Orientuje się ktoś ile jest maksymalnie dni na zwrot produktu w sklepie internetowym
lidl.pl? Na stronie w
FAQ jest to tak lipnie napisane, że muszę się dopytywać...
1. Czy 30 dni na zwrot liczy się od daty złożenia zamówienia czy od daty otrzymania przesyłki?
2. Czy po tych 30 dniach przycisk "ZWROT PRODUKTU" w historii zamówień zrobi się szary / nieklikalny / zniknie?
3. Czy system (wewnętrznie) uwzględnia takie rzeczy jak numer przesyłki / status przesyłki / data odebrania przesyłki?
4. Etykieta jest ważna 30 dni od wygenerowania poprzez kliknięcie "ZWROT PRODUKTU"?
5. Czy łączny czas na odesłania produktu to 60 dni uwzględniając zgłoszenie zwrotu 30. dnia?
6. Czy przesyłka nadana 60. dnia będzie kwalifikować się do zwrotu tak samo jak przesyłka nadana 1. dnia?
5 Komentarzy
sortowanie:2. Przycisk zwrotu jest aktywny, lecz po tych 30 dniach (dokładnie nie sprawdzałem czy już 31 dnia) po kliknięciu ZWORT PRODUKTU dostaniem komunikat pod danym produktem o treści:
3. Nie wiem, ponieważ nie sprawdzałem, czy 31. dnia od odebrania przesyłki zmienił się komunikat odnośnie 2 punktu.
4. Tak, etykieta jest ważna 30 dni nawet wtedy, gdy ją wygenerujemy 30. dnia od daty odebrania przesyłki.
5. Nie wiem tak do końca. Z tego co uzyskałem na infolinii - przy wygenerowaniu etykiety 30. dnia oraz wysłanie przesyłki "klika" dni później to możemy liczyć na zwrot pełnej kwoty. "Jeśli ostatni dzień na zwrot wypada w niedzielę, to chyba oczywiste, że w niedziele poczty nie pracują i trzeba nadać w poniedziałek".
6. Nie chciałem sprawdzać czy jak wyślę 60. dnia to czy dostanę zwrot... Być może jeszcze kiedyś sprawdzę...