Multitool Okazje

Promocje Multitool

151 okazji3 320 komentarzy
Multitool Gerber Gear Truss + Portfel Wallet Gift Tin
406°
6 g, 46 min6 g, 46 min
hej,w combat doare oferta na multitool Gerbera z 17 narzędziami i portfelem w gratisie. Więcej info z wyszczególnieniem jest na stronie W promocji też kilka innych modeli w najniż… Czytaj dalej
Ludzik

Plus za gerbera. To zawsze jest dobrej jakości.

zajete_tak

Ale chyba w inny sposób ją respektują

Anonimowy_Zakupocholik

A czy ktos moze wie gdzie do takiego modelu kupic poszewke oryginalna najlepiej. I nie piszcie prosze ze pierwsza lepsza i wystarczy zmierzyc itp. Chce na 100% pasujaca nie za duża i z mocowaniem do paska

HondaVtec

Gerber chyba dożywotnią

Budniu

Wg mnie w aspekcie multitooli to tylko Leatherman. Kupiłem model Blast ok 10-12 lat temu, używam go w zasadzie każdego dnia do czegoś - do chwili obecnej absolutnie nic mu nie dolega. Warto dodać, że Leatherman daje 25 lat gwarancji jeżeli kupimy z autoryzowanego sklepu.

multitool nóż Victorinox Swiss Tool X
177°
wrz 19.wrz 19.
Poręczny, funkcjonalny i kompaktowy (zestaw zawiera skórzane etui) Wielofunkcyjne narzędzie z 26 funkcjami, wyprodukowane w Szwajcarii: otwieracz do butelek, otwieracz do puszek,… Czytaj dalej
marcus1212

Sam korzystałem kilka lat temu z gwarancji LM i mimo że nie miałem żadnych dokumentów na niego (prezent) i nieznane miejsce zakupu to po przyniesieniu do znanego sklepu bez problemu został przyjęty, a następnie wymieniony :D Także rewelacja.

b8db72d60e

Możesz odesłać na gwarancję/serwis każdy scyzoryk jaki kupisz, więc jak znajdziesz jakiś, którego właściciel dawno gnije w piachu, to i tak naprawia - oczywiście pewnie nie za darmo. LM teoretycznie ma 25 lat, ale czytałem że bez problemu oferują wsparcie nawet po tym czasie. Ogólnie rzecz biorąc jedna i druga firma oferuje b.dobre wsparcie, z tymże ludzie piszą że w przypadku LM jak masz coś uszkodzone to z miejsca wymieniają i odsyłają.

Krzychu127

Na olx sie trafił. Dałem 220 ale po jakim czasie sprzedałem dodany do niego zestaw oryginalnych bitów za 50zl bo to wg mnie niepotrzebny gadżet więc wyszedł 170😁. Mam i używam bo lubię większe kombinerki a st300 jest w sam raz. Chciałem Vica ale cana nawet używek odstraszała.

Danirlot

A gdzie owego kupiłeś

JEAKAR

:) :) :)

Zestaw Multitool Walther MTK IV + Latarka Black Diamond
317° Zakończono
sie 25.sie 25.
W bardzo dobrej porządny survivalowy zestaw. Oferta w ramach smart okazji ruszy jutro (czwartek 26 sierpnia) o godzinie 20:00. Sprzedawca Combat, więc zaufany. Prezentowany przedm… Czytaj dalej
BebsonMikson

"Oferta w ramach smart okazji ruszy jutro (czwartek 26 sierpnia) o godzinie 20:00." (embarrassed)

Pauson

Gdzie ta promocja? Wciąż jest po 259 zł

Pauson

Na stronie wciąż po 259 zł. O co chodzi?

Kubota22

Właśnie chciałem to wrzucić

Ponuras

Kupiłem jakoś przypadkiem, zostało jeszcze ze 20 sztuk

Lornetka Olympus 8‑16x40 Zoom DPS I + multitool Leatherman gratis @ Olympus
275° Zakończono
sie 24.sie 24.
Olympus 8‑16x40 Zoom DPS I - lornetka z powiększeniem 8x do 16x w zestawie z multitoolem Leatherman dostępna jest w oficjalnym sklepie marki za 409zł z darmową wysyłką. Zniżkę… Czytaj dalej
PiotrN

powiększenie x16 jest fajne i moze być w obserwacji przyrody bardzo użyteczne tylko trzeba mieś świadomość, że przy powiększeniu większym niż 10x utrzymanie stabilnego obrazu bez statywu/podparcia jest trudne. A przy okazji polecam gorąco lornetkę SCOKC (szkło BAK4) 8x42. Odkąd ja kupiłem (była wstawka na pepperku za około 200zł) Olympus 10x50 poszedł w odstawkę. Do turystyki, żeglarstwa (jest wodoodporna) spisuje się znakomicie a małe gabaryty sprawiają, że zawsze się mieści do plecaka.

miszak

Znawco zoom ma identyczny wpływ na lornetkę i na lunetę. Ogranicza pole widzenia jeśli w ogóle wiesz co to jest w lornetce. Inne wady optyczne zależą już od klasy sprzętu. Masz rację nie odpowiadają więcej w temacie bo szkoda miejsca ....

JacK2

Rozróżniasz lornetka -luneta, czy po prostu nie wiesz co czytasz lub jesteś tak jak napisałeś? Szkoda komentować tych wynurzeń jak z przedszkola, jak dyskutować z kimś komu się wydaje, że wie i rozumie. Bez odbioru, bo pewnego poziomu nie przekraczam a tylko będziesz się pogrążał...

miszak

Wiedza podstawowa jest taka, że dostajesz dodatkowo duże przybliżenie kosztem głównie pola widzenia i jeżeli potrzebujesz czasem tego przybliżenia, np. do obserwacji ptaków, to taka lornetka zda świetnie egzamin bo musisz oznaczyć gatunek a nie cieszyć się lepszą jakością obrazu. Ciekawe co powiesz na to, że lunety używane do birdwatchingu to w zdecydowanej większości zoomy? Nawet te za grube tysiące złotych. Wszyscy są idiotami tylko Ty się znasz?

JacK2

https://forum.optyczne.pl/viewforum.php?f=7 https://www.optyczne.pl/index.php?art=10 https://www.optyczne.pl/index.php?art=12 https://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?t=8&start=0

Multitool Walther Multitac Military MTK IV + zestaw bitów
264°
sie 11.sie 11.
Multitool Walther Military MTK IV Nowoczesny, lekki i wszechstronny - taki jest multitool Walther Military MTK IV. Ideą, która przyświecała jego stworzeniu było połączenie szwajcar… Czytaj dalej
asamko

albo chociaż jakiegoś gerbera. Ale ten walther ze wstawki nie wygląda źle imo za taki hajs.

Tnowaczek1986

Cena juz chyba na stale na stronie -> https://www.combat.pl/001002510-multitool-walther-multitac-military-mtk-iv.html @Pepper chyba mozna wznowic

CichyGłosSzatanaZeZlewu

Za cenę trzech chinoli miałbyś już lethermana który by po prostu działał a nie łamał się w pół.

eSUBA94

no właśnie miałem 2 różne modele od chinoli i co mocniej nie złapałem to łamały całego multitola na 2 części, ten niby jest firmy walther ale nie wiem czy ryzykować

200882pep

Kombinerki strasznie łamliwe.

Multitool Henstrong Aparan (w promocji też Alfa i Sev)
277° Zakończono
sie 10.sie 10.
hej, promo znalezione na forum x-komu, a jako że sam posiadam ten model to mogę szczerze polecić (wieczorem wrzucę real foto w komentarzu bo wymaga to wyprawy do piwnicy) Specyfik… Czytaj dalej
bizda

pełno tych wynalazków na amazon.pl i jeszcze można zbijać cenę kodem APPKA35 https://www.amazon.pl/Spifflyer-szczypce-wielofunkcyjne-nierdzewnej-survival/dp/B086LBZC5K/ https://www.amazon.pl/s?k=GERBER&ref=bl_dp_s_web_0 https://www.amazon.pl/s?k=CampFENSE&ref=bl_dp_s_web_0

zawiadowca

Ja żałuję zakupu ale przez to że jest nadinterpretacją tego co potrzebuje. Przesadziłem przy zakupie :)

asamko

Pewnie dlatego, że to amerykańska marka i na ich rynku jest wyznacznikiem jakości a wiadomo, co amerykańskie to lepsze :D

hmisiek123

scyzoryki vicka na pewno, ale w multitoolach jednak LM dużo bardziej popularny wydaje mi się.

hmisiek123

no w sumie głównie miałem na myśli center drive