Zwrot produktu po zakupie w sklepie stacjonarnym - RTV EURO AGD

sie 24. 2023 (1 g, 33 min)
cześć, wie ktoś czy można zwrócić produkt, który kupiłem po rezerwacji w sklepie internetowym? czytając na stronie rozumiem, że teoretycznie się nie da, ale może ma ktoś jakiś sposób żeby pozbyć się sprzętu.
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

8 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Tylko_Na_Karte
    Tylko_Na_Karte
    Da się w 14 dni. Proponuję infolinię sklepu.
  2. Awatar użytkownika -WilQ-
    -WilQ-
    Już było kilka tematów o tym i według komentarzy nie przysługuje ci prawo do zwrotu. Nie złożyłeś zamówienia, a jedynie zarezerwowałeś towar w lokalnym punkcie, co nie jest w żadnym stopniu transakcją (Edytowano)
    Awatar użytkownika Tylko_Na_Karte
    Tylko_Na_Karte
    To sytuacja z media expert. Zarezerwowałem tv w sklepie przez telefon, dzwoniąc na infolinię , żeby go kupić o 300 zł taniej . W 30 minut przyszedł SMS z kodem ME przy kasie płacąc o 300 zł mniej. Pracownik mnie poinformował jak się rozmysle mam 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Tylko muszę do nich go znów podrzucić. Czyli rezerwacja i upust cenowy mają prawo 14 dni. Na odstąpienie od zakupu. Gdybym go kupił w sklepie bez rezerwacji zwrotu by nie było. Odbiór tv był w godzinę po telefonie. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika stark2991
    stark2991
    Zwrot przy zakupie w sklepie stacjonarnym to już tylko dobra wola sklepu.
  4. Awatar użytkownika hiviro
    hiviro
    To jest kwestią dogadania się na miejscu w markecie z osobą wydającą Tobie towar z rezerwacji. Kilka razy odbierałem w ten sposób i zawsze powiedziano mi, że mogę zwrócić ale maksymalnie do 2-3 dni - widocznie to jest dla nich jakiś tam termin graniczny w systemie na przyjęcie zwrotu z rezerwacji. (Edytowano)
Awatar użytkownika