maj 3. 2020
Czy ktoś z was ma może doświadczenie ze zwrotem zużytego sprzętu ? Chodzi mi o taką sytuację: kupuję nową lodówkę (wraz z dowozem, wniesieniem i montażem) i chcę oddać starą lodówkę (również z wyniesieniem).
Stary sprzęt w ramach usługi restylingowej można zwrócić za pomocą sklepu, o ile: "zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełni te same funkcje co sprzęt sprzedawany" oraz "zużyty sprzęt jest kompletny". Za jedną nową sztukę zakupionego sprzętu można zwrócić jedną sztukę zużytego. Warunkiem zwrócenia zużytego sprzętu jest przygotowanie go przez Ciebie, czyli odłączenie od wszelkich instalacji, opróżnienie (np. wylanie wody z pralki bądź rozmrożenie lodówki).
Tylko, że.. to lodówka. Jeśli ją rozmrożę, umyję i odłączę - a ta co przyjdzie, będzie nie taka jaką zamówiłam (i będzie musiała wrócić), albo będzie obsuwa ze sklepu i nowa dotrze kilka dni później - to zostanę bez lodówki.
Dlatego potrzebuję kogoś, kto tak oddawał zużyty sprzęt taką drogą i podzieli się doświadczeniem. Jutro będę dzwonić do sklepu, ale chcę najpierw dowiedzieć się od was konkretów, żeby mi nie wmówili czegoś.
Czy jest możliwość skorzystania z tej opcji i oddania sprzętu np. tydzień po zakupie nowego albo (lepiej) po dostawie nowego [ale nie tego samego dnia].
Jak to wygląda w praktyce ?
Stary sprzęt w ramach usługi restylingowej można zwrócić za pomocą sklepu, o ile: "zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełni te same funkcje co sprzęt sprzedawany" oraz "zużyty sprzęt jest kompletny". Za jedną nową sztukę zakupionego sprzętu można zwrócić jedną sztukę zużytego. Warunkiem zwrócenia zużytego sprzętu jest przygotowanie go przez Ciebie, czyli odłączenie od wszelkich instalacji, opróżnienie (np. wylanie wody z pralki bądź rozmrożenie lodówki).
Tylko, że.. to lodówka. Jeśli ją rozmrożę, umyję i odłączę - a ta co przyjdzie, będzie nie taka jaką zamówiłam (i będzie musiała wrócić), albo będzie obsuwa ze sklepu i nowa dotrze kilka dni później - to zostanę bez lodówki.
Dlatego potrzebuję kogoś, kto tak oddawał zużyty sprzęt taką drogą i podzieli się doświadczeniem. Jutro będę dzwonić do sklepu, ale chcę najpierw dowiedzieć się od was konkretów, żeby mi nie wmówili czegoś.
Czy jest możliwość skorzystania z tej opcji i oddania sprzętu np. tydzień po zakupie nowego albo (lepiej) po dostawie nowego [ale nie tego samego dnia].
Jak to wygląda w praktyce ?
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
6 Komentarzy