Zwroty w sklepie internetowym Lidl - terminy | lidl.pl lidl-sklep.pl Lidl Shop Online Ile łącznie czasu na zwrot w lidlu

5
gru 24. 2022
Orientuje się ktoś ile jest maksymalnie dni na zwrot produktu w sklepie internetowym lidl.pl? Na stronie w FAQ jest to tak lipnie napisane, że muszę się dopytywać...

1. Czy 30 dni na zwrot liczy się od daty złożenia zamówienia czy od daty otrzymania przesyłki?
2. Czy po tych 30 dniach przycisk "ZWROT PRODUKTU" w historii zamówień zrobi się szary / nieklikalny / zniknie?
3. Czy system (wewnętrznie) uwzględnia takie rzeczy jak numer przesyłki / status przesyłki / data odebrania przesyłki?
4. Etykieta jest ważna 30 dni od wygenerowania poprzez kliknięcie "ZWROT PRODUKTU"?
5. Czy łączny czas na odesłania produktu to 60 dni uwzględniając zgłoszenie zwrotu 30. dnia?
6. Czy przesyłka nadana 60. dnia będzie kwalifikować się do zwrotu tak samo jak przesyłka nadana 1. dnia?
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie

5 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika amoniakoss
    Nie prościej byłoby zadać te pytania do biura obsługi klienta? Tam otrzymasz wszystkie odpowiedzi zgodne ze stanem faktycznym - tutaj będzie wiele domysłów i spekulacji, powoływanie się na prawa konsumentów itd.
    Awatar użytkownika Jan.Kowalski338
    Autor
    Napisałem już. Nawet chciałem zadzwonić, ale dzisiaj nie pracują
  2. Awatar użytkownika Bolpheus
    30dni od odbioru. Później 14dni na wysyłkę
    Awatar użytkownika Jan.Kowalski338
    Autor
    Ale wiesz, że to się nie zgadza z tym co na ich stronie napisane? I coś więcej byś napisał o samej procedurze jeśli ją znasz z autopsji
  3. Awatar użytkownika Jan.Kowalski338
    Autor
    1. 30 dni na kliknięcie zwrotu liczy się od daty otrzymania przesyłki - przy czy dzień odebrania przesyłki jest dniem PIERWSZYM (inaczej niż ma to miejsce w przypadku korzystania z Ustawy o prawach konsumenta, gdzie dzień odebrania przesyłki się nie wlicza do tych 14 dni).

    2. Przycisk zwrotu jest aktywny, lecz po tych 30 dniach (dokładnie nie sprawdzałem czy już 31 dnia) po kliknięciu ZWORT PRODUKTU dostaniem komunikat pod danym produktem o treści:
    Ważne Termin zwrotu tego przedmiotu upłynął. W przypadku dodatkowych pytań dotyczących zwrotów zapraszamy na Portal Obsługi Klienta lub do kontaktu pod numerem:
    800-012-071 (połączenia tylko na terenie Polski. Infolinia jest bezpłatna)
    Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
    pon-pt: 8:00 - 20:00, sob: 8:00 - 18:00.

    3. Nie wiem, ponieważ nie sprawdzałem, czy 31. dnia od odebrania przesyłki zmienił się komunikat odnośnie 2 punktu.

    4. Tak, etykieta jest ważna 30 dni nawet wtedy, gdy ją wygenerujemy 30. dnia od daty odebrania przesyłki.

    5. Nie wiem tak do końca. Z tego co uzyskałem na infolinii - przy wygenerowaniu etykiety 30. dnia oraz wysłanie przesyłki "klika" dni później to możemy liczyć na zwrot pełnej kwoty. "Jeśli ostatni dzień na zwrot wypada w niedzielę, to chyba oczywiste, że w niedziele poczty nie pracują i trzeba nadać w poniedziałek". Jednak pisząc zapytanie emailowo dostałem odpowiedź: "Zwrotu zamówionego produktu prosimy dokonać w okresie 30 dni od otrzymania przesyłki. Etykieta jest ważna 30 dni od wygenerowania, jednak odesłanie przesyłki musi być zrealizowane w ciągu wyżej wymienionego czasu."

    6. Nie chciałem sprawdzać czy jak wyślę 60. dnia to czy dostanę zwrot... Być może jeszcze kiedyś sprawdzę... (Edytowano)
Awatar użytkownika