Agata meble. Za każde wydane 1000 złoty 100 złoty mniej
-126°

Agata meble. Za każde wydane 1000 złoty 100 złoty mniej

-100złAgata Meble gazetka
10
Obowiązuje do 26/09/2020wrz 2.
Jak w temacie. Większość rzeczy przy zakupie za 1000 jest stówka mniej.

Sam osobiście 10 krzeseł kupiłem zamiast 2090 to 1890 złoty. Są jeszcze raty zero ale to się często zdarza.

Nie jest to jakiś bon czy coś tylko realna zniżka.
Aktualizacje społecznościowe
Agata Meble gazetkaAgata Meble Okazje
Najlepsze komentarze
Złoty to jest ząb Cygana, a nie liczba mnoga polskiej waluty.
Edytowane przez: "bodzio89" wrz 2.
wowo02/09/2020 16:47

Obsługa klienta i reklamacje to wielkie nieporozumienie. Odradzam sklep. …Obsługa klienta i reklamacje to wielkie nieporozumienie. Odradzam sklep. Już 2 miesiące bujam sie z reklamacja


Potwierdzam. Wydajesz kilkanaście tys PLN a jesteś traktowany jak intruz. NIGDY WIĘCEJ
Obsługa klienta i reklamacje to wielkie nieporozumienie. Odradzam sklep. Już 2 miesiące bujam sie z reklamacja
10 Komentarzy
Złoty to jest ząb Cygana, a nie liczba mnoga polskiej waluty.
Edytowane przez: "bodzio89" wrz 2.
Ta promocja jest w Agacie w zasadzie przez cały rok, czasem wrzucają kilka dni przerwy i znów w kółko to samo. Minus.
Obsługa klienta i reklamacje to wielkie nieporozumienie. Odradzam sklep. Już 2 miesiące bujam sie z reklamacja
wowo02/09/2020 16:47

Obsługa klienta i reklamacje to wielkie nieporozumienie. Odradzam sklep. …Obsługa klienta i reklamacje to wielkie nieporozumienie. Odradzam sklep. Już 2 miesiące bujam sie z reklamacja


Potwierdzam. Wydajesz kilkanaście tys PLN a jesteś traktowany jak intruz. NIGDY WIĘCEJ
wowo02/09/2020 16:47

Obsługa klienta i reklamacje to wielkie nieporozumienie. Odradzam sklep. …Obsługa klienta i reklamacje to wielkie nieporozumienie. Odradzam sklep. Już 2 miesiące bujam sie z reklamacja


Na szczęście nie miałem konieczności składania reklamacji, ale obsługa jest na wyjątkowo niskim poziomie - bardzo dużo czekania przy zamawianiu i odbieraniu towaru + olbrzymie poślizgi w dostawie do sklepu (ponad miesiąc, oczywiście informacja o opóźnieniu w formie generycznego sms typu: "twoje zamówienie ulegnie opóźnieniu o minimum 10 dni. poinformujemy cię, jak tylko będzie gotowe do odbioru"). Zupełnie sobie nie radzą z utrzymaniem jakości obsługi klienta.
Edytowane przez: "Adam_Das" wrz 2.
codziennie w telewizji leci ta głupawa reklama co stojak ukradli od teściowej, a tu masz i na peperze wstawka. Dobrze że wrzuciłeś bo bym o tej promocji nie wiedział
Potwierdzam, poziom obsługi marny.
Złotych chyba???
Jeden złoty, sto złotych, tysiąc złotych. Popraw to, bo patrzeć nie można.
Raz składałem reklamacje , zalatwione w 5 min na podstawie zdjęć w Katowicach agata.
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwszy kupon od koooonik. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst