Tom Clancy's Okazje

Promocje Tom Clancy's

261 okazji3 466 komentarzy
Tom Clancy's Rainbow Six® Siege | @Steam
478° Zakończono
wrz 9.wrz 9.
Najniższa cena w historii tej gry na steamie, w wcześniejszych okazjach było za 31,96 zł. Grę jak najbardziej polecam. Rozwiń swoje niszczycielskie talenty dzięki gadżetom w Tom C… Czytaj dalej
BBNOS

Gra, która powoli umiera... Ehhh To już nie ten rainbow co 2/3 lata temu. Zmiana ekipy w ubi zrobiła swoje. Btw w ubi store za 16 ziko. IMO lepiej bo i tak trzeba uruchomić ubisoft connect...

Timothy_Simple

Nie wystarczy z tego co widzę, nie zwraca żadnych wyników. To jest sufiks na wypadek gdyby więcej niż jedna osoba miała ten sam pseudonim.

LukasRaidrr

Osobiście wolałem year passy :) Z battlepass taka różnica, że trzeba kupować co sezon, nie co rok. Cenowo jednak wychodzi podobnie. Chcąc mieć nowego operatora, trzeba kupić battlepass premium. Koszt 1200coinow (40zł), ale oddają około polowe coinow wraz z postępem przepustki. Wiec, jak sie odpowiednio ciuła, na następny sezon wystarczy dokupić tylko 600 (20zł). :)

Czachodziej

Nie ma już year passów? Czuję się staro :(

Interlokutor62

tak jak wspomniałem pepperek nie wczytuje "fancy" trzcionek :D zastępuje je ????? a jak się nie mylę to sam znaczek również wystarczy

Darmowy weekend z Blasphemous, Tom Clancy's Rainbow Six Siege oraz Madden NFL 22 w ramach Xbox Free Play Days @ Xbox One
151° Zakończono
wrz 9.wrz 9.
Abonenci Xbox Live Gold oraz Xbox Game Pass Ultimate mogą skorzystać z oferty Xbox Free Play Days i przez najbliższy weekend grać za darmo w: Blasphemous – graj za darmo przez wee… Czytaj dalej
ed2ed

Na oba zakończenia? (confused)

piterrrxd

Świetna gierka 8)

hgpos321432

Jak ktoś się uprze to można blasphemous przejść w dwa dni :)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Deluxe Edition Year 6 na PC za 27,03 zł (możliwe 21,62 zł) w Humble Store @ Ubisoft Connect
125° Zakończono
wrz 8.wrz 8.
W cyfrowym sklepie Humble Store możecie zakupić taniej specjalne wydanie gry Tom Clancy’s Rainbow Six Siege – Deluxe Edition Year 6. Dodatkowe do 20% zniżki dla subskrybentów Humb… Czytaj dalej
Grzessq

O super dzięki za info - jakoś przeoczyłem :)

mkriso

do 12.09 możesz za free pograć. Jak masz czas to zobacz czy Ci pasuje ;) https://www.pepper.pl/promocje/rainbow-six-siege-darmowy-weekend-graj-za-darmo-od-9-do-12-wrzesnia-at-ubisoft-433848

marcin.gornowicz

Ja już z 2 lata nie grałem, ale ta gra potrafi sprawić frajdę. Nietypowe zagrywki można robić, bawić się możliwościami.

Grzessq

Ja wspominam stara wersję, R6 która uwielbiałem, potem jak ta miała premierę to jakoś nie było na czym grać, a potem zapomniałem 😁 teraz jak mam na czym grać to znowu, właśnie gdzieś czytałem że jest bardzo wysoki próg wejścia i b. ciężko jest nowym graczom :) a że sam jestem typowym niedzielnym graczem to się zastanawiam czy próbować 😁

marcin.gornowicz

Próg wejścia jest wysoki, ale wprowadzili rozgrywki dla początkujących. Ogólnie gierka fajna, ale ma swoje bolączki. To zupełnie coś innego niż CS itd.

Tom Clancys Ghost Recon: Wildlands PS4 / PS5 w Media Expert (już tylko lokalnie)
427°
wrz 7.wrz 7.LokalnieLokalnie
Odbiór w sklepie za darmo, wysyłka od 7,99zł (paczkomat) Już tylko dostępna lokalnie (:I
mariusz.kazmierczak

Moja już czeka w sklepie

Totytoja

Anulowane 2 zamówienia w 2 różnych sklepach .

apisk

no nie

Razenix

W Lublinie tradycyjnie pusto.

MakaVeL

Rok temu albo i więcej kupiłem specjalną edycję za jakieś 40zl. Żałowałem, bo gra to straszne drewno, a gameplay tylko na pierwszym trailerze wyglądał ciekawie ;) Nie polecam.

TOM CLANCY’S GHOST RECON WILDLANDS / PS4
163°
sie 23.sie 23.
Darmowa dostawa Smart! Stan / nowa w folii Język w grze / polski (napisy) Język na okładce / polski, różne języki europejskie Zdjęcie przedmiotu / rzeczywiste Dodatko… Czytaj dalej
rafal.dudek

BreakPoint to jakby sequel:

KSI82

Czym to się różni od Tom Clancy’s GhostRecon BreakPoint PS4?

misiek_s3m

Tak, grasz z grupą 3 botow którym wydajesz komendy

misiek_s3m

Gra jest spoko ale sens w nią grania jest tylko wtedy gdy gramy ze znajomymi albo z osobami które są online, boty są za głupie

haldopongo

https://open.spotify.com/album/070T6VGF62h9yxjyZpBBAe?si=eAfz3jQaTBKkPkT7iefH4w&dl_branch=1