FIFA Okazje

Promocje FIFA

790 okazji18 376 komentarzy
Gra FIFA 21 PS4 PS5 polska wersja DUBBING PL
-217° Zakończono
kwi 15.kwi 15.
FIFA 21 PS4 / PS5 • Platforma: Playstation 4 • Data premiery: 09.10.2020 • Rodzaj gry: sportowa • Język gry: polska (dubbing) • Ograniczenia wiekowe (PEGI): 3+
Scanias

EA Play jest też na PS4....

Szymon_Kominek

Na ps store, przecież chodzi o wersję na Ps4/ps5

sebik234

Hah niezły zjazd cenowy

wawu1991

Za 20 -30 mozna kupic w pudle zeby bylo na pólce.

Bojar

Oczywiście, że nie xD

PlayStation 5 + FIFA 21 Playstation 4 + DualSense
-531° Zakończono
kwi 15.kwi 15.
Jakby ktoś nadal szukał to jest oferta z neonetu
Fedurrr

Pewnie ale powiedz to tym którzy sprzedali np ps4. Kupować ponownie nie ma sensu. Sprzedałem swoją ps4 pro za 1200zl teraz 950zl z padem można dorwac, ale serio wracać ponownie nawet mając szybki ssd no nie bardzo. Rozumiem jak ktoś ma kasę na styk to lipa. Grunt to dorwac zestaw z gra która nas interesuje a najlepiej z padem plus 1 gra, wtedy na padzie mało stracimy a się przyda na grze się obecnie traci ostro. Najlepiej ograć i sprzedać albo się wymienić.

Krissos

Żebyś Ty mógł kupić z drugiej ręki ktoś musi kupić wcześniej, wiec jedni kupują gry na premiery, a inni po roku. To zależy co kto lubi o na co go stać

Mecin

Słusznie. Aczkolwiek ja właśnie teraz planuje ograć większość hitów PS4 plus multi-platformowych gier wiec „półka” wstydu z samych eksluzywnych PS4 się uzbierała. Z nowymi grami Sony, jest prawie jak z grami Nintendo - ewentualna strata (czasem nawet zysk) jest podobny jeśli chodzi o gry nowe jak i jakiś czas po wydaniu. Teraz co prawda trochę patologia przez te zestawy z PS5, aczkolwiek do tej pory można było tanio grać :{ .

michalw2

Nie ma się co spieszyć z zakupem konsoli bo trochę czasu jeszcze minie zanim wyjdą dobre tytuły i będzie można je kupić na rynku wtórnym w normalnej cenie a nie po 350zł.

Mecin

Uff dzięki za sprostowanie, bo szczerze sam sobie plułem w brodę ze zapomniałem o tym kodzie (:I

PlayStation 5 + FIFA 21 Playstation 4 + DualSense
-814° Zakończono
kwi 14.kwi 14.
Neonet Playstation5
George2222

Konsola dostepna w Media Markt ale strach wrzucać bo zimna :-) https://mediamarkt.pl/konsole-i-gry/konsola-sony-playstation-5-fifa-21-edycja-standardowa-ze-steelbookiem-sackboy-a-big-adventure-terminator-resistance-playstati

Ozzie89

Dobrze że zminusowaliście bo się wszystkie wyprzedały xD

Rob_Kos

Co za kicha

kokos-

@Pepper do zamknięcia

Porsz

Już dawno

NHL 21 dostępne w usłudze EA Play i Xbox Game Pass, już wkrótce FIFA 21
2046°
Zaktualizowano kwi 13.Zaktualizowano kwi 13.
Aktualizacja: NHL 21 już można pobierać W następnych tygodniach użytkownicy EA Play otrzymają dostęp do dwóch kolejnych produkcji: NHL 21 – 12 kwietnia FIFA 21 – maj Tytuł… Czytaj dalej
Rafoo

Tylko na konsole?

F_L.P

Nadal grają w 20 także nie ma co straszyć

skarko

To włącz konsolę i oblukaj co nowego w Game Pass'ie. BTW, da się ustawić tryb computer vs computer w tych grach?

Wicolo

Ja jednak wolę wiedzieć o tej informacji :o

Enfirmo

fifa tylko ciśnienie zwiększa :D

FIFA 21 PC Standard @cdkeys.com
-551° Zakończono
kwi 11.kwi 11.
Wygląda na jedną z lepszych cen za podstawową wersje FIFA 21.
Przemyslaw_Zoltowski

Tyle, że co kolejna wersja to gorsza :)

beton__1

W RTV tydzień temu była za 49.99

pawian_akrobata

W innych keyshopach można kupić za 80 zł, a ostatnio wersję pudełkową można było dostać za 50-70 zł.

qenik

Miałem kupić fife 17 ale uznałem ze poczekam na 18... A tu cyk juz 21. Jeszcze sie wstrzymam zaraz wyjdzie 22, to kupię

NightKnight3000

Nie kupować, w maju będzie w EA play i game passie

PlayStation 5 + Pad + FIFA 21
-221° Zakończono
kwi 7.kwi 7.
PlayStation 5 + Pad + FIFA 212.799zł Darmowa dostawa DarmowaNeonet Okazje
Całkiem ciekawa okazja z dodatkowym padem. 2299 + 300 + 100 (cena z allegro) = 2699 - dopłacamy 100 zł, ale jak komuś zależy to wydaje mi się, że nie ma źle. Ja zamówiłem, może kt… Czytaj dalej
Tomasz_Stalmach

Dzisiaj dostałem potwierdzenie zwrotu pieniędzy, więc tak, przyjmują.

oLiK_oLiK

Predzej pada policzyli jako 300 zl a nie jak poprzednio 70 zl

PS5_Neonet

Proszę o potwierdzenie lub jakąś informacje czy Neonet przyjmuje zwrot np samej gry FIFA 2021 na PS4 bo teraz zestaw kosztuje 2999 zł więc sama gra jest podbita do 380 zł

Tomasz_Stalmach

Informacyjnie jakby ktoś się zastanawiał nad kupnem w Neonet. Produkty na fakturze osobno. Gry w cenach sklepowych - FIFA21 była za 219,00 zł. Zwrot samej gry przyjęty telefonicznie bez żadnego problemu, jutro przychodzi kurier. Czytając regulamin nie widzę powodu, dla którego mieliby nie przyjąć gry w punkcie. Więc po zwrocie gry cena za konsole + 2 pady to: 2799 - 219 + 15 (kurier) = 2595 zł. Jak dla mnie spoko. Wychodzi goła konsola jak w cenie producenta, czyli 2299 + ~300 zł pad.

Tomasz_KucharskiSe6

Wrazie jak by ktoś chciał zwrócić akcesoria..