-15% na wybrane zestawy lego @al.to
127°Zakończono

-15% na wybrane zestawy lego @al.to

15
maj 7.
Jak w tytule szczegóły w linku.
Wybór okrojony ale może akurat ktoś się skusi. Ceny przyzwoite.

83977.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Al.to kody rabatoweAl.to Okazje

Grupy

15 Komentarzy
Przy dużych zestawach niezła opcja moim zdniem
kamil.sokolmaj 8.

Przy dużych zestawach niezła opcja moim zdniem


Tak plus darmowa dostawa wskakuje.
Megaśnie, fajowy prezent na komunię. Idę akurat w niedzielę, mam nadzieję, że również teraz paczka dotrze na czas
Edytowane przez: "aneta.jelonek" maj 8.
aneta.jelonekmaj 8.

Megaśnie, fajowy prezent na komunię. Idę akurat w niedzielę, mam nadzieję, …Megaśnie, fajowy prezent na komunię. Idę akurat w niedzielę, mam nadzieję, że również teraz paczka dotrze na czas


Lego technics??
W ogóle to wchodzi jakas promocja druga na lego technic (coś się dubluje?) - jak sie wrzuci do koszyka zdalnie sterowana wyscigowke i te dwie małe, to te małe są za pół ceny jeszcze dodatkowo 😳 właśnie tak zamówiłam. Sprawdziłam - z innymi zestawami nie dziala.

869762-em7OF.jpg
efelinkaaamaj 8.

W ogóle to wchodzi jakas promocja druga na lego technic (coś się dubluje?) …W ogóle to wchodzi jakas promocja druga na lego technic (coś się dubluje?) - jak sie wrzuci do koszyka zdalnie sterowana wyscigowke i te dwie małe, to te małe są za pół ceny jeszcze dodatkowo 😳 właśnie tak zamówiłam. Sprawdziłam - z innymi zestawami nie dziala.[Obrazek]


No i extra
efelinkaaamaj 8.

W ogóle to wchodzi jakas promocja druga na lego technic (coś się dubluje?) …W ogóle to wchodzi jakas promocja druga na lego technic (coś się dubluje?) - jak sie wrzuci do koszyka zdalnie sterowana wyscigowke i te dwie małe, to te małe są za pół ceny jeszcze dodatkowo 😳 właśnie tak zamówiłam. Sprawdziłam - z innymi zestawami nie dziala.[Obrazek]


Ooo to już bardzo dobre promo
efelinkaaamaj 8.

W ogóle to wchodzi jakas promocja druga na lego technic (coś się dubluje?) …W ogóle to wchodzi jakas promocja druga na lego technic (coś się dubluje?) - jak sie wrzuci do koszyka zdalnie sterowana wyscigowke i te dwie małe, to te małe są za pół ceny jeszcze dodatkowo 😳 właśnie tak zamówiłam. Sprawdziłam - z innymi zestawami nie dziala.[Obrazek]


Dzieki. Zamowilam ten sam zestaw. Bardzo fajna cena.
aaronkamaj 9.

Dzieki. Zamowilam ten sam zestaw. Bardzo fajna cena.


Do mnie juz w doreczeniu dzisiaj

Ps. Syn sobie na komunię kupil
al.to/l/l…BwE nie jest to blad koszyka a po prostu promocja :-)
pitowamaj 8.

Tak plus darmowa dostawa wskakuje.


Gdzie widzisz opcję darmowej dostawy?
pitowamaj 8.

Tak plus darmowa dostawa wskakuje.


Od jakiej kwoty jest darmowa dostawa? Ja nie widzę takiej opcji
Rafal_OPSmaj 14.

Od jakiej kwoty jest darmowa dostawa? Ja nie widzę takiej opcji


Przy wybranych zestawach juz przed dodaniem do koszyka widac że dodatkow darmowa dostawa
pitowamaj 14.

Przy wybranych zestawach juz przed dodaniem do koszyka widac że dodatkow …Przy wybranych zestawach juz przed dodaniem do koszyka widac że dodatkow darmowa dostawa


Rzeczywiście, szkoda tylko, że nie przy tych, które mnie interesują. Dziękuję
Rafal_OPSmaj 14.

Rzeczywiście, szkoda tylko, że nie przy tych, które mnie interesują. Dzi … Rzeczywiście, szkoda tylko, że nie przy tych, które mnie interesują. Dziękuję


Ta mam podobnie heh
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst