Abonament NaviExpert 30% taniej @ NaviExpert
158°Zakończono

Abonament NaviExpert 30% taniej @ NaviExpert

14
gru 11. 2017
Do 2 stycznia 2018 roku, roczne abonamenty NaviExpert na wszystkie systemy operacyjne dostępne są 30% taniej.

Abonamenty dla systemu Android
  • Abonament NaviExpert Polska 1 rok w cenie 69 zł zamiast 99 zł dostępny w Google Play
  • Abonament NaviExpert Polska i Europa 1 rok w cenie 99 zł zamiast 149 zł dostępny w Google Play

Abonamenty dla systemu iOS
  • Abonament NaviExpert Polska 1 rok w cenie 69,99 zł zamiast 99,99 zł dostępny w App Store
  • Abonament NaviExpert Polska i Europa 1 rok w cenie 99,99 zł zamiast 149,99 zł dostępny w App Store

Abonamenty dla systemu Windows Phone
Abonamenty dla innych systemów operacyjnych dostępne na stronie naviexpert.pl


Aktualizacje społecznościowe
NaviExpert Okazje

Grupy

Najlepsze komentarze
Marcin_Jochymek-117406097gru 11. 2017

Podziwiam osoby które to kupują do jazdy po Polsce. W dobie darmowej i ś …Podziwiam osoby które to kupują do jazdy po Polsce. W dobie darmowej i świetnej Google maps. Miesięcznie robię 6 tys km to wiem co mówię.


No właśnie nie wiesz co mówisz. Nie korzystales z Naviexperta, wiec wydaje Ci sie, ze google maps jest najlepsza. Zyjesz w nieswiadomosci ile czasu moglbys miesiecznie zaoszczedzic jezdzac na NE. Ja tez robie 5-6 tys. miesiecznie i tych map google za darmo nie chce.
14 Komentarzy
Na black friday bylo -50%
Srednia ta okazja.
Gorcokgru 11. 2017

Na black friday bylo -50%Srednia ta okazja.


Okazja jest spoko, bo kolejna taka okazja na 50% będzie za rok. Nie każdy może tyle czekać Ja kupiłem na black friday na zapas
Wystarczy na iPhone zarejestrować, używać tydzień, wylogowac, zalogować jako jakikolwiek email i tak w kółko.... od kilku lat .... Za darmo ...
Podziwiam osoby które to kupują do jazdy po Polsce. W dobie darmowej i świetnej Google maps. Miesięcznie robię 6 tys km to wiem co mówię.
Marcin_Jochymek-117406097gru 11. 2017

Podziwiam osoby które to kupują do jazdy po Polsce. W dobie darmowej i ś …Podziwiam osoby które to kupują do jazdy po Polsce. W dobie darmowej i świetnej Google maps. Miesięcznie robię 6 tys km to wiem co mówię.


No właśnie nie wiesz co mówisz. Nie korzystales z Naviexperta, wiec wydaje Ci sie, ze google maps jest najlepsza. Zyjesz w nieswiadomosci ile czasu moglbys miesiecznie zaoszczedzic jezdzac na NE. Ja tez robie 5-6 tys. miesiecznie i tych map google za darmo nie chce.
Pan_Doradzacz-11615772040gru 11. 2017

Wystarczy na iPhone zarejestrować, używać tydzień, wylogowac, zalogować j …Wystarczy na iPhone zarejestrować, używać tydzień, wylogowac, zalogować jako jakikolwiek email i tak w kółko.... od kilku lat .... Za darmo ...


Mysle, ze im czesciej bedziesz sie tym chwalił publicznie tym szybciej pozbawią Cie tej mozliwosci.
Poza tym sorry, ale jesli za 50zl mam przez rok co tydzien robic jakies dziwne przelogowywania... To stac mnie na te 50zl. Uwazam, ze robia kawal dobrej roboty i warto im za to zaplacic.
Nie martw sie. Ty tez prawdopodobnie kiedys dojrzejesz do takiego myslenia.. no chyba, ze Ty jestes...
Edytowane przez: "Baluty_LDZ" gru 11. 2017
Waze za darmo jest tak samo dobry. Waze = Naviexpert > GoogleMaps > Sygic
Waze jak dla mnie zdecydowanie najlepszy i całkowicie bezpłatny
HTKCgru 11. 2017

Waze za darmo jest tak samo dobry. Waze = Naviexpert > GoogleMaps > Sygic …Waze za darmo jest tak samo dobry. Waze = Naviexpert > GoogleMaps > Sygic


I oczywiście Yanosik w tle pod to wszystko.
HTKCgru 11. 2017

Waze za darmo jest tak samo dobry. Waze = Naviexpert > GoogleMaps > Sygic …Waze za darmo jest tak samo dobry. Waze = Naviexpert > GoogleMaps > Sygic


Waze próbowałem chwilę, ale jakieś trasy z dupy mi proponował. Nie mogę się znowu przemóc do niego chociaż w telefonie ciągle jest zainstalowany.
Z kolei Naviexpert nie raz ratował
Gorcokgru 11. 2017

No właśnie nie wiesz co mówisz. Nie korzystales z Naviexperta, wiec wydaje …No właśnie nie wiesz co mówisz. Nie korzystales z Naviexperta, wiec wydaje Ci sie, ze google maps jest najlepsza. Zyjesz w nieswiadomosci ile czasu moglbys miesiecznie zaoszczedzic jezdzac na NE. Ja tez robie 5-6 tys. miesiecznie i tych map google za darmo nie chce.


Jeździłem na Navi i szybko powróciłem do GM
Jedyną rzeczą, jaką lubiłem w Google Maps na niekorzyść Naviexperta były trasy alternatywne. Do 28.11, kiedy ta funkcja pojawiła się w Naviexpert i działa świetnie. I oczywiście zrobili to lepiej
505707-VZLC4.jpg
Jako, że jeżdżę dużo po Warszawie i robię raczej dłuższe trasy (średnio 30 km na przejazd) wiem, ile czasu zaoszczędza mi Naviexpert. Bardzo często słyszę "sytuacja na drodze zmieniła się, przeliczam trasę". Z Google Maps dojeżdżałem zazwyczaj od +10 do +20 minut od prognozowanego czasu. Naviexpert ponad +5 nie wychodzi. Jak mam więcej to albo coś się stało na drodze, albo byłem zmęczony i jechałem jak ciamajda.
Pan_Doradzacz-11615772040gru 11. 2017

Wystarczy na iPhone zarejestrować, używać tydzień, wylogowac, zalogować j …Wystarczy na iPhone zarejestrować, używać tydzień, wylogowac, zalogować jako jakikolwiek email i tak w kółko.... od kilku lat .... Za darmo ...


Spoko, można, można też używać map Googla. Tracisz tylko czas i nie używasz w pełni tej nawigacji. Np. wyznaczania tras pod Twój styl jazdy.
Edytowane przez: "ruphert" gru 11. 2017
Pan_Doradzacz-11615772040gru 11. 2017

Wystarczy na iPhone zarejestrować, używać tydzień, wylogowac, zalogować j …Wystarczy na iPhone zarejestrować, używać tydzień, wylogowac, zalogować jako jakikolwiek email i tak w kółko.... od kilku lat .... Za darmo ...


I tak mi się jeszcze nasunęło, co innego jest przycebulic i kupić coś taniej, a co innego ukraść. Nie wiem czy czujesz różnicę

To nie jest za darmo, to jest kradzież.
Edytowane przez: "ruphert" gru 11. 2017
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst