kupony

Asfalt Shop - najlepsze okazje od naszej społeczności

Adele 30 2LP winyl
134°
maj 13.maj 13.
Adele 30 2LP winyl75zł99zł-24% 12,99zł
Podwójny winyl Adele na wyprzedaży Asfaltu. Wg FAQ najtańsza dostawa 10.99 ale w koszyku widnieje 12.99.
dabc_debc

Tak, ale też Zenek i nie tylko on w epoce disco polo zaczęli robić to do czego Polacy są stworzeni od wielu pokoleń, znaczy… tak jak nas geopolityka ustawiła, ale… do rzeczy. Polacy śpiewający disco polo nie robią tego jak wszyscy artyści. Oni są pracusiami, którzy mogą jednego weekendu obskoczyć 5 remiz i zagrać 7 koncertów i z każdego zarobić po 150 zł XD i to za cały zespół XD I powiedzmy sobie jasno… zestawmy dwóch prezydentów, Wałęsę i Kwaśniewskiego. Z kim skojarzymy disco polo? No właśnie… disco polo to też sentymentalny powrót do ustroju słusznie minionego ;) Upadły PGRy, ludzie dostali wolność, tak jak czarni w USA, z dnia na dzień do niewolników powiedzieli że są wolni. Weź teraz się zmień tak nagle… No to się zmienili, jednak powrotu już nie było, dlatego rozbudzono marzenia polskiej wsi. Dopomogło disco polo. Nie jest to jednak Eurodance, to jest ruski gniot, ale czego innego można było się spodziewać?

dabc_debc

No to może nie będę odkrywczy, ale… disco polo to coś co mogło się wydarzyć tylko w Polsce i w…no wiadomo…w Rosji XD Sporo pierwszych zespołów brało podkłady pod swoje teksty stamtąd. Zobacz też Kwaśniewskiego, jak tańcował do disco polo. Moim zdaniem…to stamtąd. Polska wieś jednak była tym PGRem strasznie przesiąknięta, Zenek przykładem. Disco Polo rzecz jasna zanikło, by…powrócić. A czemu powróciło? Ludzie lubią proste rozwiązania i też tworzyć swój porządek świata. Disco Polo więc uznano za dorobek prostych ludzi. Samą muzykę zaczęto kojarzyć z weselną. Sam jestem przykładem, kiedy na fali popularności youtube i powrotu disco polo napisałem komentarz pod jednym z koncertów Zenka, że to „Król Disco Polo”. I jakoś to poszło, może też po części przeze mnie XD A skąd się wziął Zenek? Jak oni wszyscy wtedy… z nikąd. Był jednym z wielu w swoim czasie XD Dopiero teraz jest uznawany za „Króla” XD ale to jest jednak inna para kaloszy. Gdzie Adele z MySpace a gdzie Zenek z przegranych 10 raz kaset ze Stadionu Dziesięciolecia XD

dabc_debc

Właśnie do Godlewskich nie śmiem jej porównywać XD A Grycanki… Pewnie że Grycanki to polskie Kardashianki XD Ale… jakoś nie potrafię znaleźć polskiej Adele. Ba! Nawet nie potrafię znaleźć polskiego Biebera XD Czyli… ludzi znanych z neta, ktoś im dopomógł w karierze bo widział moc internetu, gdzie wrzucali swoje nagrywki. Adele chyba jest znana z MySpace, choć uważam osobiście, że to są ustawki. Heh… miało być tak że telewizja idzie do lamusa, a jest tak, że Adele śpiewa koncert w BBC, odbiera jakieś ważne nagrody, Oscary itp. związane z…telewizją XD No, ale wracając do Polski… chyba Popowska śpiewała w necie, tylko…czy ona jest aż tak znana? Ja słucham wszystkiego, Adele też, ale jakoś jej nie lubię. Nie aż tak, że nienawidzę XD Raczej chodzi o pewnego rodzaju fanowski styl i bycia i śpiewania. Jest to jakieś takie nijakie, choć może sięmylę.

Cebula88

Zenek był żywotna odpowiedzią na zalew muzyki zagranicznej lat 80/90 i bardzo dobrze bo Polacy też mają prawo do czegoś swojskiego nie ważne jak to oceniają fajnopolacy a Adele wypromowały media czyli ktoś dobrze za to zapłacił.

Joey

Fanem Adele nie jestem ale też wielu rzeczy nie rozumiem, na przykład, nie rozumiem skąd wziął się fenomen popularności niejakiego Zenka. Też nie wiem skąd się wziął (proszę nie pisać, że z Białegostoku)

Jason Bourne soundtrack white vinyl 2LP
103° Zakończono
lut 8.lut 8.
Jason Bourne soundtrack white vinyl 2LP69,99zł 12,99zł
Jason Bourne soundtrack white vinyl 2LP
Tobi_P

Pewnie jedna sztuka była. Ale wydanie fajne było bo sam mam ;) A zna ktoś jakiś stronkę z soundtrackami nie za miliony?

RafalBieniek

Szybko zniknął 😧

Zigor

Produkt niedostępny.

Ania Dąbrowska - Dla naiwnych marzycieli - Pink winyl promocja.
507° Zakończono
sty 8.sty 8.
Ania Dąbrowska - Dla naiwnych marzycieli - Pink winyl promocja.45zł90zł-50% 11,99zł
Ania Dąbrowska - Dla naiwnych marzycieli winyl w kolorze różowym promocja. Przy zakupie powyżej 200 zł przesyłka gratis. LISTA UTWORÓW: SIDE A: Nieprawda Gdy nic nie muszę Bez Ciebie Nie…
ewqua

Produkt juz niedostępny

Tomt3l

Dajcie znać jak znajdziecie czerwony mery spolsky

X_XeiT

Ile trzeba dać za gramofon żeby taki vinyl zagrał lepiej niż 5.1 z aktywnym subwooferem na wzmacniaczu ze średniej półki, np. Sony?

Lolekk

Cena bardzo dobra. Plusik

dawid_trn

Kupione, na Walentynki jak znalazł Żona kolekcjonuje jej winyle

Taco Hemingway - Trójkąt Warszawski 2CD
168° Zakończono
sty 8.sty 8.
Taco Hemingway - Trójkąt Warszawski 2CD20zł 10,99zł
Wstawiam przykładowa okazję z kilkuset pozycji przecen Asfalt Shopu na wszystkie gatunki muzyczne i nie tylko muzykę. W ofercie jest również odzież, plakaty i wiele więcej, sprawdźcie sami. …
Amigowiec

Za pisarza Hemingwaya zawsze plus

won_ski

Niezłe te niektóre promocje (y)

Pete67

okazja moze i fajna ale wykonawca w mojej subiektywnej ocenie marny.

Chezio1995

Bardziej chodziło mi o wrzucenie linku do wszystkich okazji Asfaltu, przeczytaj opis, przecen jest więcej i większe tylko z gatunków muzycznych o jakich nie mam pojęcia.

CichyOkazje

Zmarnowanej godziny nic Ci nie wróci... - ale co Ty tutaj ogarniałeś przez godzinę czasu to ja nie mam pojęcia :) W Empiku Taco po 18,99zł (Trójkąt, Marmur, Wosk, Umowa O Dzieło) - także no... Szału brak.

Płyta winylowa Taco Hemingway - Marmur 2LP
814° Zakończono
sty 5.sty 5.
Płyta winylowa Taco Hemingway - Marmur 2LP50zł109zł-54% 10,90zł
Nie widziałem wcześniej tego wydawnictwa za mniej niż 100. Świetna okazja, świetny album. Moja pierwsza wstawka bądźcie łaskawi.
Avatarmaciej.drzewinski
Idź do okazjiIdź do okazji
Miachau

Zapomniałem wczoraj sprawdzić, jest gatefold (y)

Dylax

Umowa o dzieło też tanio na LP :) https://asfaltshop.pl/product/5244-taco-hemingway-umowa-o-dzielo-lp

PaweTypiak

Dzięki za wrzutkę! Mega cena! Edit: kupując "Umowę o dzieło" dostajecie też digital tej płyty w formacie MP3 a dla zalogowanych WAV i FLAC.

dabc_debc

Dzięki za pomoc.

Miachau

Papier kolorowy ;) , ale kurcze czy jest gatefold, sprawdzę w domu, bo teraz za nic nie pamiętam.

O.S.T.R - darmowy digital
530° Zakończono
gru 26. 2017gru 26. 2017
O.S.T.R - darmowy digital
czołem, za darmo ze strony asfaltshop można pobrać digital z muzyką Ostrego :) Jeśli nudzi Cie treść polskiego rapu, ewentualnie sam chcesz pobawić się w rapera ... to w paczce znajdziesz 1…
bachus

Kiedy zapach czekolady czuję, mówię sobie zostaw, Kitcaty, M&M'sy, jak i mieszanka wedlowska, nie daje mi pospać,przez to mam próchnicę, ,nawet bez zębów będę wpierdalać słodycze, na tony przeliczę

Zibi1

no tak, w paczce jest 14 instrumentali - nie dodałem, że to Beaty Adama hehe

pen

A to nie są tylko beaty

Scar4

Dzięki wielkie! Paczka pobrana, wieczorem ogarnę w FL studio.

mmichall

"A na CH*j mi gospodarka, przecież jestem artystą" ;)

Pezet/Noon - Rap robię (2017) feat. Grammatik, Małolat [Digital] za free
628° Zakończono
lip 22. 2017lip 22. 2017
Pezet/Noon - Rap robię (2017) feat. Grammatik, Małolat [Digital] za free
Wystarczy się zarejestrować (lub zalogować jeśli już mamy konto), dodajemy digital do koszyka i następnie pobieramy. Wersja yt:
Mateuszq

No pezeta, szanować. Szanuj pezeta ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pamietaj, będziesz szanował pezeta, pezet będzie szanował Ciebie (:I

iwanscy1

Ja i moje ziomki, nikt lepszy, nikt gorszy. Tylko prawilne mordki pod sklepem osiedlowym. Sacza sobie piwko, bo życie nie jest letkie. Na blokach mamy swoje zasady: jechać z lamusami i wierność swojej blokowej rodzinie (cheeky)

AbdulWisimulaha

Ano widzisz, myśleć dużo chciałeś, a znowu Ci nie wyszło. Mam radę dla Ciebie - pozostaw myślenie ludziom kompetentnym. Takim, którzy myślą konstruktywnie, mają wiedzę, i nie obracają się w kręgach innych dewiantów. Zrobisz tutejszej społeczności wielką radość, jeśli użyjesz opcji "wyloguj", i więcej nie wrócisz ze swoim ubliżaniem, megalomanią, zaściankowym myśleniem, niewiedzą czy brakiem poszanowania dla naszego ojczystego języka. Zdradziłeś się pod każdym względem, przykro mi. Pozdrów swojego opiekuna.

dredjack

Strolowal cie :D

matt1904

Zauważyć chciałbym, że na tym portalu możemy znaleźć wszystkich, od pasjonatów disco polo (relax) przez takie oto pozycje, po ciężki metal, uszanujmy gust każdego :)

Darmowe EPki Taco Hemingwaya @ Asfalt Records
29° Zakończono
sie 21. 2015sie 21. 2015
Darmowe EPki Taco Hemingwaya @ Asfalt Records
Na stronie Asfalt Records możemy pobrać bezpłatne EPki Taco Hemingwaya z okazji premiery albumów. Aby pobraż wystarczy założyć konto na stronie. Udostępniono: Trójkąt warszawski Um…

Asfalt Shop Szczegóły zniżki

Najwyższa zniżka: -24zł
🕰️ Ostatnia aktualizacja: 13/05/2022
🆕 Nowe okazje: 1