32 Komentarze
Standardowo powinna być prośba o uzupełnienie informacji w komentarzu pod okazją.
Cad30/04/2020 11:45

Standardowo powinna być prośba o uzupełnienie informacji w komentarzu pod o …Standardowo powinna być prośba o uzupełnienie informacji w komentarzu pod okazją.


Doceniłabym to. Choć skoro to obowiązkowy element, bardziej pomocna byłaby informacja o tym na etapie dodawania okazji. Bo w międzyczasie ktoś np. wyrzuci paragon.
BoSka30/04/2020 11:52

Doceniłabym to. Choć skoro to obowiązkowy element, bardziej pomocna byłaby …Doceniłabym to. Choć skoro to obowiązkowy element, bardziej pomocna byłaby informacja o tym na etapie dodawania okazji. Bo w międzyczasie ktoś np. wyrzuci paragon.


Może być zdjęcie na półce, mieliśmy niestety trolli, którzy wrzucali fotki produktu wraz z cena, a po sprawdzeniu innego użytkownika nic takiego nie było dostępnego.
Cad30/04/2020 12:13

Może być zdjęcie na półce, mieliśmy niestety trolli, którzy wrzucali fotki …Może być zdjęcie na półce, mieliśmy niestety trolli, którzy wrzucali fotki produktu wraz z cena, a po sprawdzeniu innego użytkownika nic takiego nie było dostępnego.


Rozumiem potrzebę weryfikacji. Niemniej, powinno być to jasno oznaczone przy wrzucaniu okazji, bo nie każdy ma czas czy okazję robić zdjecia w sklepie. Nie wiem, czy będę pamiętać o tej niepisanej zasadzie przy następnej okazji lokalnej, którą uznam za naprawdę dobry deal.
BoSka30/04/2020 13:14

Rozumiem potrzebę weryfikacji. Niemniej, powinno być to jasno oznaczone p …Rozumiem potrzebę weryfikacji. Niemniej, powinno być to jasno oznaczone przy wrzucaniu okazji, bo nie każdy ma czas czy okazję robić zdjecia w sklepie. Nie wiem, czy będę pamiętać o tej niepisanej zasadzie przy następnej okazji lokalnej, którą uznam za naprawdę dobry deal.


Użytkownicy Ci przypomną W wielu przypadkach proszą również u uzupełnienie takiej informacji.
Cad30/04/2020 13:20

Użytkownicy Ci przypomną W wielu przypadkach proszą również u uzup …Użytkownicy Ci przypomną W wielu przypadkach proszą również u uzupełnienie takiej informacji.


Chyba że jakiś trigger-happy admin wywali ją szybciej w cyberprzestrzeń.

PS Obecnie moja okazja przypisana jest pod Garnier, choć to promocja Maybelline.
BoSka30/04/2020 13:29

Chyba że jakiś trigger-happy admin wywali ją szybciej w cyberprzestrzeń. Chyba że jakiś trigger-happy admin wywali ją szybciej w cyberprzestrzeń. PS Obecnie moja okazja przypisana jest pod Garnier, choć to promocja Maybelline.


To błąd, tak jak pisałem

Brak linku, a w tytule wyłapało słowo Garnier.
Cad30/04/2020 13:42

To błąd, tak jak pisałem Brak linku, a w tytule wyłapało słowo Garnier.


Troll? Mając 9 okazji, no bez jaj, moglibyście najpierw sprawdzać statystyki użytkownika i jak już nie raz wspomniałem zrobić w końcu jakiś ranking repa to by nie było takich sytuacji... Ja w większości przypadków nie biorę rachunku ani nie zamierzam marnować czasu na wyciąganie fona i robienie zdjęć w sklepie by się nie daj jeszcze przywalił przygłupi ochroniarz i zgrywałby szeryfa i chciał dzwonić na policję czy coś. Poza tym w tym czasie kolejka rośnie i to strata czas i nie lubię siedzieć w sklepie więcej niż potrzebuję.
MaMiX09/05/2020 01:03

Troll? Mając 9 okazji, no bez jaj, moglibyście najpierw sprawdzać st …Troll? Mając 9 okazji, no bez jaj, moglibyście najpierw sprawdzać statystyki użytkownika i jak już nie raz wspomniałem zrobić w końcu jakiś ranking repa to by nie było takich sytuacji... Ja w większości przypadków nie biorę rachunku ani nie zamierzam marnować czasu na wyciąganie fona i robienie zdjęć w sklepie by się nie daj jeszcze przywalił przygłupi ochroniarz i zgrywałby szeryfa i chciał dzwonić na policję czy coś. Poza tym w tym czasie kolejka rośnie i to strata czas i nie lubię siedzieć w sklepie więcej niż potrzebuję.


Bez potwierdzenia ceny, to nie jest okazja. W tej kwestii nie stosujemy podwójnych standardów, chociaż w przypadku stałych bywalców tego problemu raczej nie ma (są świadomi, że takie potwierdzenie jest potrzebne i sami je dodają).
Cad09/05/2020 21:22

Bez potwierdzenia ceny, to nie jest okazja. W tej kwestii nie stosujemy …Bez potwierdzenia ceny, to nie jest okazja. W tej kwestii nie stosujemy podwójnych standardów, chociaż w przypadku stałych bywalców tego problemu raczej nie ma (są świadomi, że takie potwierdzenie jest potrzebne i sami je dodają).


Ciekawe, jak stali bywalcy dowiedzieli się, że to potwierdzenie jest niezbędne. Lepiej byłoby zawrzeć taką informację w formatce, skoro to warunek sine qua non... Bo teraz to taka trochę "undocumented feature".
BoSka09/05/2020 21:31

Ciekawe, jak stali bywalcy dowiedzieli się, że to potwierdzenie jest n …Ciekawe, jak stali bywalcy dowiedzieli się, że to potwierdzenie jest niezbędne. Lepiej byłoby zawrzeć taką informację w formatce, skoro to warunek sine qua non... Bo teraz to taka trochę "undocumented feature".


Też kiedyś zaczynali, jak nie od nas to dostali komentarze od społeczności:
* pepper.pl/pro…350
* pepper.pl/pro…380
* pepper.pl/pro…e=8

Nie usuwamy ich po uzupełnieniu informacji więc, użytkownicy przeglądający takie okazje widzą, czego w nich brakowało. Formatkę można przeładować wszystkimi wymogami co do okazji (przekopiować połowę FAQ), ale nie tędy droga . Za to dodanie takiego info do FAQ ma sens.
Cad09/05/2020 22:11

Też kiedyś zaczynali, jak nie od nas to dostali komentarze od s …Też kiedyś zaczynali, jak nie od nas to dostali komentarze od społeczności:* https://www.pepper.pl/promocje/lidl-pieczatka-dinozaur-261350#comment-4346469* https://www.pepper.pl/promocje/coca-cola-signature-mixers-200ml-auchan-ogolnopolska-261380#comment-4347003* https://www.pepper.pl/promocje/tefal-grill-optogrill-xl-gc722d34-259500?page=8#comment-4326442Nie usuwamy ich po uzupełnieniu informacji więc, użytkownicy przeglądający takie okazje widzą, czego w nich brakowało. Formatkę można przeładować wszystkimi wymogami co do okazji (przekopiować połowę FAQ), ale nie tędy droga . Za to dodanie takiego info do FAQ ma sens.


Chyba zapomniałeś, że moja okazja wyleciała bez niczyjego pomocnego komentarza.

Co do umieszczenia informacji dt potwierdzenia ceny w formatce czy w FAQ - stawiam, że zostanie zauważona tylko w tej pierwszej. Wątpię, że ktokolwiek czyta FAQ do formularza na 2 ekrany przeciętnego smartfona. Plus z punktu widzenia userX ten pierwszy zabieg nie wpłynie jakoś znacząco na wypełnianie formatki, jeśli zostanie logicznie podlinkowany tylko pod okazje lokalne.
BoSka09/05/2020 22:25

Chyba zapomniałeś, że moja okazja wyleciała bez niczyjego pomocnego kom …Chyba zapomniałeś, że moja okazja wyleciała bez niczyjego pomocnego komentarza.Co do umieszczenia informacji dt potwierdzenia ceny w formatce czy w FAQ - stawiam, że zostanie zauważona tylko w tej pierwszej. Wątpię, że ktokolwiek czyta FAQ do formularza na 2 ekrany przeciętnego smartfona. Plus z punktu widzenia userX ten pierwszy zabieg nie wpłynie jakoś znacząco na wypełnianie formatki, jeśli zostanie logicznie podlinkowany tylko pod okazje lokalne.


Nie, wyrzucenie to błąd i o tym wcześniej pisałem. Zresztą pisał też do Ciebie opiekun społeczności i dostał odpowiedź, że przeprosiny przyjęte.

Odpowiedziałem tylko na pytanie: "Ciekawe, jak stali bywalcy dowiedzieli się, że to potwierdzenie jest niezbędne. ". Nie wracałem do kilku komentarzy wcześniej.

Obecnie w formatce dopisana jest również informacja o dodawaniu ceny w walucie obcej (z które zamierzamy zrezygnować), jak myślisz, czy jest czytana przez wszystkich użytkowników?
Cad09/05/2020 23:01

Nie, wyrzucenie to błąd i o tym wcześniej pisałem. Zresztą pisał też do Cie …Nie, wyrzucenie to błąd i o tym wcześniej pisałem. Zresztą pisał też do Ciebie opiekun społeczności i dostał odpowiedź, że przeprosiny przyjęte.Odpowiedziałem tylko na pytanie: "Ciekawe, jak stali bywalcy dowiedzieli się, że to potwierdzenie jest niezbędne. ". Nie wracałem do kilku komentarzy wcześniej.Obecnie w formatce dopisana jest również informacja o dodawaniu ceny w walucie obcej (z które zamierzamy zrezygnować), jak myślisz, czy jest czytana przez wszystkich użytkowników?


Nie postrzegam kwestii skasowania okazji jako wypadek przy pracy opiekuna (dlatego nie piszę czegoś w stylu "kto śmiał skasować (...)"), a raczej brak informacji o nieznanym warunku - jak się okazało - koniecznym, którego brak w formatce. Dlatego przykład pt "a w tych okazjach ktoś zwrócił uwagę" to dla mnie raczej wyjątki niż reguła. Skoro można dodać jeden element jako rezultat zaszytego warunku, żeby uniknąć tego typu sytuacji (ewidetnie się powtarzających), to chyba nie warto się przed tym bronić.


Co do cen w walucie obcej - może nie czytają, a może nie chcą tracić czasu na klepanie kilku dodatkowych znaków. Nie wiem. Nie siedzę w ich głowach.

Natomiast wiem, że zrobiałbym od razu słitfocię paragonu, gdybym wiedziała, że bez niej kilka minut stukania palcem o ekran pójdzie się paść. I tylko dlatego, że jestem już dojrzałym człowiekiem, nie strzeliłam focha i wklepałam okazję ponownie. Choć oczywiście najpierw pomyślałam "tylu macie chętnych do pracy społecznej, że wyrzucacie ją w błoto z powodu czyjejś podejrzliwości".
BoSka09/05/2020 23:17

Nie postrzegam kwestii skasowania okazji jako wypadek przy pracy opiekuna …Nie postrzegam kwestii skasowania okazji jako wypadek przy pracy opiekuna (dlatego nie piszę czegoś w stylu "kto śmiał skasować (...)"), a raczej brak informacji o nieznanym warunku - jak się okazało - koniecznym, którego brak w formatce. Dlatego przykład pt "a w tych okazjach ktoś zwrócił uwagę" to dla mnie raczej wyjątki niż reguła. Skoro można dodać jeden element jako rezultat zaszytego warunku, żeby uniknąć tego typu sytuacji (ewidetnie się powtarzających), to chyba nie warto się przed tym bronić.Co do cen w walucie obcej - może nie czytają, a może nie chcą tracić czasu na klepanie kilku dodatkowych znaków. Nie wiem. Nie siedzę w ich głowach.Natomiast wiem, że zrobiałbym od razu słitfocię paragonu, gdybym wiedziała, że bez niej kilka minut stukania palcem o ekran pójdzie się paść. I tylko dlatego, że jestem już dojrzałym człowiekiem, nie strzeliłam focha i wklepałam okazję ponownie. Choć oczywiście najpierw pomyślałam "tylu macie chętnych do pracy społecznej, że wyrzucacie ją w błoto z powodu czyjejś podejrzliwości".


To jest wypadek przy pracy - tak jak w podanych wcześniej przykładach powinna być prośba o uzupełnienie.
Cad09/05/2020 21:22

Bez potwierdzenia ceny, to nie jest okazja. W tej kwestii nie stosujemy …Bez potwierdzenia ceny, to nie jest okazja. W tej kwestii nie stosujemy podwójnych standardów, chociaż w przypadku stałych bywalców tego problemu raczej nie ma (są świadomi, że takie potwierdzenie jest potrzebne i sami je dodają).


No ta "podwójnych standardów"...
Jasne tłumaczycie się, że robicie to dla weryfikacji by ograniczyć trolli, a chwilę później gadacie o jakichś standardach, to nieźle, czyli co nawet jak ktoś będzie najbardziej zaufany na świecie np. Jeżew to musi się bawić w robienie zdjęć rachunku bo inaczej będą to "podwójne standardy" i każdy ma marnować czas na robienie zdjęć i ew. użeranie się z ochroną albo nawet policją tylko dlatego, że o tym nie myślicie i że za mało wam weryfikacji...

To się w końcu zdecydujcie czy robicie to dla weryfikacji trolli...

Nie mówiąc już o tym, że ta weryfikacja gówno znaczy, raptem jedna minuta i można sfałszować rachunek lub cenę na półce.

Poza tym jak wam nie wstyd tak pisać... Przepuściliście scam związany z Lady Gagą i jakąś jej nutką na spotify, że niby mcdonald rozdaje mcflurry za darmo za odsłuchanie 5x tej nutki czy coś takiego i okazja była aktywna kilka dni i dopiero po jakimś czasie ją skasowaliście, a nie wiem miała chyba z ponad 1000 plusów.

Także tyle z waszego sprawdzania.
Może dajcie sobie z tym spokój, bo tylko wasze pochopne nieprzemyślane decyzje szkodzą prawdziwym okazjom, a dla trolla to chwila roboty by przerobić rachunek lub zdjęcie ceny z półki itp.

PS. Poza tym skoro już jesteśmy przy "podwójnych standardach" to czemu gdy np. wrzuciłeś tę okazję to nie wrzuciłeś zdjęcia/screena otrzymania tychże pieniędzy. No przecież to jakieś "podwójne standardy", tylko nie mów, że jesteś pracownikiem, bo to że nim jesteś oznacza tylko, że masz pieniądze z tej pracy, a to cie nie uprawnia do bycia ponad użytkownikami, którzy też wrzucają okazje, ale nie mają z tego pieniędzy.
Cad09/05/2020 23:01

Nie, wyrzucenie to błąd i o tym wcześniej pisałem. Zresztą pisał też do Cie …Nie, wyrzucenie to błąd i o tym wcześniej pisałem. Zresztą pisał też do Ciebie opiekun społeczności i dostał odpowiedź, że przeprosiny przyjęte.Odpowiedziałem tylko na pytanie: "Ciekawe, jak stali bywalcy dowiedzieli się, że to potwierdzenie jest niezbędne. ". Nie wracałem do kilku komentarzy wcześniej.Obecnie w formatce dopisana jest również informacja o dodawaniu ceny w walucie obcej (z które zamierzamy zrezygnować), jak myślisz, czy jest czytana przez wszystkich użytkowników?


Szczerze to ja nawet tego nie przeczytałem i raczej nigdy bym nie przeczytał. Zbyt mało czytelne i wygląda jakby miałoby tam być napisane Lorem Ipsum lub nieaktywne przyciski.
I skoro już czepiacie się kogoś o podanie ceny w obcej i polskiej walucie to czemu nie zmuszacie ludzie do wrzucania normalnych linków NIE MOBILNYCH, bo to wnerwia, jak co jakiś czas jakiś geniusz wrzuci link mobilny i to nie daj do aliepressa czy innego czegoś, gdzie zwykłe skasowanie "m." nie pomoże, a nie wyobrażam sobie przeglądać na kompie na monitorze 24" strony w powiększeniu milionowym ani też nie zamierzam się bawić w skalowanie strony o ile w ogóle by działało tylko dlatego, bo ktoś nie pomyślał...

4348590-wHQs9.jpg
4348590-2g8WP.jpg
4348590-DHeUh.jpg
No ta "podwójnych standardów"...
Jasne tłumaczycie się, że robicie to dla weryfikacji by ograniczyć trolli, a chwilę później gadacie o jakichś standardach, to nieźle, czyli co nawet jak ktoś będzie najbardziej zaufany na świecie np. Jeżew to musi się bawić w robienie zdjęć rachunku bo inaczej będą to "podwójne standardy" i każdy ma marnować czas na robienie zdjęć i ew. użeranie się z ochroną albo nawet policją tylko dlatego, że o tym nie myślicie i że za mało wam weryfikacji...
To się w końcu zdecydujcie czy robicie to dla weryfikacji trolli...

OK, to wyjaśniam od początku: w serwisie mogą występować okazje: online i offline (najczęściej lokalne).
W przypadku tych pierwszych cena jest wiadoma po sprawdzeniu na stronie, w przypadku tych drugich (o ile nie jest również ogłoszone również gdzieś na stronie sprzedawcy - gazetka itp.) prosimy dla potwierdzenia ceny o zdjęcie i to w przypadku każdego użytkownika (Jeżew takich okazji nie wrzucał btw). Nie musisz walczyć z ochroną przy zdjęciu paragony
Pytanie, czy chcesz się podzielić kompletną okazją, czy nie. ...a tak poza tym, to żadnej tego typu okazji nie zdarzyło Ci się wrzucić z tego konta.

Nie mówiąc już o tym, że ta weryfikacja gówno znaczy, raptem jedna minuta i można sfałszować rachunek lub cenę na półce.

Zdolniacha, dla Ciebie to minuta, a dla innych nie.


Poza tym jak wam nie wstyd tak pisać... Przepuściliście scam związany z Lady Gagą i jakąś jej nutką na spotify, że niby mcdonald rozdaje mcflurry za darmo za odsłuchanie 5x tej nutki czy coś takiego i okazja była aktywna kilka dni i dopiero po jakimś czasie ją skasowaliście, a nie wiem miała chyba z ponad 1000 plusów. Także tyle z waszego sprawdzania.

W przypadku Lady Gagi to chyba efekt zamyślenia, tak jak w przypadku kilkunastu godzin?
-> pepper.pl/com…898
Okazja została opublikowana 29.02 o 11:19 i zamknięta tego samego dnia o 17:34, osiągnęła temp 585 stopni.


PS. Poza tym skoro już jesteśmy przy "podwójnych standardach" to czemu gdy np. wrzuciłeś tę okazję to nie wrzuciłeś zdjęcia/screena otrzymania tychże pieniędzy. No przecież to jakieś "podwójne standardy", tylko nie mów, że jesteś pracownikiem, bo to że nim jesteś oznacza tylko, że masz pieniądze z tej pracy, a to cie nie uprawnia do bycia ponad użytkownikami, którzy też wrzucają okazje, ale nie mają z tego pieniędzy.

To okazja online, w przypadku tych okazji masz potwierdzenie w regulaminie na stronie. Aby otrzymać bonus musisz też regulaminowo odczekać odpowiedni okres czasu.
Cad10/05/2020 09:02

No ta "podwójnych standardów"...Jasne tłumaczycie się, że robicie to dla we …No ta "podwójnych standardów"...Jasne tłumaczycie się, że robicie to dla weryfikacji by ograniczyć trolli, a chwilę później gadacie o jakichś standardach, to nieźle, czyli co nawet jak ktoś będzie najbardziej zaufany na świecie np. Jeżew to musi się bawić w robienie zdjęć rachunku bo inaczej będą to "podwójne standardy" i każdy ma marnować czas na robienie zdjęć i ew. użeranie się z ochroną albo nawet policją tylko dlatego, że o tym nie myślicie i że za mało wam weryfikacji... To się w końcu zdecydujcie czy robicie to dla weryfikacji trolli...OK, to wyjaśniam od początku: w serwisie mogą występować okazje: online i offline (najczęściej lokalne).W przypadku tych pierwszych cena jest wiadoma po sprawdzeniu na stronie, w przypadku tych drugich (o ile nie jest również ogłoszone również gdzieś na stronie sprzedawcy - gazetka itp.) prosimy dla potwierdzenia ceny o zdjęcie i to w przypadku każdego użytkownika (Jeżew takich okazji nie wrzucał btw). Nie musisz walczyć z ochroną przy zdjęciu paragony Pytanie, czy chcesz się podzielić kompletną okazją, czy nie. ...a tak poza tym, to żadnej tego typu okazji nie zdarzyło Ci się wrzucić z tego konta.Nie mówiąc już o tym, że ta weryfikacja gówno znaczy, raptem jedna minuta i można sfałszować rachunek lub cenę na półce.Zdolniacha, dla Ciebie to minuta, a dla innych nie.Poza tym jak wam nie wstyd tak pisać... Przepuściliście scam związany z Lady Gagą i jakąś jej nutką na spotify, że niby mcdonald rozdaje mcflurry za darmo za odsłuchanie 5x tej nutki czy coś takiego i okazja była aktywna kilka dni i dopiero po jakimś czasie ją skasowaliście, a nie wiem miała chyba z ponad 1000 plusów. Także tyle z waszego sprawdzania.W przypadku Lady Gagi to chyba efekt zamyślenia, tak jak w przypadku kilkunastu godzin? -> https://www.pepper.pl/comments/permalink/4326898Okazja została opublikowana 29.02 o 11:19 i zamknięta tego samego dnia o 17:34, osiągnęła temp 585 stopni.PS. Poza tym skoro już jesteśmy przy "podwójnych standardach" to czemu gdy np. wrzuciłeś tę okazję to nie wrzuciłeś zdjęcia/screena otrzymania tychże pieniędzy. No przecież to jakieś "podwójne standardy", tylko nie mów, że jesteś pracownikiem, bo to że nim jesteś oznacza tylko, że masz pieniądze z tej pracy, a to cie nie uprawnia do bycia ponad użytkownikami, którzy też wrzucają okazje, ale nie mają z tego pieniędzy.To okazja online, w przypadku tych okazji masz potwierdzenie w regulaminie na stronie. Aby otrzymać bonus musisz też regulaminowo odczekać odpowiedni okres czasu.


Zacznę od "OK, to wyjaśniam od początku: w serwisie mogą występować okazje: online i offline (najczęściej lokalne)."
Czyli "podwójne standardy", bo co okazje online nie potrzebują potwierdzenia?

"...prosimy dla potwierdzenia..."
Nie prosicie, tylko wymagacie/rozkazujecie, bo jeśli ktoś tego nie zrobi kasujecie okazję, prośba polega na tym, że jeśli ktoś czegoś nie zrobi to nic się złego nie stanie, czyli o prośbie można by mówić np. jeśli ktoś nie wrzuci np. dodatkowych zdjęć produktów lub nie wrzuci opisu produktu, czyli że ktoś nie wrzuci np. składu wartości produktów.

"Jeżew takich okazji nie wrzucał"
Czyli podwójne standardy, bo nie wrzucał okazji ze sklepów lokalnych tylko z internetowych to już nie musi potwierdzać, to skoro każdy użytkownik, może sobie samemu sprawdzić wchodząc na stronę to czemu ktoś nie mógłby sobie sprawdzić idąc/dzwoniąc/pisząc do tego sklepu...


Już pisałem, że ja nie biorę paragonów.

Nie każdy chce wrzucać zdjęcia paragonów, bo po co ktoś ma widzieć co i gdzie kupujesz, tak zwana prywatność to że tobie odpowiada publikowanie paragonu nie znaczy, że każdemu.
A zmuszając do robienia czegoś takiego tylko kogoś zniechęcicie i zmarnujecie okazję, bo to tak jakbyś kazał każdemu pokazywać co ma w kieszeni, bo może jest złodziejem, bo np. inaczej nie wejdzie/wyjdzie do sklepu... tak jakby to, czy ktoś coś ma albo nie ma w kieszeni miałoby wskazywać na to czy jest złodziejem czy nie.

Jest coś takiego jak zasada domniemania niewinności, czyli to ty masz komuś udowodnić, że jest trollem, a nie odwrotnie.

Poza tym to strata czasu, jeśli ktoś wrzuca okazję z komputera to musi najpierw przesłać zdjęcie na komputer, jeśli z fona to już nieco mniej problemów, ale uzupełnianie tytułu i opisu zajęłoby więcej czasu, przynajmniej osobom, które szybko piszą na klawiaturze. Osobiście raczej mimo wszystko wrzucałbym okazję z kompa.

Co do Lady Gagi to nie sądzę, bo gdyby było 500 to bym nie pamiętał, że było tylko tyle, nawet mam wrażenie, że było 1200-1500 i że okazja na jakiś czas zniknęła, ale potem pojawiła się ponownie, a dopiero pod koniec ludzie zaczęli zauważać masowe błędy ortograficzne itp.
I nie chodzi o samo to, że okazja została zdjęcia po czasie, tylko że w ogóle do tego dopuściliście i nie potrzebowaliście żadnego dowodu.


A czym się różni regulamin jakiejś firmy od regulaminu sklepu? Bo nie wiem czy zauważyłeś, ale ty nie chcesz potwierdzenia wiarygodności sklepu ani jego regulaminu, tylko chcesz by ktoś ci wysłał zdjęcie ceny/rachunku, a więc ja nie chcę byś wysyłał mi potwierdzenie wiarygodności sklepu ani jego regulaminu tylko potwierdzenie otrzymania pieniędzy.

Poza tym tam wysłałeś tylko linka do regulaminu poleceń, a nie 50zł za rejestrację, więc nawet nie podałeś dowodu w regulaminie na te 50zł... A co dopiero dowód w postaci otrzymania pieniędzy.

Więc czekam na dowody, w przeciwnym razie powinieneś skasować okazję, bo inaczej to "podwójne standardy".
O ile nadal uważasz, że ma to jakiś sens.

Więc jak widzisz te rozumowanie z "podwójnymi standardami" nie ma sensu.
@Cad I dobrze by było jakbyś cytował lub oznaczał, bo to już z 2x w którym musiałem sprawdzać czy aby nie odpisałeś, bo nie mam automatycznego subowania i nie każdy je ma, a to takie dość egoistyczne nie oznaczanie kogoś licząc, że ma automatyczną subskrypcję lub że jakoś znajdzie. A nawet ja nie zawsze sprawdzam jakiś temat po kilka razy, albo przynajmniej nie zawsze będę

No i tak jeszcze co do tej Lady Gagi, bo nie mam jak zedytować poprzedniego komentarza.
Tak właśnie wyglądały zdjęcia w okazji, ale bez tych kresek, ja dodałem te kreski by ludzie zobaczyli, że to fake.
I jak to jest, że:
- osobie weryfikującej nie wydało się to podejrzanie? coś darmowego za odsłuchanie 5 razy piosenki
- nie poprosiła o dowód
- nie zauważyła literówek (kurcze wcześniej napisałem, że to były ortografy) i dziwnie skonstruowanego zdania

A w taki sposób, że macie "podwójne standardy" jednych się czepiacie, że nie wrzucają cen i rachunków, a u innych nie sprawdzacie tylko dlatego, że związane z internetem... A przecież śmierdziało to na kilometr...

Dla ułatwienia będę używał skrótu myślowego "okazje internetowe" zamiast "okazje związane z internetem"

Więc jak już zamierzacie używać argumentu "podwójne standardy" to może zacznijcie od tego by wrzucający musieli udowadniać "okazje internetowe", i już widzę wasz argument, że wtedy by to zniechęciło osoby wrzucające tak jakby to nie zniechęcało osób, które nie wrzucają "okazji internetowych".
Więc tak na poważnie to przestańcie z tym durnym "udowodnij" i tyle kto mieczem wojuje od miecza ginie.

4349459-8botL.jpg4349459-DjIdq.jpg
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst