Zwrot DHL Amazon

16
lis 27. 2019
Kupiłem produkt, teraz chce zwrócić. W żabce jest dhl point. Miałem wydrukowaną etykietę i usłyszałem w sklepie, że nie da się nadać paczki. Wg infolinii to wina żabki. Czy ktoś miał podobną sytuację?
Aktualizacje społecznościowe
16 Komentarzy
Dzisiaj nadawalem zwrot amazon.de w żabce w Poznaniu, Pani miała wątpliwości czy numer przewozowy bedzie w systemie bo pewnie nigdy wczesniej tego nie robiła, tym nie mniej po zeskanowaniu wydrukowanej przeze mnie etykiety system potwierdził przyjęcie przesyłki i dostałem potwierdzenie nadania
Sprawdziłem teraz na stronie DHL i u mnie w mieście z żadnej żabki nie można nadać paczki tylko i wyłącznie odebrać. Najbliższy punkt nadania pokazał mi inmedio. Więc może wszystko zależy od właściciela danego sklepu.
Edytowane przez: "Miki99" lis 27. 2019
Ja mam tak samo! Byłam w 3. punktach i powiedzieli, ze nie przyjmą takiej etykiety. Dzwoniłam na infolinie i wysłali mi nowa etykietę. Taka sama jak poprzednia :/ poratujcie!
Gdzie można sprawdzić która żabka przyjmuje zwroty dla Amazon?
www28/11/2019 17:47

Gdzie można sprawdzić która żabka przyjmuje zwroty dla Amazon?


DHL ja na ich stronie sprawdzałem
www28/11/2019 17:47

Gdzie można sprawdzić która żabka przyjmuje zwroty dla Amazon?


każda o ile ma pracowników którzy są rozgarnięci na tyle, że potrafią to obsłużyć
No właśnie w dwóch punktach dzisiaj byłam, które obsługują odbiór i nadanie przesyłki I w obu słyszałam że zły numer nadania i że nie wczytuje im tego do systemu
Ela_Kozuchowska28/11/2019 19:27

No właśnie w dwóch punktach dzisiaj byłam, które obsługują odbiór i nadanie …No właśnie w dwóch punktach dzisiaj byłam, które obsługują odbiór i nadanie przesyłki I w obu słyszałam że zły numer nadania i że nie wczytuje im tego do systemu


Miałem to samo. Nie wiem co teraz zrobić. Mam paczkę bardzo dużą, waży 6kg. Nie mam ochoty odsyłać tego na własną rękę i płacić 200zl
Proponuję podejść bezpośrednio do DHL parcel shop a nie do żabki

Tak z ciekawości wrzućcie etykietę tutaj której nie chcą przyjąć
Edytowane przez: "www" lis 28. 2019
3275586-15hSq.jpg
Normalna etykieta, wysyłałem zwrot z taką samą, kod na samym dole jest do zeskanowania w żabce, potem za jego pomocą można śledzić przesyłkę na stronie dhl.pl
Dzisiaj dostałem potwierdzenie mailowe z Amazona ze przesyłka dotarła do magazynu, w ciągu max 5 dni dostanę zwrot na karte
No niestety. Ja również w Żabce miałem problem, pomimo że sklep obsługuje nadawanie przesyłek. Myślę, że mają coś powalone z systemem, skoro niejedna osoba miała z tym problem. Będę musiał w tygodniu podjechać bezpośrednio do DHL.
martinez0715/12/2019 11:46

No niestety. Ja również w Żabce miałem problem, pomimo że sklep obsługuje n …No niestety. Ja również w Żabce miałem problem, pomimo że sklep obsługuje nadawanie przesyłek. Myślę, że mają coś powalone z systemem, skoro niejedna osoba miała z tym problem. Będę musiał w tygodniu podjechać bezpośrednio do DHL.


Mi się udało w drugiej Żabce w końcu, dostałem zwrot 3 dni od wysłania paczki.
Ratujcie obskoczyłem kilka żabek, skanują i nic im nie chce przejść. Coś doradzić sprzedawcy, żeby jakąś konkretną opcję wybrał na tym swoim komputerku ?
mialem podobny problem.
Na infolinii DHL uslyszalem ze w zabce powinno pojsc pod warunkiem ze nie beda skanowac tylko recznie wpisza kod do systemu.
Kod ten zaczynajacy sie od JJD....
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst