Pielęgnacja włosów Okazje

Promocje Pielęgnacja włosów

2 aktywne okazje4 616 komentarzy
Kosmetyki 3 produkt za 1zl
113°
21/05/2022Obowiązuje do 21/05/2022LokalnieLokalnie21 g, 15 min21 g, 15 min
* to: Dotyczy produktu najtańszego lub w tej samej cenie. Limit 6 opak. na paragon. Każde kolejne opakowanie będzie sprzedawane w cenie regularnej. miksuj do woli Trzeci produkt za złotów…
Avatar Makkee1500000100900
Pobierz kupon
Wroferty

Powinien być dopisek * ale skoro autor ma w d.. regulamin to daje prawilnego minusa. I to nie hejt, tylko opinia

Makkee1500000100900

nie boj sie swoich uczuc do tej okazji. Dalej tutaj wytracaj czas

Hayratu

Eh, więcej niż ty, nad jej jakością (popcorn)

Makkee1500000100900

przepraszam, z byt skaplikowana okazja. Zrezygnoj i szukaj czegos prostrzego. Albo wylej hejt i minusuj ale zakochales sie w tej okazji bo duzo poswiecasz na nia czasu

Hayratu

No szczerze wolę w wersji papierowej, a pepper odwiedzam dla prawdziwych okazji, a nie wstawek bota, który mi podpierdzielił ulotki (:I

Szampon do włosów Natei - biedronka z kartą MB 2,99zł/szt przy zakupie 2szt.
181° Zakończono
maj 14.maj 14.LokalnieLokalnie
Niestety zagapiłem się i oferta jest ważna tylko do dzisiaj. Z tego co widzę to go polecają https://polki.pl/moda-i-uroda/fryzury,szampon-za-4-zl-z-biedronki-porownywany-jest-do-tych-z-ross…
xantus29

Każdy grosz się liczy xD

Degustatoramator

Raczej człowiek będący studentem (lol) (embarrassed)

grzesiek.warzone

A jako człowiek?

BlackRode

Bardzo fajny i łagodny, jako student polecam.

Suszarka do włosów DYSON HD07 Supersonic Stal/Fuksja
-144° Zakończono
maj 10.maj 10.
Ostatnio były problemy z dostępnością tej suszarki, a teraz jest 200 zł taniej niż w oficjalnym sklepie Dysona.
Arkadiusz_Janowski

Każdych? 50tys PLN też by dała?

Lakyy

Spróbuj nowa serie od remingtona proluxe you albo cos droższego z senseiq od philipsa, ale mowi sie, ze oba to prawie to samo

WeaH

Powiem tak, jak pierwszy raz wziąłem do ręki i się pobawiłem to byłem w szoku. Idealne spasowanie czucie marki premium , i pomyślałem wezmę dla żony niech ma. W głowie w tedy analizują że będzie koło 400-600 pln. Spojrzałem na cenę i mnie pogięło. Przecież ledwo co kupiłem od nich odkurzacz (sprzęt super) ale cena 1699 a taka była parę miesięcy temu to teraz i wtedy przegięcie. No dobra w dobie inflacji mógłbym zapłacić tak 799. Sprzęt naprawdę wyśmienity,

omfg

Jak ToiToi ze sprzątaczka na pół etatu na rok.

nehm

No niestety akurat nie ma szału z tą suszarka. Drugi raz bym nie kupił. Jeżeli chodzi o stylizowanie włosów to 4x tańszy Babyliss mi się lepiej sprawdza - ma też więcej końcówek. I w Dysonie denerwuje mnie trzymanie przycisku, żeby zimnym powietrzem dmuchał. Ale za to ładnie wygląda i jest cichy (embarrassed)

Lacoste gruba gumka do włosów różne kolory 94% bawełny
-544°
maj 6.maj 6.
Skład: 94% bawełny 6% elastan Na promocji również dostępne inne kolory: bordeaux
Dudusiek

Dokładnie. Kupujesz coś z wybranej marki ok ale powinno być logo możliwe do usunięcia. Ktoś ciuch dostaje darmowo - sportowcy - niech logo mają na całym ciuchu. Ale ja płacąc powinienem mieć możliwość usunięcia reklamy.

Usunięty606287

Powinni płacić za reklamę.

mermen03

Gdzie tutaj widzisz 100zł?

Usunięty606287

100 zł za dużo.

Środowe strzały w aplikacji - np. fotelik samochodowy Recaro Tian Elite Select za 896zł @ al.to
125° Zakończono
maj 4.maj 4.
W al.to kolejne środowe strzały - promocja działa tylko poprzez aplikację mobilną al.to. Aby skorzystać z promocji należy użyć kodu rabatowego SRODA-APP Wszystkie produkty objęte…
Avatar zorka
Wu_DaMonk

Przykro mi, że poczułeś się strolowany xD

NICKT

Chyba nie ma co karmić trolla

KrzysieG

Chyba ekipa nie załapała twojej wypowiedzi xd

aumman

Chyba nie masz dzieci, bo byś takich rzeczy nie pisał...

Wu_DaMonk

Przyjemniej dla dziecka. Zresztą to tylko przedmiot, na którym dziecko będzie siedzieć, chyba, że ktoś targa dzieciaka przez całą Polskę, to i ten fotelik za tysiąc nie pomoże. Siedzenie dłużej niż godzinę bez przerwy w żadnym fotelu nie służy. W samolotach jakoś nie ma tego wymogu, dzieciaki siedzą na mega niewygodnych fotelach i crashe lotnicze kończą się nawet gorzej od tych samochodowych. Kołyski bodajże do 18. miesiąca, ale pewnie zależy od linii, i one nie zabezpieczają przed crashem

Trymer do brody Philips Multigroom series 1000 MG1100/16 za 69zł @ Amazon
512° Zakończono
maj 2.maj 2.
Trymer do brody Philips Multigroom series 1000 MG1100/16 za 69,55zł. Ceny w innych sklepach od 94zł. Precyzyjny trymer umożliwia wykończenie detali Idealne krawędzie dzięki technolo…
krzynu

to ma byc pare groszy? serio...?

dante82

Używam od lat. Małe, zgrabne, podręcze. U mnie sprawdza się wyśmienicie. Polecam.

Rules

Używam od kilku lat, do koziej bródki nadaje się bez problemu.

YarO

Możesz przybliżyć szczegóły tej promki?

Ph_Elo

Jest jakiś trymer z metalowymi nakładkami ?