Niestety, ta dyskusja już wygasła
lut 28. 2022
Cześć, czy ktoś ma dośwadczenia ze zwrotem w tym sklepie? Na ich stronie jest napisane, że jest 30 dni na zwrot, gdy posiada się konto internetowe Moje Euro. Tak się składa, że kupiłem na początku lutego kartę graficzną, ale w międzyczasie udało mi się dostać lepszy model i poprzedni chcę zwrócić. Karta jest oczywiście w stanie nowym, bo była tylko wyciagnięta z pudełka, więc jedyne co to opakowanie było otwarte.
Na stronie Euro, jak w panelu klienta klikam na przycisk "Zwrot Towaru" to pokazuje mi się tylko komunikat "Zwrot Towaru nie może zostać zrealizowany. Upłynął już okres uprawniający do dokonania zwrotu." Ale jeszcze nie upłynęło 30 dni od zamówienia...
Prawdopodobnie pójdę do jakiegoś sklepu stacjonarnego walczyć. Czy ktoś miał podobną sytuację, jak sklep podchodzi do takich zwrotów?
EDIT: jak coś to poszedłem do sklepu stacjonarnego i przyjęli bez żadnych problemów zwrot i od razu zwrócili pieniądze
Na stronie Euro, jak w panelu klienta klikam na przycisk "Zwrot Towaru" to pokazuje mi się tylko komunikat "Zwrot Towaru nie może zostać zrealizowany. Upłynął już okres uprawniający do dokonania zwrotu." Ale jeszcze nie upłynęło 30 dni od zamówienia...
Prawdopodobnie pójdę do jakiegoś sklepu stacjonarnego walczyć. Czy ktoś miał podobną sytuację, jak sklep podchodzi do takich zwrotów?
EDIT: jak coś to poszedłem do sklepu stacjonarnego i przyjęli bez żadnych problemów zwrot i od razu zwrócili pieniądze
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
2 Komentarze
Ewentualnie w zakupie na odległość może być tak ze jest 14 dni na zgłoszenie zwrotu i póżniej 14 dni na odesłanie coś jak na allegro (Edytowano)
Jak rozumieć ten zapis:
"Na zwracanym lub wymienianym towarze muszą być oryginalne folie zabezpieczające, plomby i naklejki producenta." czy jak ściągnę folie z pokrywy, ekranu to już nie moge zwrócić ? Czy jednak moge ale folie nakleić spowrotem lub dołączyć do opakowania ?
prosze o poradę, pozdrawiam