Niestety, ten kupon już wygasł
Aliexpress - kod na 15-22.06
913° Zakończono

Aliexpress - kod na 15-22.06

33
cze 10.

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Odsyłam do zestawienia tworzonego przez @Spox5x

get6 - $6/$50
get10 - $10/$100
get15 - $15/$150
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Ja widze, ze juz sprzedawcy ustawiaja nizsze ceny z np z 101, na 99 od 15/06 zeby sie na te kodziki 10$ nie zalapac?Czy po co to robia?
Mehowww10/06/2020 23:19

Ja widze, ze juz sprzedawcy ustawiaja nizsze ceny z np z 101, na 99 od …Ja widze, ze juz sprzedawcy ustawiaja nizsze ceny z np z 101, na 99 od 15/06 zeby sie na te kodziki 10$ nie zalapac?Czy po co to robia?


Kiedyś sam w to nie wierzyłem dopóki nie zamówiłem kolowrotka, kupon mieli na sklepie 6/65, kołowrotek staniał z 60 na 50 to szkoda by nie było dobrać czegoś za te 15 po kupon, to wchodzisz na sklep i patrzysz jakieś przynęty gdzieś indziej takie za powiedzmy 10 zł tam za 30 ale i tak musisz je wziąć żeby dobić cenę xd do kuponu
oloWawa10/06/2020 23:46

Piekna teoria, ale ja w nia nie wierze. Po pierwsze sprzedawcy podnosza …Piekna teoria, ale ja w nia nie wierze. Po pierwsze sprzedawcy podnosza ceny, a nie obnizaja, by sprzedac drozej ludziom zaslepionym akcja "wyprzedazy".Po drugie. W bardzo nielicznych przypadkach dobierasz dobierasz batona za 1zl od tego samego sprzedawcy, wiec czemu sprzedawca mialby miec cos z tego obnizenia ceny?No dobra moze i zwieksza to sprzedaz, ale niekoniecznie temu samemu sprzedawcy..I skad znasz warunki wspolpracy?


Koniec końców, czy obniżają, czy podnoszą ceny nie ma takiego wielkiego znaczenia.
Wystarczy sprawdzić czy razem z kuponami, kodami jest taniej niż przed wyprzedażą.
Jeśli nie, to znajdzie się inny sprzedawca albo kupi się jak ceny spadną.
Każdy przecież ma swój rozum.
33 Komentarze
Dzięki, przyda się na telefonik jak pyknie.
Super
Ciekawe jak szybko pojawią się pytania o użycie, kody, kupony, selecty, co z czym a co nie z czym, a jak, a kiedy, a po co, a dlaczego mi nie wchodzi itp itd
Ja widze, ze juz sprzedawcy ustawiaja nizsze ceny z np z 101, na 99 od 15/06 zeby sie na te kodziki 10$ nie zalapac?Czy po co to robia?
Mehowww10/06/2020 23:19

Ja widze, ze juz sprzedawcy ustawiaja nizsze ceny z np z 101, na 99 od …Ja widze, ze juz sprzedawcy ustawiaja nizsze ceny z np z 101, na 99 od 15/06 zeby sie na te kodziki 10$ nie zalapac?Czy po co to robia?


pośrednio tak.
w teorii kupony są fundowane przez ali nie przez sprzedawców, ale sprzedawcy wiedząc wcześniej że będą takie kupony obniżają cenę abyś musiał coś dokupić (na tej samej zasadzie jak w sklepach zbierasz punkty np od 40 zł a mają rachunek na 39 dobierasz batona).

Zwiększa to sprzedaż + zyski (no i sprzedawcy którzy więcej sprzedają i mają wyższe oceny mają lepsze warunki współpracy z ali)
Mehowww10/06/2020 23:19

Ja widze, ze juz sprzedawcy ustawiaja nizsze ceny z np z 101, na 99 od …Ja widze, ze juz sprzedawcy ustawiaja nizsze ceny z np z 101, na 99 od 15/06 zeby sie na te kodziki 10$ nie zalapac?Czy po co to robia?


Kiedyś sam w to nie wierzyłem dopóki nie zamówiłem kolowrotka, kupon mieli na sklepie 6/65, kołowrotek staniał z 60 na 50 to szkoda by nie było dobrać czegoś za te 15 po kupon, to wchodzisz na sklep i patrzysz jakieś przynęty gdzieś indziej takie za powiedzmy 10 zł tam za 30 ale i tak musisz je wziąć żeby dobić cenę xd do kuponu
mateo91210/06/2020 23:32

pośrednio tak.w teorii kupony są fundowane przez ali nie przez s …pośrednio tak.w teorii kupony są fundowane przez ali nie przez sprzedawców, ale sprzedawcy wiedząc wcześniej że będą takie kupony obniżają cenę abyś musiał coś dokupić (na tej samej zasadzie jak w sklepach zbierasz punkty np od 40 zł a mają rachunek na 39 dobierasz batona).Zwiększa to sprzedaż + zyski (no i sprzedawcy którzy więcej sprzedają i mają wyższe oceny mają lepsze warunki współpracy z ali)


A to stoi znowu w sprzeczności z teoriami innych osób, że sprzedawcy wtedy podnoszą ceny.
mateo91210/06/2020 23:32

pośrednio tak.w teorii kupony są fundowane przez ali nie przez s …pośrednio tak.w teorii kupony są fundowane przez ali nie przez sprzedawców, ale sprzedawcy wiedząc wcześniej że będą takie kupony obniżają cenę abyś musiał coś dokupić (na tej samej zasadzie jak w sklepach zbierasz punkty np od 40 zł a mają rachunek na 39 dobierasz batona).Zwiększa to sprzedaż + zyski (no i sprzedawcy którzy więcej sprzedają i mają wyższe oceny mają lepsze warunki współpracy z ali)



Piekna teoria, ale ja w nia nie wierze. Po pierwsze sprzedawcy podnosza ceny, a nie obnizaja, by sprzedac drozej ludziom zaslepionym akcja "wyprzedazy".
Po drugie. W bardzo nielicznych przypadkach dobierasz dobierasz batona za 1zl od tego samego sprzedawcy, wiec czemu sprzedawca mialby miec cos z tego obnizenia ceny?
No dobra moze i zwieksza to sprzedaz, ale niekoniecznie temu samemu sprzedawcy..
I skad znasz warunki wspolpracy?
Roger710/06/2020 23:41

A to stoi znowu w sprzeczności z teoriami innych osób, że sprzedawcy wtedy …A to stoi znowu w sprzeczności z teoriami innych osób, że sprzedawcy wtedy podnoszą ceny.


niektórzy też tak robią, ale raczej sklepy "krótkoterminowe".Te które zostają na dłużej zazwyczaj obniżają poniżej progu.
Ale gdy zbliża się 11.11 czy inne tego typu to wszyscy podnoszą ceny aby później obniżyć
Ciekawe czy te kupony działają czy autor sobie je tak wymyślił z nikąd
oloWawa10/06/2020 23:46

Piekna teoria, ale ja w nia nie wierze. Po pierwsze sprzedawcy podnosza …Piekna teoria, ale ja w nia nie wierze. Po pierwsze sprzedawcy podnosza ceny, a nie obnizaja, by sprzedac drozej ludziom zaslepionym akcja "wyprzedazy".Po drugie. W bardzo nielicznych przypadkach dobierasz dobierasz batona za 1zl od tego samego sprzedawcy, wiec czemu sprzedawca mialby miec cos z tego obnizenia ceny?No dobra moze i zwieksza to sprzedaz, ale niekoniecznie temu samemu sprzedawcy..I skad znasz warunki wspolpracy?


Koniec końców, czy obniżają, czy podnoszą ceny nie ma takiego wielkiego znaczenia.
Wystarczy sprawdzić czy razem z kuponami, kodami jest taniej niż przed wyprzedażą.
Jeśli nie, to znajdzie się inny sprzedawca albo kupi się jak ceny spadną.
Każdy przecież ma swój rozum.
oloWawa10/06/2020 23:46

Piekna teoria, ale ja w nia nie wierze. Po pierwsze sprzedawcy podnosza …Piekna teoria, ale ja w nia nie wierze. Po pierwsze sprzedawcy podnosza ceny, a nie obnizaja, by sprzedac drozej ludziom zaslepionym akcja "wyprzedazy".Po drugie. W bardzo nielicznych przypadkach dobierasz dobierasz batona za 1zl od tego samego sprzedawcy, wiec czemu sprzedawca mialby miec cos z tego obnizenia ceny?No dobra moze i zwieksza to sprzedaz, ale niekoniecznie temu samemu sprzedawcy..I skad znasz warunki wspolpracy?


Żeby załapać się na kupon sporo zakupów zrobiłem dobierając takie coś u sprzedawcy bo nic nie miał za drobne. Mi robiło to cenę a sprzedawcy zarobek. Kiedyś takich numerów nie widziałem a teraz pełno.
4551345-d5WhV.jpg
czy autor wymyślił sobie te kody? sprawdź 15.06.

jak produkt jest kupiony, ale nie opłacony, to każdy sprzedawca może zmienić Wam jego cenę np. aby załapać się na jego kupon (a nie ma co dobrać - choćby brak produktu shipping fee), lub zmniejszyć cenę bo się udało coś wytargować.
Ale o ile się nie mylę to nie trzeba u jednego sprzedawcy kupić za 100$, tylko chodzi o koszyk? To wtedy nie ma znaczenia że ktoś zmniejszył cenę,bo po prostu możemy coś kupić u innego, żeby dobić do np 100$?
robinofsherwood11/06/2020 08:59

Ale o ile się nie mylę to nie trzeba u jednego sprzedawcy kupić za 100$, ty …Ale o ile się nie mylę to nie trzeba u jednego sprzedawcy kupić za 100$, tylko chodzi o koszyk? To wtedy nie ma znaczenia że ktoś zmniejszył cenę,bo po prostu możemy coś kupić u innego, żeby dobić do np 100$?


masz rację ješli mowa o kuponach aliexpress
chodzi o kupony sprzedawcy
A wie może ktoś z Was o co chodzi w Labolatorium Energii?
Nie znalazłem regulaminu. Jakiś kupon na 1$ wpadł, ale nie mam pojęcia co dokładnie robić.
Irokez_11/06/2020 08:18

Żeby załapać się na kupon sporo zakupów zrobiłem dobierając takie coś u spr …Żeby załapać się na kupon sporo zakupów zrobiłem dobierając takie coś u sprzedawcy bo nic nie miał za drobne. Mi robiło to cenę a sprzedawcy zarobek. Kiedyś takich numerów nie widziałem a teraz pełno.[Obrazek]



Widzialem te puste wstawki i zastanawialem sie po co to jest. Ale to jest kompletnie bez sensu jesli mam wydac puste pieniadze aby dostac kupon od sprzedawcy. Zawsze mozna dobrac cos namacalnego.
Zawsze coś, dzięki
DawCioS10/06/2020 23:36

Kiedyś sam w to nie wierzyłem dopóki nie zamówiłem kolowrotka, kupon mieli …Kiedyś sam w to nie wierzyłem dopóki nie zamówiłem kolowrotka, kupon mieli na sklepie 6/65, kołowrotek staniał z 60 na 50 to szkoda by nie było dobrać czegoś za te 15 po kupon, to wchodzisz na sklep i patrzysz jakieś przynęty gdzieś indziej takie za powiedzmy 10 zł tam za 30 ale i tak musisz je wziąć żeby dobić cenę xd do kuponu


Ja zawsze sprawdzam czy coś nie jest taniej w allegro.
Macie pomysł co zrobić w przypadku kiedy dobieram coś za parę dolców i dochodzi to tego koszt dostawy? Zamawiam od jednego sprzedawcy, ale niestety to nie jest allegro i kod przestaje mieć sens.
oloWawa11/06/2020 10:43

Widzialem te puste wstawki i zastanawialem sie po co to jest. Ale to jest …Widzialem te puste wstawki i zastanawialem sie po co to jest. Ale to jest kompletnie bez sensu jesli mam wydac puste pieniadze aby dostac kupon od sprzedawcy. Zawsze mozna dobrac cos namacalnego.


no niekoniecznie. Jeśli brakuje ci np 2zł by zdobyc znizkę z kuponu 20zł to lepiej kupic takieo fejka za 2zł i jesteś 18 do przodu niż np dodać do koszyka coś za dyszke co w innym miejscu kosztuje 1zł
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst