214°
Zakończono
Pozostałe ofertyMall kody rabatowe

100zł rabatu tylko 10.09.2015 @ mall.pl-100zł

Pobierz kod i przejdź do strony100
Tylko 10.09.2015 po wpisaniu kodu RABAT100 otrzymamy 100 zł rabatu.
Minimalna wartość zamówienia wynosi 300 zł.

Jak słusznie zauważył @julian, ofertę można połączyć ze zwrotem 5% w ramach mOkazji.

30 Komentarzy

Dzieki!
300zł w kieszeni na Mikołaja

umnie lodówka turystyczna też kupiona:)

Autor

A ja nie mam pomysłu, co kupić

jeśli nie masz potrzeby to na siłę nie kupuj bo wtedy wcale nie wychodzisz na plus

Kurcze, miałem ochotę na któryś z tych przecenionych smartfonów z Windows Phone: Krüger&Matz KM0415 SOUL 2 lub PRESTIGIO MultiPhone 8500 DUO - ceny obniżone o prawie połowę, a po obniżce i tak pow. 300 zł więc jeszcze - 100 zł, ale lipa - niedostępne :-(

Haha dobrzy są Wczoraj ten produkt mall.pl/dep…913 w sklepie był w cenie takiej jak na allegro mają wystawione allegro.pl/dep…tml czyli po 1639 zł a teraz dziś nagle jest za 1745 - 100 zł to i tak daje 1645 czyli drożej niż było

A ja jestem zadowolona
We trojke w domu zamowilismy zabawki na mikolaja i oszczędzilismy 300zł a ceny ogolnie nie sa nabite raczek "normalne" przynajmniej w dziale zabawki

Jest jakaś ograniczona liczba kodów ?

edytor

@Roswell 2500 kodów - nieźle.

Co jest najtańszego w tym sklepie, bo mi brakuje 1zł do 300 haha

Ja się skusiłem na słuchawki:
mall.pl/slu…001

Regularna cena w Mall bardzo dobra, po obniżce jeszcze lepsza.
W niemieckojęzycznej prasie opinie są bardzo pochlebne.

edytor

@dream_sailor Sam właśnie kombinuje nad innymi - Creative Aurvana Live

dzięki! kupiłem drukarkę BROTHER DCP-1510E

pachcordy są po 2-3 zł

edytor

Hah CAL! + Koss PP za 240zł z dostawą. No pięknie - @DoReMi Dzięki!

O, jeszcze dostane 5% zwrotu z mOkazji za mój zakup

Poleciacie moze jakąś drukarkę do do użytku domowego? Drukarka raczej do spraw szklnych. Żeby były tanie zamienniki itp.

Tez szukam drukarki ???

@Quaard i @wioleta.piekarska bierzcie tę: Brother DCP-J105 mam ją w domu i polecam. Co najważniejsze:
- wifi obsługujące drukowanie bezpośrednio ze smartfona (dowolnego - każdy system),
- ceny oryginalnych tuszy - czyli eksploatacja. ORYGINALNY tusz czarny do niej kosztuje 27 zł, a wystarcza na 2400 kart A4 z kolorami jest trochę gorzej, ale i tak o niebo taniej niż u konkurencji - ok 30 zł za oryginalny kolorek, który starcza na 1300 stron A4 każdy.
W Mall kosztuje 459 zł - czyli tyle ile wynosi normalna jej cena w sieci (tzn. w tych granicach różnice rzędu 10-20 zł) od czego odejmujecie 100 zł w ramach tej akcji.

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst
    Podobne kupony
    1. 481°30% rabatu na rowery Romet z sezonu 2017 @ Mall -30%
    2. 571°Alerty BIK za 0 zł @ Citi -100%
    3. 160°Namioty taniej o -50% @ Regatta -50%
    4. 138°@pizzaportal @g2a Rabat 5% na zamówienie + udział w konkursie -5%
    5. 127°Letni rabat 4 gr/l paliwa! -0,04zł