30zł na pierwszy przejazd @ Uber
630°Zakończono

30zł na pierwszy przejazd @ Uber

87
cze 5. 2017
30zł na pierwszy przejazd dla nowych klientów Ubera.

45405-KIiXS.jpg
Aktualizacje społecznościowe
UBER kuponUBER Okazje

Grupy

Najlepsze komentarze
pepper01cze 5. 2017

Nie ma się co dziwić taksówkarzom, skoro uber działa bez płacenia podatków …Nie ma się co dziwić taksówkarzom, skoro uber działa bez płacenia podatków i bez jakichkolwiek licencji, szkoleń oraz dodatkowych badań samochodu, bez kasy fiskalnej i taksometru, to legalnie działający taksówkarz nie może z uberem konkurować. Rząd musi znieść to wszystko taksówkarzom lub wprowadzić to samo dla "przedsiębiorców" ubera, innej drogi nie ma, bo teraz to mega patologia jest.MINUS za patologiczny stan "transportu osobowego" który nadal trwa a rząd nie zajął się tym.



Ty złotówa, stoisz w korku i ci się nudzi?

Najbardziej z twojej wypowiedzi mnie rozwaliło to o kasie fiskalnej, sugerowanie że złotówy jej używają xDDD
Żyjemy w XXI wieku kochaniutki. Żeby się rozliczać nie trzeba mieć kasy fiskalnej w samochodzie, bo wszystko idzie automatycznie online.

- podatki są opłacane przecież, myślisz, że Uber z wystawcami kart Visa/Mastercard współpracuje nielegalnie?
- licencje - wymysł jakiegoś starego systemu, i co ci po tej licencji?
- szkolenia - j/w, przecież taksówkarze nie potrafią jeździć, wolę młodych, dynamicznych (xD) kierowców Ubera, którzy zdawali prawo jazdy teraz, a nie za czasów, gdy wystarczyło zrobić kółko wokół kościoła i dawali prawko
- przecież przegląd samochodu to obowiązek każdego, więc o jakich badań samochodów ty mówisz? o tych rozklekotanych VW taksówkarzy?
- taksometr? przecież wszystko idzie zgodnie z mapą, kurs jest zapisywany, o jakim ty taksometrze mówisz - o tym co taksówkarze nadużywają i zamiast "nieobeznanego" klienta dowieźć z punk tu A do pinktu B jak najszybciej to jeździ najdłuższą trasą bo mu się "za 30zł nie opłaca odpalać auta"

Weź człowieku najpierw pomyśl, a potem pisz głupoty, bo się kompromitujesz, tak jak ci taksówkarze dzisiaj. Wkurzenie ludzi jeszcze większe niż było na nich, także super reklamę sobie zrobili xD

Eh te złotówy i ich stan umysłu zatrzymany na PRL-u.
Edytowane przez: "SEO" cze 5. 2017
Przeczytałem większą część tej konwersacji jak wracałem tramwajem do domu i aż mi się palce paliły do napisania kilku słów.
Zacznę od głównej rzeczy:
JESTEM KIEROWCĄ UBERA i postaram się zestawić większość faktów.
1. PODATKI
pepper01 przyznaję Ci rację- uber nie płaci podatków w Polsce. Płaci je w Holandii, czyli generalnie w UE- chcieliśmy mieć otwarte granice to mamy tak samo jak Reseved (grupa LPP), Euro RTV, CCC, MediaMarkt. ALE każdy kierowca, bądź partner (podłącza pod swoje konto innych kierowców, których zatrudnia na umowę zlecenie) UBER musi odprowadzać podatki w Polsce, w przeciwnym wypadku w razie kontroli nakładane są olbrzymie kary przez US. Zaznaczmy jeszcze jedną bardzo ważną rzecz. Każdy przewóz UBER jest REJESTROWANY, więc w porównaniu do taxi nie mam możliwości wyłączyć taksometru. Czemu nie mówicie wszystkim, że przeważnie TAXI nie płaci podatków, ponieważ pół rodziny bierze faktury i następuje "optymalizacja kosztów"? W innych bardziej normalnych branżach, nikt nikogo nie ściga, nie obwinia, 50% murarzy, tynkarzy, dekarzy itd. nie ma działalności i co? I nic.
2. LICENCJA
Temat rzeka. Szanowni Czy wiecie, że prawie połowa kierowców TAXI nigdy nie zdawała licencji? Zapytacie - ale jak to? Otóż licencja jest nadawana na samochód, nie na osobę. W związku z czym zdaję egzamin (z topografii miasta, nie z jazdy), biorę na siebie 10 samochodów, każdy otrzymuje licencje i zatrudniam do tych samochodów na umowę o pracę 10 osób. W ten oto sposób we Wrocławiu np. PLAY TAXI zatrudnia wszystkich swoich kierowców Tak bardzo licencja w sposób realny sprawdza czy nadaję się na kierowcę czy nie. Moim zdaniem - do wykoszenia.
3. BADANIA
Tutaj prawo pracy jest jasne - jeżeli świadczę jakieś usługi z wykorzystaniem jakiejś grupy maszyn muszę posiadać aktualne badania psychotechniczne. Nie każdy UBER i nie każdy TAXI ma, kto nie ma ten gapa i płaci $$$ kary. Więc pepper01 masz rację, ale wina leży i u jednych i u drugich, bo też dużo kar się posypało dla taxi przy ostatnich kontrolach we Wrocławiu.
4. KOSZTY
Ten temat też uwielbiam. Mało kto wie, że w miastach są "mafie" taksówkowe. I wyższe koszty taksówek wynikają między innymi z tego, że ktoś sobie zajął np. miejsca przy dworcu- jest to teren danej grupy taxi i żeby tam zaparkować z innych korpo taxi trzeba im płacić $$$ w przeciwnym wypadku auto do naprawy razem z kierowcą. To jest dosyć zabawne bo wszyscy Ci strajkujący sami sobie skaczą do gardeł codziennie Kolejną rzeczą są stare samochody. No ja przepraszam bardzo, ale jakim cudem Panowie z TAXI mają nie ponosić większych kosztów napraw, jeżeli ich auto ma już na liczniku liczby siedmio i ośmio-cyfrowe. Do tego spalanie na 100 km jest tak wysokie, że w mojej fabii kombi robię ponad 200 km na tym. No ale wróćmy do tematu- koszt wyrobienia licencji 800 zł na 30!!lat (tak, 30 lat, to nie jest pomyłka- płatne jednorazowo), badania psychotechniczne to od 200 do 400 zł. Kasa - wydatek ok 1000 zł (jednorazowo) + taryfikator i jego kalibracja zaszaleję 1000 (+koszty przeglądu tzw. homologacja co jakiś czas, no ale zaszaleję 300 zł raz na 3 lata).
PODSUMUJMY 800+400+1000+1000 = 3200 - taki jest koszt rozpoczęcia działalności taksówkarskiej, gdzie przez pierwsze dwa lata, ew. trzy, żadne z tych kosztów się nie powieli. Zadam więc pytanie- 3200 : 36 miesięcy - niecałe 100 zł. Czy koszt miesięczny rzędu 100 zł to argument, żeby podnosić stawki o 40% względem UBERA?! No ale brońmy się- nasz koszt to 100 zł, uber nie ma kosztów, więc schodzi z ceny - BZDURA.
5. CENA
Tutaj uber wygrywa po całości- wchodząc do ubera wiem ile zapłacę, np. od 12 do 16 zł. Wchodzę do TAXI i zastanawiasz się czy dzisiaj wypadnie 6 w totka bo trzeba tyle zapłacić za przejazd, czy moja najniższa krajowa wystarczy na pokrycie kursu. Wasze wymagane przez prawo cenniki umieszczone w widocznym miejscu g**no się mają do tego co wystawiacie. Koniec, kropka. Każdy tego doświadczył.
6. KOMFORT
Jadę dzisiaj tramwajem do domu, czytam tą konwersację i myślę - policzmy taxi, które na 100% nie włączają klimy (27 stopni, pełne słońce - musi być gorąco w aucie) i liczmy wszystkie z otwartymi szybami - doliczyłem do 10, 8 miało otwarte szyby "do końca". Druga sprawa- ja do dzisiaj spotykam MB C klasę na drogach jako taxi - to jest auto z 1994 :O samochód, który jeździ od 23 lat, no umówmy się - jestem na NIE. W UBER? Auta max 10 lat (15 jeżeli jest w b. dobrym stanie technicznym, ale i tak musi być "z listy", czyli min. segment C). Większość z leasingu, 50% to nowe fabrycznie fabie, rapidy itp. Kto czym woli jechać- sami oceńcie.
7. PODSUMOWANIE
Jedyna rzecz, która różni UBER od TAXI to licencja. Podatki płacimy, auta mamy lepsze, cenę mamy lepszą, koszty mamy niższe (bo i auta nowe), badania są wymogiem i ja np. mam. Byłem ostatnio na spotkaniu, plany UBERA nie zatrzymają się tylko na przewozie osób, zaraz będzie obejmował również inne gałęzie transportu. Jest POSTĘPOWY, jest dostępny, jest przejrzysty oraz nowoczesny. Czyli wszystkie rzeczy, których nie mają taxi. Wierzę w to, że coraz większa część rynku będzie odpływać od taxi w stronę UBER, a nowe przepisy pozwolą na 100% legalność uber w Polsce. Oj wtedy to dupka zapiecze wąsatych Januszy.

Na koniec dodam od siebie, że lubię UBERA, na co dzień pracuje na kontrakcie menedżerskim do 16, w weekendy jeżdżę uberem, poznaje świetnych ludzi, powtarzam sobie angielski (wiozę Anglików, Amerykanów, Niemców, RPA, Inie itd.). Często spotykam ludzi z pasją (biznesmeni, prelegenci, osoby z PR, HR itd), pracuję w segmencie finansów - więc mamy wspólny język. Oprócz tego mam fotobudkę, także full service. Dodam, że podatków płacę więcej niż najniższa krajowa, czego raczej Panowie TAXI powiedzieć nie mogą- bo optymalizacja pewnie wychodzi im z lekkim + w skali roku.
Edytowane przez: "moriar89" cze 5. 2017
wrzucam wycinek z jednego z lepszych blogow jakie ostatnio odkrylem:



Wie pan, na lotnisko, to uberem jeżdżę, bo czas mi cenny, za to z lotniska, czasem taksówkę biorę. Wtedy kurs za darmo mam, haha. – Jak to, za darmo pan ma, pilotów gratis wożą? Czy lot polisz erlajn kupony na powrót, w elle-taxi rozdaje. – serio, zaciekawił mnie. W końcu zawodowy temat.

– Opowiem panu, bo to ciekawa historia – Zamieniam się w słuch. Pilot Tadek opowiada.

– Więc idę, na postój taksówek, tych licencjonowanych, pod lotniskiem i udaję, że cudzoziemcem jestem. Takim dopiero-co wylądowanym pilotem, zmęczonym podróżą. Podaję adres. Jednocześnie włączam GPS tracker. Wożą mnie ci taryfiarze, no wszędzie mnie wożą, zanim na te Kabaty dotrą. Rekordzista 4x przez Wisłę przejeżdżał. Spytałem wtedy, skąd tyle rzek w Warszawie. Że dopływy, powiedział. Riwer-baj-riwer, ju noł. A u mnie tracker włączony. I jadę, i śmieję się, i czekam co dalej. Ale twardo, nadal po angielsku do nich mówię.

– Dojeżdżacie i co wtedy? – pytam, gasząc śmiech. Mega mnie rozbawił.

– Wtedy dopiero szopka. – kontynuuje pilot-Tadek. – Taksiarz, że 150 złotych się należy, a ja po polsku odpowiadam, krótkim ni-ch***. I pokazuję GPS-a. I zadaję dwa pytania. Pierwsze z nich, to czy policję wezwać. I że gnój ma jeszcze wybór. A wie pan, jakie drugie pytanie zadaję?

– Nie wiem, panie Tadku. – odpowiadam. Kozak gość, myślę, nie darmo te licencje na pilota.

– Haha, czy policję wezwać. Takie drugie pytanie zadaję. – Tadek rozbawiony, kładzie się na tylnym siedzeniu meganki z tego śmiechu. Ciekawe, jak tego boeinga za chwilę poprowadzi, na Heathrow. Oby dobrze.

– A oni wtedy – Tadek krztusi się ze śmiechu – no wtedy, sp*******, jak same złoto, Normalnie uwielbiam taksówkę brać z lotniska. Licencjonowaną, wiadomo.
Edytowane przez Moderatora: "nie przekinamy" cze 5. 2017
pepper01cze 5. 2017

Po jaką ch. piszesz o tych GPSach nadal? Zrozum że prawo nie mówi nic o GP …Po jaką ch. piszesz o tych GPSach nadal? Zrozum że prawo nie mówi nic o GPSach, możesz sobie go mieć lub nie, ale należność wg prawa rozlicza taksometr.



Kaban stara pokazać ci, że są nowocześniejsze, łatwiejsze, bezpieczniejsze, nie naciągające i bardziej rozsądne metody kontroli kosztów przejazdu, ale twój rozum jest tylko skupiony na jednym i nie potrafi przyjąć czegoś nowego.

Człowiek nie rozwijający się, tak naprawdę się cofa.
Edytowane przez: "SEO" cze 5. 2017
87 Komentarzy
Reklama UBER:
"Zablokowane miasto?..." - nie to kierowcy TAXI protestują przeciwko UBERowi
Nie ma się co dziwić taksówkarzom, skoro uber działa bez płacenia podatków i bez jakichkolwiek licencji, szkoleń oraz dodatkowych badań samochodu, bez kasy fiskalnej i taksometru, to legalnie działający taksówkarz nie może z uberem konkurować. Rząd musi znieść to wszystko taksówkarzom lub wprowadzić to samo dla "przedsiębiorców" ubera, innej drogi nie ma, bo teraz to mega patologia jest.

MINUS za patologiczny stan "transportu osobowego" który nadal trwa a rząd nie zajął się tym.
Edytowane przez: "CzadowyPeper01" cze 5. 2017
pepper01cze 5. 2017

Nie ma się co dziwić taksówkarzom, skoro uber działa bez płacenia podatków …Nie ma się co dziwić taksówkarzom, skoro uber działa bez płacenia podatków i bez jakichkolwiek licencji, szkoleń oraz dodatkowych badań samochodu, bez kasy fiskalnej i taksometru, to legalnie działający taksówkarz nie może z uberem konkurować. Rząd musi znieść to wszystko taksówkarzom lub wprowadzić to samo dla "przedsiębiorców" ubera, innej drogi nie ma, bo teraz to mega patologia jest.MINUS za patologiczny stan "transportu osobowego" który nadal trwa a rząd nie zajął się tym.



Ty złotówa, stoisz w korku i ci się nudzi?

Najbardziej z twojej wypowiedzi mnie rozwaliło to o kasie fiskalnej, sugerowanie że złotówy jej używają xDDD
Żyjemy w XXI wieku kochaniutki. Żeby się rozliczać nie trzeba mieć kasy fiskalnej w samochodzie, bo wszystko idzie automatycznie online.

- podatki są opłacane przecież, myślisz, że Uber z wystawcami kart Visa/Mastercard współpracuje nielegalnie?
- licencje - wymysł jakiegoś starego systemu, i co ci po tej licencji?
- szkolenia - j/w, przecież taksówkarze nie potrafią jeździć, wolę młodych, dynamicznych (xD) kierowców Ubera, którzy zdawali prawo jazdy teraz, a nie za czasów, gdy wystarczyło zrobić kółko wokół kościoła i dawali prawko
- przecież przegląd samochodu to obowiązek każdego, więc o jakich badań samochodów ty mówisz? o tych rozklekotanych VW taksówkarzy?
- taksometr? przecież wszystko idzie zgodnie z mapą, kurs jest zapisywany, o jakim ty taksometrze mówisz - o tym co taksówkarze nadużywają i zamiast "nieobeznanego" klienta dowieźć z punk tu A do pinktu B jak najszybciej to jeździ najdłuższą trasą bo mu się "za 30zł nie opłaca odpalać auta"

Weź człowieku najpierw pomyśl, a potem pisz głupoty, bo się kompromitujesz, tak jak ci taksówkarze dzisiaj. Wkurzenie ludzi jeszcze większe niż było na nich, także super reklamę sobie zrobili xD

Eh te złotówy i ich stan umysłu zatrzymany na PRL-u.
Edytowane przez: "SEO" cze 5. 2017
PS. Na poprawę humoru jeszcze screen z dzisiaj:

264827-XwCNF.jpg
SEOcze 5. 2017

PS. Na poprawę humoru jeszcze screen z dzisiaj:[Obrazek]



Raczydło straszne...
W ramach kontry wszyscy pokrzywdzeni dzisiejszym strajkiem powinni się skrzyknąć i zamawiać cały dzień taryfy na jakieś zadupia po czym olać temat...
Edytowane przez: "Li4kim." cze 5. 2017
@pepper01 A ja tam liczę na to, że w dużych miastach wejdą porządne korporacje, z równą nową flotą i usługami na wysokim poziomie (GPS, terminale) i zaorają taksówkarzy w 20 letnich passatach. To wcale nie musi być UBER.

W Toruniu powstała przykładowo hallotaxi24.pl/ która ma ceny podobne do UBERA w innych miastach, a 40% niższe niż konkurencja w mieście. Nowe auta, terminal w każdej taksówce itp. Zgadnij czy mają przygody ze stereotypowymi "złotówami"? A jakże - tak samo jak UBER ma w innych miastach. A mówimy o legalnie działającej firmie w twojej ocenie, względem "nielegalnego" Ubera.

Sorry, ale jak chciałem zamówić dzisiaj taksówkę, to nie mogłem - bo protestują i czekałbym 40 minut. Uber byłby po 5 nie musiałbym słuchać, że nie ma wydać, kartą nie można płacić a 3km to w ogóle za mało i jak on ma zarobić. Taka prawda.
To jest raczej protest tylko warszawskich taryfiarzy. Robią sobie krecią robotę tylko mam wrażenie.
MyTaxi używam na przemian z Uberem i powiem, że Uber oczywiście jest tańszy w dni powszednie poza godzinami szczytu.
Ale bardziej rozgarnięci kierowcy i z lepszymi samochodami są w MyTaxi.
SEOcze 5. 2017

Ty złotówa, stoisz w korku i ci się nudzi? Najbardziej z twojej wy …Ty złotówa, stoisz w korku i ci się nudzi? Najbardziej z twojej wypowiedzi mnie rozwaliło to o kasie fiskalnej, sugerowanie że złotówy jej używają xDDDŻyjemy w XXI wieku kochaniutki. Żeby się rozliczać nie trzeba mieć kasy fiskalnej w samochodzie, bo wszystko idzie automatycznie online.- podatki są opłacane przecież, myślisz, że Uber z wystawcami kart Visa/Mastercard współpracuje nielegalnie?- licencje - wymysł jakiegoś starego systemu, i co ci po tej licencji? - szkolenia - j/w, przecież taksówkarze nie potrafią jeździć, wolę młodych, dynamicznych (xD) kierowców Ubera, którzy zdawali prawo jazdy teraz, a nie za czasów, gdy wystarczyło zrobić kółko wokół kościoła i dawali prawko- przecież przegląd samochodu to obowiązek każdego, więc o jakich badań samochodów ty mówisz? o tych rozklekotanych VW taksówkarzy?- taksometr? przecież wszystko idzie zgodnie z mapą, kurs jest zapisywany, o jakim ty taksometrze mówisz - o tym co taksówkarze nadużywają i zamiast "nieobeznanego" klienta dowieźć z punk tu A do pinktu B jak najszybciej to jeździ najdłuższą trasą bo mu się "za 30zł nie opłaca odpalać auta"Weź człowieku najpierw pomyśl, a potem pisz głupoty, bo się kompromitujesz, tak jak ci taksówkarze dzisiaj. Wkurzenie ludzi jeszcze większe niż było na nich, także super reklamę sobie zrobili xDEh te złotówy i ich stan umysłu zatrzymany na PRL-u.



Kilka razy jechałem w Wawie ostatnio taxą z wschodniego i za każdym razem brałem fakturę, więc pisze o kasie fiskalnej, którą WYMAGA prawo, a której prawo NIE wymaga od ubera.
- podatek od transakcji bezgotówkowych, a reszta podatków to gdzie ci się zapodziała?
- to licencje są wymagane prawnie żeby być taksówkarzem czy nie? bo piszesz z d. że licencje to badziew, ale co z tego skoro prawo ich WYMAGA, a mi licencje na taksę do niczego nie są potrzebne, bo to nie mój zawód, piszę tylko ŻE one są, a skoro ci się nie podobają że są, to swoje żale do ustawodawcy wylewaj, a nie do taksówkarzy
- samochód osobowy musi mieć wykonane badanie z wpisem "taksówka osobowa", wymaga tego prawo, od uberowiczów tego prawo nie wymaga
- taksometr to takie urządzenie które potwierdza ilość przejechanych kilometrów zgodnie z określona stawką i stanowi podstawę do rozliczenia i posiada legalizację wymaganą prawem, GPSem w telefonie to możesz się w szkole bawić na lekcji
Jeszcze masz coś mądrego do nabazgrania?

Nawet taki laik "taksówkowy" jak ja może cię minimalną wiedzą nt. funkcjonowania taksówek ośmieszyć, jak widzisz :P
Kabancze 5. 2017

@pepper01 A ja tam liczę na to, że w dużych miastach wejdą porządne korp …@pepper01 A ja tam liczę na to, że w dużych miastach wejdą porządne korporacje, z równą nową flotą i usługami na wysokim poziomie (GPS, terminale) i zaorają taksówkarzy w 20 letnich passatach. To wcale nie musi być UBER. W Toruniu powstała przykładowo http://www.hallotaxi24.pl/ która ma ceny podobne do UBERA w innych miastach, a 40% niższe niż konkurencja w mieście. Nowe auta, terminal w każdej taksówce itp. Zgadnij czy mają przygody ze stereotypowymi "złotówami"? A jakże - tak samo jak UBER ma w innych miastach. A mówimy o legalnie działającej firmie w twojej ocenie, względem "nielegalnego" Ubera. Sorry, ale jak chciałem zamówić dzisiaj taksówkę, to nie mogłem - bo protestują i czekałbym 40 minut. Uber byłby po 5 nie musiałbym słuchać, że nie ma wydać, kartą nie można płacić a 3km to w ogóle za mało i jak on ma zarobić. Taka prawda.



Ja tam na nic nie liczę, bo z taksy korzystam raz na ruski rok i bez żadnych uberów czy normalnych taksówek też bym sobie poradził

A to że taksówkarze nie mogą konkurować z uberem, nie mogą, bo prawo im na to nie pozwala, za duże koszty.
@pepper01 Ale z tym GPSem to żartujesz prawda, że taksometr jest lepszy i pewniejszy? Poza tym, nawet przy kasie fiskalnej 90% taksówkarzy nie wystawia faktury VAT od ręki, tylko ją przysyłają - czym to się różni od faktury która ląduje na mailu od UBERa?

@pepper01 Przeczytaj jeszcze raz co podrzuciłem za link - da się konkurować (nawet cenowo! Opłata początkowa jest przecież w Hallo24 niższa niż w Uberze). Środowisko taksówkarskie jest skostniałe, roszczeniowe i do wymiany na bardziej postępowe firmy. Taka prawda.
Edytowane przez: "Kaban" cze 5. 2017
Kabancze 5. 2017

@pepper01 Ale z tym GPSem to żartujesz prawda, że taksometr jest lepszy i …@pepper01 Ale z tym GPSem to żartujesz prawda, że taksometr jest lepszy i pewniejszy? Poza tym, nawet przy kasie fiskalnej 90% taksówkarzy nie wystawia faktury VAT od ręki, tylko ją przysyłają - czym to się różni od faktury która ląduje na mailu od [email protected] Przeczytaj jeszcze raz co podrzuciłem za link - da się konkurować (nawet cenowo! Opłata początkowa jest przecież w Hallo24 niższa niż w Uberze). Środowisko taksówkarskie jest skostniałe, roszczeniowe i do wymiany na bardziej postępowe firmy. Taka prawda.



Co mam żartować z GPSem? Prawo cię śmieszy? Jaką legalizację masz na GPS w telefonie? Kto ją wystawił? Nikt, sam widzisz.
gum.gov.pl/pl/…we/

Wymieniłem już kilka elementów, które wymaga się od taksówkarzy,a których uberowicze nie muszą mieć, a to kosztuje, nie będę się powtarzał.
Edytowane przez: "CzadowyPeper01" cze 5. 2017
pepper01cze 5. 2017

Kilka razy jechałem w Wawie ostatnio taxą z wschodniego i za każdym razem b …Kilka razy jechałem w Wawie ostatnio taxą z wschodniego i za każdym razem brałem fakturę, więc pisze o kasie fiskalnej, którą WYMAGA prawo, a której prawo NIE wymaga od ubera.- podatek od transakcji bezgotówkowych, a reszta podatków to gdzie ci się zapodziała?- to licencje są wymagane prawnie żeby być taksówkarzem czy nie? bo piszesz z d. że licencje to badziew, ale co z tego skoro prawo ich WYMAGA, a mi licencje na taksę do niczego nie są potrzebne, bo to nie mój zawód, piszę tylko ŻE one są, a skoro ci się nie podobają że są, to swoje żale do ustawodawcy wylewaj, a nie do taksówkarzy- samochód osobowy musi mieć wykonane badanie z wpisem "taksówka osobowa", wymaga tego prawo, od uberowiczów tego prawo nie wymaga- taksometr to takie urządzenie które potwierdza ilość przejechanych kilometrów zgodnie z określona stawką i stanowi podstawę do rozliczenia i posiada legalizację wymaganą prawem, GPSem w telefonie to możesz się w szkole bawić na lekcjiJeszcze masz coś mądrego do nabazgrania?Nawet taki laik "taksówkowy" jak ja może cię minimalną wiedzą nt. funkcjonowania taksówek ośmieszyć, jak widzisz :P



Dalej się kompromitujesz.

- rachunki za przejazd: przecież po każdym przejeździe otrzymuje się automatycznie rachunek za przejazd

- podatki - rozumiem, że kupujesz tylko produkty wyprodukowane w 100% przez polską firmę i kupujesz je w sklepach w 100% z kapitałem polskim?

- jak podwozisz codziennie sąsiada do pracy, bo jedziecie w tym samym kierunku to też cię pyta czy masz jakąś licencję (którą sobie można tyłek podetrzeć? dlaczego uzyskanie takiej licencji nie odsiewa taksówkarzy chorych psychicznie, bo jak można zdrowym na umyśle nazwać kogoś kto oblewa kwasem samochód kierowcy Ubera, albo go niszczy) - jak widać jakiś pseudo papierek nic nie daje, gdy ma się mocno zakorzenioną głupotę w mózgu

-
"- samochód osobowy musi mieć wykonane badanie z wpisem "taksówka osobowa", wymaga tego prawo, od uberowiczów tego prawo nie wymaga"
ale co ono daje? czym się różni od corocznego przeglądu?

-
"-taksometr to takie urządzenie które potwierdza ilość przejechanych kilometrów zgodnie z określona stawką i stanowi podstawę do rozliczenia i posiada legalizację wymaganą prawem, GPSem w telefonie to możesz się w szkole bawić na lekcji" - dlaczego probujesz robić ze mnie debila? wiem co to taksometr, to takie urządzenie, które złotówy nie zawsze włączają, wolę mieć na ekranie trasę GPS-a, niż potem z taksówkarzem jechać 20km, gdy można tę trasę zrobić w 12km. Lekcja to by się tobie przydała, ale życia. Szkoda, że prawo nie wymaga logicznego myślenia

Edytowane przez: "SEO" cze 5. 2017
wrzucam wycinek z jednego z lepszych blogow jakie ostatnio odkrylem:



Wie pan, na lotnisko, to uberem jeżdżę, bo czas mi cenny, za to z lotniska, czasem taksówkę biorę. Wtedy kurs za darmo mam, haha. – Jak to, za darmo pan ma, pilotów gratis wożą? Czy lot polisz erlajn kupony na powrót, w elle-taxi rozdaje. – serio, zaciekawił mnie. W końcu zawodowy temat.

– Opowiem panu, bo to ciekawa historia – Zamieniam się w słuch. Pilot Tadek opowiada.

– Więc idę, na postój taksówek, tych licencjonowanych, pod lotniskiem i udaję, że cudzoziemcem jestem. Takim dopiero-co wylądowanym pilotem, zmęczonym podróżą. Podaję adres. Jednocześnie włączam GPS tracker. Wożą mnie ci taryfiarze, no wszędzie mnie wożą, zanim na te Kabaty dotrą. Rekordzista 4x przez Wisłę przejeżdżał. Spytałem wtedy, skąd tyle rzek w Warszawie. Że dopływy, powiedział. Riwer-baj-riwer, ju noł. A u mnie tracker włączony. I jadę, i śmieję się, i czekam co dalej. Ale twardo, nadal po angielsku do nich mówię.

– Dojeżdżacie i co wtedy? – pytam, gasząc śmiech. Mega mnie rozbawił.

– Wtedy dopiero szopka. – kontynuuje pilot-Tadek. – Taksiarz, że 150 złotych się należy, a ja po polsku odpowiadam, krótkim ni-ch***. I pokazuję GPS-a. I zadaję dwa pytania. Pierwsze z nich, to czy policję wezwać. I że gnój ma jeszcze wybór. A wie pan, jakie drugie pytanie zadaję?

– Nie wiem, panie Tadku. – odpowiadam. Kozak gość, myślę, nie darmo te licencje na pilota.

– Haha, czy policję wezwać. Takie drugie pytanie zadaję. – Tadek rozbawiony, kładzie się na tylnym siedzeniu meganki z tego śmiechu. Ciekawe, jak tego boeinga za chwilę poprowadzi, na Heathrow. Oby dobrze.

– A oni wtedy – Tadek krztusi się ze śmiechu – no wtedy, sp*******, jak same złoto, Normalnie uwielbiam taksówkę brać z lotniska. Licencjonowaną, wiadomo.
Edytowane przez Moderatora: "nie przekinamy" cze 5. 2017
pepper01cze 5. 2017

Nie ma się co dziwić taksówkarzom, skoro uber działa bez płacenia podatków …Nie ma się co dziwić taksówkarzom, skoro uber działa bez płacenia podatków i bez jakichkolwiek licencji, szkoleń oraz dodatkowych badań samochodu, bez kasy fiskalnej i taksometru, to legalnie działający taksówkarz nie może z uberem konkurować. Rząd musi znieść to wszystko taksówkarzom lub wprowadzić to samo dla "przedsiębiorców" ubera, innej drogi nie ma, bo teraz to mega patologia jest.MINUS za patologiczny stan "transportu osobowego" który nadal trwa a rząd nie zajął się tym.

A czy taksówkarze nie mogą się przesiąść na Uber i wystartować sto lat do przodu?
Edytowane przez: "mmichall" cze 5. 2017
@pepper01 śmieszy nie raz i nie dwa. To że coś jest wymagane, nie znaczy często że jest potrzebne/sensowne. GPSy w XXI wieku są na tyle dokładne, że nie ma problemu z naliczaniem na tej podstawie opłat. Popatrz, że firmy które to stosują są pro konsumenckie - jeśli GPS się zawiesi, to płacisz za trasę po linii prostej (głupie MyTaxi/iTaxi które są korporacjami też bazują na GPS z tego co wiem).

Nie odnosisz się do tego, co istotne. Nie bronię do końca UBERa, a atakuję taksówkarzy. Daję przykłady, że się da - ale ty nadal swoje, że koszta, że się nie da, że regulacje itp.

@mmichall Mogą, taka sytuacja zdarzyła mi się kilkukrotnie w Poznaniu.
Edytowane przez: "Kaban" cze 5. 2017
SEOcze 5. 2017

Dalej się kompromitujesz.- podatki - rozumiem, że kupujesz tylko produkty w …Dalej się kompromitujesz.- podatki - rozumiem, że kupujesz tylko produkty wyprodukowane w 100% przez polską firmę i kupujesz je w sklepach w 100% z kapitałem polskim? - jak podwozisz codziennie sąsiada do pracy, bo jedziecie w tym samym kierunku to też cię pyta czy masz jakąś licencję (którą sobie można tyłek podetrzeć? dlaczego uzyskanie takiej licencji nie odsiewa taksówkarzy chorych psychicznie, bo jak można zdrowym na umyśle nazwać kogoś kto oblewa kwasem samochód kierowcy Ubera, albo go niszczy) - jak widać jakiś pseudo papierek nic nie daje, gdy ma się mocno zakorzenioną głupotę w mózgu- "- samochód osobowy musi mieć wykonane badanie z wpisem "taksówka osobowa", wymaga tego prawo, od uberowiczów tego prawo nie wymaga" ale co ono daje? czym się różni od corocznego przeglądu?- "- taksometr to takie urządzenie które potwierdza ilość przejechanych kilometrów zgodnie z określona stawką i stanowi podstawę do rozliczenia i posiada legalizację wymaganą prawem, GPSem w telefonie to możesz się w szkole bawić na lekcji" - dlaczego probujesz robić ze mnie debila? wiem co to taksometr, to takie urządzenie, które złotówy nie zawsze włączają, wolę mieć na ekranie trasę GPS-a, niż potem z taksówkarzem jechać 20km, gdy można tę trasę zrobić w 12km. Lekcja to by się tobie przydała, ale życia



- a co mają produkty wyprodukowane przez polską firmę lub nie do usług świadczonych przez człowieka? to dwie różne "branże" gospodarki

- jeżeli podwozisz sąsiada do pracy to też żądasz od niego zapłaty i też rząd wymaga od ciebie zapłaty od tej usługi podatku? ciekawą rzecz też poruszyłeś - wiesz że taksówkarze musza przejśc też dodatkowe badania lekarskie?

- czym jest badanie "taksówka osobowa"? czymś co podnosi koszta jazdy taksówką, czymś czego wymaga prawo

- tylko że twój GPSik ustawodawcę nie interesuje

jak widać nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz, a wielu rzeczy nt. funkcjonowania tego zawodu poznajesz dopiero teraz, coś jeszcze?

mmichallcze 5. 2017

A czy taksówkarze nie mogą się przesiąść na Uber i wystartować sto lat do p …A czy taksówkarze nie mogą się przesiąść na Uber i wystartować sto lat do przodu?



Nie przyjmą ich do Ubera z tymi zardzewiałymi passatami. Uber ma swoje wymagania.

"Samochód, który nie jest starszy niż 10 lat (czyli rocznik 2007 i nowsze) może zostać zaakceptowany bez dodatkowej weryfikacji."
uber.com/pl/…ts/
Edytowane przez: "SEO" cze 5. 2017
Kabancze 5. 2017

@pepper01 śmieszy nie raz i nie dwa. To że coś jest wymagane, nie znaczy cz …@pepper01 śmieszy nie raz i nie dwa. To że coś jest wymagane, nie znaczy często że jest potrzebne/sensowne. GPSy w XXI wieku są na tyle dokładne, że nie ma problemu z naliczaniem na tej podstawie opłat. Popatrz, że firmy które to stosują są pro konsumenckie - jeśli GPS się zawiesi, to płacisz za trasę po linii prostej (głupie MyTaxi/iTaxi które są korporacjami też bazują na GPS z tego co wiem).Nie odnosisz się do tego, co istotne. Nie bronię do końca UBERa, a atakuję taksówkarzy. Daję przykłady, że się da - ale ty nadal swoje, że koszta, że się nie da, że regulacje [email protected] Mogą, taka sytuacja zdarzyła mi się kilkukrotnie w Poznaniu.



Po jaką ch. piszesz o tych GPSach nadal? Zrozum że prawo nie mówi nic o GPSach, możesz sobie go mieć lub nie, ale należność wg prawa rozlicza taksometr.
mmichallcze 5. 2017

A czy taksówkarze nie mogą się przesiąść na Uber i wystartować sto lat do p …A czy taksówkarze nie mogą się przesiąść na Uber i wystartować sto lat do przodu?



Według mnie powinni. Ruchać płacenie podatków i mieć w d. prawo, skoro nic z nim nie chcą zrobić i tak pewnie wielu już zrobiło.
Edytowane przez: "CzadowyPeper01" cze 5. 2017
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst