Alpinus - Kupony

Alpinus Kody Rabatowe

6 gorących okazji

Kupony i kod rabatowy od Alpinus w grudzień 2019

-50%
-50%
-50% na odzież Alpinus przy zamówieniu za 200zł @ Outlet Outdoor
30/11/2015
Kod uprawnia do 50% rabatu przy zamówieniu za min.200zł. Warto pamiętać o tym, że produkty są i tak już mocno przecenione! Kod ważny do odwołania.
00 Komentarzy
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

-50%
-50%
50% DODATKOWEGO rabatu na cały (już i tak mocno przeceniony) asortyment @ Alpinus
30/04/2016
Outlet wyprzedający oficjalnie końcówki marki Alpinus udostępnił kod rabatowy, dzięki któremu cały dostępny jeszcze asortyment (także już przeceniony) kupimy z dodatkowym 50% rabat… Czytaj dalej
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

-50%
-50%
50% DODATKOWEGO rabatu na cały (już i tak mocno przeceniony) asortyment @ Alpinus
16/07/2015
Outlet wyprzedający oficjalnie końcówki marki Alpinus udostępnił kod rabatowy, dzięki któremu cały dostępny jeszcze asortyment kupimy z dodatkowym 50% rabatem!
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

-40%
-40%
Dodatkowy rabat -40% na markę Alpinus @ Outlet Outdoor
16/06/2015
Kod rabatowy obniża cenę już i tak mocno przecenionych butów, odzieży oraz akcesoriów marki Alpinus o dodatkowe 40%. Kod należy wprowadzić w koszyku, przed zatwierdzeniem zamówien… Czytaj dalej
00 Komentarzy
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

Dodatkowe -40% na przecenioną odzież i sprzęt Alpinus @ Outlet Outdoor
30/04/2015
W sklepie internetowym Outlet-outdoor.pl świetna okazja na zakup odzieży i sprzętu marki Alpinus. Okazja jest o tyle dobra, że cały przeceniony asortyment kupimy teraz z dodatkow… Czytaj dalej
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

Kod rabatowy na dodatkowe -33% od cen z wyprzedaży marki @ Alpinus
15/02/2015
Alpinus coraz bardziej chce wyprzedać resztki magazynowe odzieży oraz sprzętu turystycznego, upadającej marki. Dla nas to okazja do zakup odzieży i sprzętu turystycznego wykonanyc… Czytaj dalej
00 Komentarzy
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

Kod rabatowy na dodatkowe -30% od cen z wyprzedaży marki @ Alpinus
07/04/2015
Alpinus coraz bardziej chce wyprzedać resztki magazynowe odzieży oraz sprzętu turystycznego, upadającej marki. Dla nas to okazja do zakup odzieży i sprzętu turystycznego wykonanyc… Czytaj dalej
00 Komentarzy
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

-33% dodatkowego rabatu od cen wyprzedaży Alpinus24.pl
21/12/2014
Dodatkowy rabat w wysokości -33% na ubrania i sprzęt Alpinus. Obowiązuje tylko w ten weekend. Kod rabatowy: TrzydziesciTrzy
00 Komentarzy
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

Kod rabatowy -24% na cały asortyment (odzież, obuwie, sprzęt narciarski), np KURTKA GORE-TEX za 348,84zł!!!!! @ Aplinus24
20/12/2014
Sklep Alpinusa udostępnił kod rabatowy, dzięki któremu zaoszczędzimy dodatkowe 24% na CAŁYCH zakupach w sklepie. Obniżka obejmuje cały asortyment, przeceniony także, a zniżka jest … Czytaj dalej
00 Komentarzy
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

Kod na -25 % Rabatu na Odzież damską ALPINUSA @ Aplinus24.pl
13/11/2014
Po wpisaniu kodu rabatowego: LadiesWeek w tym tygodniu dodatkowy rabat -25% na wszystkie produkty damskie w ALPINUS24.pl.
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

dodatkowy rabat -20% NA WSZYSTKO (nawet produkty wyprzedażowe) np. Kurtka z membraną Gore-Tex za 399zł @ Alpinus24
20/10/2014
Nawiązując do wczorajszej oferty z wyprzedażą w oficjalnym sklepie marki Alpinus (http://pl.pepper.com/promocje/mega-wyprzedaz-do-60-polar-159-zl-kurtka-puchowa-499-zl-alpinus24pl-… Czytaj dalej
00 Komentarzy
Kaban

@DarkJames Marka jest w likwidacji. Dlaczego - nie mam pojęcia. Początkowo została przejęta przez Campusa, po czym jakość produktów drastycznie spadła. Może to było gwoździem do trumny.

DarkJames

A co się dzieje z Alpinusem @Kaban ??

Kaban

No nie do końca. Bo większość rzeczy jest na tyle tania, że nawet po doliczeniu 15zł za dostawę cena jest atrakcyjna. Rozmiarówka jest już mocno przebrana, połowy asortymentu już nie ma, ale i tak myślę, że warto. Szkoda marki - sam mam kurtki czy polary Alpinusa i bardzo sobie chwalę :(

Konrad

Ceny niezłe. Szkoda że kurier 15zł bo przy drobnicy to traci sens.

Adam.z

Ano działa, sprawdziłem i kupiłem :D

Kaban

@Alupin Kod nie działał w poniedziałek, sprawdzałem na kilku rzeczach. Teraz faktycznie jest ok.

Alupin

Kod Lato2015 działa. Nalicza -50%

aru

wpisz kod "wiosna"

Kaban

@ptysiak @joanna.kowalska Niestety nie było daty ważności kodu :( Najprawdopodobniej kod wygasł w nocy z niedzieli na poniedziałek.

Bundy_WROCLOVE

Fajne bluzy polarowe....warto było zamówić :)

Ch3rub

fajna oferta, szkoda ze spodnie akurat tylko XXXL wiec dla mnie nic nie ma ale jak komus przypasuje to faktycznie niezle zaoszczedzi :)

Kaban

149zł - 40% to dokładnie 89,40zł. Żeby obniżyć cenę, musisz wprowadzić kod rabatowy co Zorka napisała "Aby skorzystać z promocji, trzeba użyć kodu: WIOSNA". Kod należy wprowadzić w koszyku, cena zostanie automatycznie obniżona.

Bundy_WROCLOVE

dlaczego jest cena za polar 149 zł? a piszecie,ze za 90?

zorka

Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z jakichś powodów formalnych.

Kaban

Wie ktoś może gdzie jeszcze można przymierzyć odzież Alpinusa? Obdzwoniłem chyba z 10 czy 15 sklepów i NIC, a kupować w ciemno trochę się boje.

Najnowsze Kupony Alpinus:

ZniżkaAlpinus Szczegóły ZniżkiWygasa
50%-50% na odzież Alpinus przy zamówieniu za 200zł @ Outlet Outdoor31/10/2016
50%50% DODATKOWEGO rabatu na cały (już i tak mocno przeceniony) asortyment @ Alpinus30/10/2016
50%50% DODATKOWEGO rabatu na cały (już i tak mocno przeceniony) asortyment @ Alpinus27/10/2016
40%Dodatkowy rabat -40% na markę Alpinus @ Outlet Outdoor30/10/2016
Zniżka Dodatkowe -40% na przecenioną odzież i sprzęt Alpinus @ Outlet Outdoor1/11/2016