-30% na wybrany asortyment oraz outlet + darmowa dostawa @ Adidas
644°Zakończono

-30% na wybrany asortyment oraz outlet + darmowa dostawa @ Adidas

34
lis 28. 2017
W Adidasie ruszyła już promocja na Black Friday.

Z załączonym kodem -30% na wybrane produkty oraz outlet. Obowiązuje również darmowa dostawa bez minimalnej wartości zamówienia.

Akcja potrwa aż do 28 listopada.

Przykładowo:
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Tylko jak te niemieckie produkty połączyć z odzieżą patriotyczną
Już miałem przechodzić do płatności z tymi butami EQT Support ADV Pride Pack (swoją drogą bardzo mi się podobają)
I teraz czytam "Te buty oddają hołd ruchowi LGBTQ"
Szybko usunąłem z koszyka > wylogowałem się > zamknąłem przeglądarkę
CZYTAJCIE OPISY!!!
34 Komentarze
Cirkawe czy bedzie 30% na kodzie czy odgornie wrzucone w dane produkty i bedzie mozna dobic kodem z fify
@Fuzbal co to za kod z fify?
Tylko jak te niemieckie produkty połączyć z odzieżą patriotyczną
Strona padła? nie moge wejść do koszyka..
Rabuslis 22. 2017

Strona padła? nie moge wejść do koszyka..


Tak, strona jest przeciążona.
Macie coś wartego? Podeslijcie link dzięki
Masakra ktos mi sprzatnal sprzed nosa zimowe buty. Juz mialem w koszyku przechodzilem do zaplaty i wyplulo ze koszyk pusty. Grrr.....
Po pierwszych 5 stronach, przecena 30% na koszulki 149PLN mimo wszystko nie jest dobrą ofertą....

Ma ktoś coś choć trochę wartego uwagi?
średnio wszystko
Spoko, buty na ktore polowalem -150 zl, także daję okejkę
Ceny trochę podbili. Dobrze, że jest darmowa dostawa.
Inna sprawa, że strona chodzi jak krew z nosa.
Edytowane przez: "Andrzej77" lis 22. 2017
bomberlis 22. 2017

Tylko jak te niemieckie produkty połączyć z odzieżą patriotyczną


Najlepiej wcale
Andrzej77lis 22. 2017

Ceny trochę podbili. Dobrze, że jest darmowa dostawa.Inna sprawa, że st …Ceny trochę podbili. Dobrze, że jest darmowa dostawa.Inna sprawa, że strona chodzi jak krew z nosa.

Rano chodzila normalnie, udalo mi sie normalnie złożyć zamówienie, teraz jest juz po prostu przecieżona
threestripeslis 22. 2017

Rano chodzila normalnie, udalo mi sie normalnie złożyć zamówienie, teraz je …Rano chodzila normalnie, udalo mi sie normalnie złożyć zamówienie, teraz jest juz po prostu przecieżona

Wszystkie cebulaki się rzuciły
Ktoś wie gdzie znajdę fajne buty zimowe w dobrej cenie ? Adidas albo Nike?
deer121lis 22. 2017

Ktoś wie gdzie znajdę fajne buty zimowe w dobrej cenie ? Adidas albo Nike? …Ktoś wie gdzie znajdę fajne buty zimowe w dobrej cenie ? Adidas albo Nike?


Na stronie adidas wyprzedane juz wszystko co bylo sensowne. Nawet mi ktos podkupil z koszyka...W innych sklepach mimo "black" ceny jak zwykle lub minimalnie niższe.
Licze, że odpalą "black" jeszcze na oficjalnej stronie nike.
Raczej wyprzedaż magazynów, albo rozmiary 36
Dzięki, legendarne 3 stripes dresy zamówione. Czekamy teraz na Najkę.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst