Opublikowano 2 stycznia 2024

Zwrot amazon.de

Witam, proszę o pomoc. 2 grudnia została dostarczona do amazon.de moja paczka zwrotna (tablet samsung). Od tego czasu do 31 grudnia odpowiadali na maile, że przesyłka nie została zatwierdzona przez dział zwrotów, po czym, gdy napisałem, że sprawa zostanie zgłoszona, ponieważ niepokoje się o moje pieniądze odpisali mi w taki sposób:
Dobry dzień! Skontaktujemy się z Tobą w sprawie Twojego zamówienia 305-*******-*******. Nasze centrum zwrotów potwierdziło, że możemy przyjąć zwrot tabletu Samsung Galaxy Tab S9 FE z systemem Android, 256 GB pamięci, z rysikiem (S Pen), długim czasem pracy baterii, bez SIMlocka bez umowy, WiFi, szary, w cenie 36 miesięcy gwarancja producenta [wyłącznie dla Amazon] nie otrzymała. W związku z tym anulowaliśmy oczekujący zwrot pieniędzy za numer 305-*******-*******. Treści cyfrowe zakupione za pośrednictwem tego konta będą nadal dostępne. Dostęp do tej zawartości można uzyskać, klikając opcję Moje treści i urządzenia w obszarze Moje konto na Amazon.com. Jeśli chcesz odwołać się od tej decyzji, odpowiedz na tę wiadomość i skontaktuj się ze specjalistą ds. kont. Nasi przedstawiciele obsługi klienta mogą jedynie potwierdzić, że wysłaliśmy tę wiadomość i pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów technicznych. Nie mogą cofnąć tej decyzji ani udzielić Ci żadnych dalszych informacji w tej sprawie.
Czy wszystko jest w takim razie w porządku? Kiedy mogę doczekać się zwrotu pieniędzy. Dziękuję za każdą pomoc.
Oryginalny tekst:
Guten Tag!Wir kontaktieren Sie bezüglich Ihrer Bestellung 305-*******-*******.Unser Rücksendezentrum hat bestätigt, dass wir die Rücksendung von Samsung Galaxy Tab S9 FE Android-Tablet, 256 GB Speicher, Mit Stift (S Pen), Lange Akkulaufzeit, Simlockfrei ohne Vertrag, Wifi, Grau, Inkl. 36 Monate Herstellergarantie [Exklusiv bei Amazon] nicht erhalten haben. Daher haben wir die ausstehende Erstattung für 305-*******-******* storniert.Digitale Inhalte, die Sie über dieses Konto gekauft haben, stehen Ihnen weiterhin zur Verfügung. Sie können auf diese Inhalte zugreifen, indem Sie bei Amazon.de unter Mein Konto auf Meine Inhalte und Geräte klicken.Falls Sie gegen diese Entscheidung Widerspruch einlegen möchten, antworten Sie bitte auf diese E-Mail, um einen Kontospezialisten zu kontaktieren. Unsere Kundenservice-Mitarbeiter können nur bestätigen, dass wir Ihnen diese Nachricht gesendet haben, und Sie bei technischen Problemen unterstützen. Sie können diese Entscheidung nicht rückgängig machen und Ihnen auch keine weiteren Auskünfte zu dieser Angelegenheit geben.KontospezialistAmazon.de
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

14 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika asimply
    Z tego bełkotu niby wynika, że anulowali zwrot pieniędzy, bo nie otrzymali zwrotu? To oryginalna wersja czy przez jakiś translator to przepuściłeś? (Edytowano)
    Awatar użytkownika Adim
    Autor
    Niestety amazon niemiecki. Tłumacz jest lipny...
  2. Awatar użytkownika aua
    Treść maila brzmi na blokadę konta. Dostałeś tego maila z adresu OFM AMAZON?
    Awatar użytkownika Adim
    Autor
    Konto po zakupie zostało zablokowane z powodu rzekomego złamaniu regulaminu. Jednakże po tym zdarzeniu i wymianie wiadomości meilowych zgodzili się na zwrot i przesłali etykiety wysyłkowe. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Adim
    Autor
    17915967-hxu09.jpgCzy ktoś wie co dalej można zrobić z tym faktem? Jest to jawne oszustwo, ponieważ zostały wysłane dokumentu potwierdzające, że paczka zwrotna została dostarczona do Amazona przez kuriera.
Awatar użytkownika