Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Zwrot towaru w biedronce

13
gru 12. 2018
Witam Was. Mam taki problem.kupilem mleczne kanapki, zapłaciłem ale zanim wyszedłem ze sklepu po minucie chciałem te kanapki zwrócić. Interweniowała Pani kierownik po czy dostałem odmowę powołując się, że przerwałem ciąg chłodniczy. Mówiłem, że owy proces przegrywają w drodze do lodówek sklepowych z magazynu.troche zły wyszedłem ze sklepu ale powiedziałem sobie, że dla zasady za podejście do klienta nie odpuszczę tematu. Wykonałem dwa telefony na infolinię biedronki uprzedzając, że rozmowa jest nagrywna z mojej strony i ku mojemu zdziwieniu zostały rozlaczone przez konsultantów po usłyszeniu takiej informacji. Trzeci telefon wykonałem już nie wspominając, że nagrywam. Pani na infolinii była arogancka jak zapytałem na jakiej podstawie prawnej odmawiają zwrotu pieniędzy za towar, który przed sekunda kupiłem. Prosze Was o opinię czy ma sens ruszać ta sprawę u rzecznika konsumenta.pozdrawiam
Aktualizacje społecznościowe
Różne
13 Komentarzy
Prześlij Komentarz