Opublikowano 6 października 2022

Odświeżone Zasady Publikacji

Mamy Wam do przekazania informacje dotyczące nowych Zasad Publikacji na Pepper.pl. Nad ich odświeżeniem pracowaliśmy przez dłuższy czas i w końcu nadeszła pora, aby się nimi podzielić. Z poniższego tekstu dowiecie się jaki był nasz cel i jakie kroki podjęliśmy, by go osiągnąć.


W skrócie

Odświeżone Zasady Publikacji, naszym zdaniem powinny doprowadzić do zwiększonej liczby okazji przy zapewnieniu odpowiedniej ich jakości. Chcielibyśmy, aby każdy przeczytał treść tej dyskusji (zwłaszcza jeżeli publikuje lub korzysta z wielu okazji), ale wiemy, że nie każdy ma na to czas lub ochotę, więc możecie po prostu przejść do treści zasad klikając tutaj. Jeśli jednak chcecie dowiedzieć się więcej, czytajcie dalej...



Zasady Publikacji to pokrótce zestaw wytycznych spełniających oczekiwania naszej społeczności co do treści i jakości okazji. Społeczność jest naszą siłą napędową, więc zapewnienie odpowiednich standardów, abyśmy wszyscy mogli znaleźć najlepsze okazje, jest kluczowe.

Staramy na bieżąco adaptować się do sytuacji, ale stworzenie łatwo dostępnych Zasad Publikacji uzupełnianych przez nasz regulamin ułatwi naszej społeczności przygotowywanie publikacji na platformie Pepper.pl.

Wydarzenia na świecie pokazały, że potrzebujemy elastyczności, aby nie pominąć okazji, które będą wartościowe dla naszej społeczności. Jednak elastyczność musi być zrównoważona z posiadaniem łatwo zrozumiałych zasad. W przeciwnym razie może powstać zamieszanie (nie tylko dla społeczności, ale również dla zespołów Wsparcia Społeczności odpowiedzialnych za zarządzanie udostępnionymi treściami).

Równie ważna jest dla nas ochrona naszych społeczności przed zagrożeniami finansowymi, osobistymi oraz wszelkimi innymi, które ograniczają możliwość prowadzenia wartościowych dyskusji. Jest to oczywiście czynność wymagająca wyważenia, ale leżąca u podstaw wszystkiego, co robimy.

Przedstawiamy Wam zaktualizowany zestaw zasad, które przyniosą największe korzyści naszej społeczności w postaci nie tylko wyeliminowania okazji nie spełniających pewnego standardu, ale też większej klarowności działania Wsparcia Społeczności.



583559_1.jpg
NASZ GŁÓWNY CEL to zapewnienie jak największej liczby okazji o wysokiej jakości i jednocześnie ochrona społeczności przed oszustwami i spamem.



Co zrobiliśmy do tej pory?

Zasady Publikacji opracowaliśmy dla społeczności Peppera w ośmiu krajach w różnych częściach świata zaczynając naszą pracę w Marcu.

Oto co zrobiliśmy:
  • Współpracowaliśmy ze wszystkimi liderami zespołów Wsparcia Społeczności, aby dokonać przeglądu tego, co działa dobrze (lub nie) na różnych platformach.
  • Stworzyliśmy projekt, skupiający się na tym, co chcemy osiągnąć, który został przedstawiony na otwartej sesji dyskusyjnej w siedzibie firmy Pepper w Berlinie.
  • Otworzyliśmy dyskusję dla ponad 100 współpracowników (Wsparcie Społeczności, Edytorzy i inni), aby zrozumieć, jak powinniśmy kształtować zasady na poszczególnych platformach.
  • Kilka kolejnych sesji dopracowywania zasad, podczas których zagłębiliśmy się w szczegóły dotyczące ich stosowania.
  • Końcowe dyskusje i sprawdzenia wewnętrzne, czyli postawienie kropki nad "i".

583559_1.jpg
583559_1.jpg
Po tych wszystkich działaniach jesteśmy gotowi zaprezentować zasady wszystkim członkom społeczności, jako ‘soft launch’ i zaprosić Was do do dyskusji i przekazania swoich opinii.


Czym są Zasady Publikacji?

Zasady Publikacji można zamknąć w 6 punktach:
  • Staramy się publikować okazje, jeśli przynoszą one korzyści społeczności.
  • Staramy się weryfikować wszystkich sprzedawców.
  • Okazje dla dobra społeczności, a nie osobistych korzyści.
  • Okazje zbiorcze (od kilku sprzedawców) z zachowaniem pewnych zasad, aby utrzymać porządek na platformie.
  • Wytyczne dla permanentnych okazji.
  • Komentarze miejscem na żywe rozmowy.
Mamy nadzieję, że te wytyczne nadają jasny kierunek niektórym kluczowym tematom związanym z okazjami. Na stronie z pełnymi Zasadami Publikacji znajdziecie bardziej szczegółowe opisy (zachęcamy wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z nimi).

Prace nad Zasadami Publikacjami umożliwiły nam również zminimalizować różnice pomiędzy podejściem na poszczególnych platformach Pepper. Wierzymy, że ogólny kierunek jest właściwy dla wszystkich społeczności i powinien skutkować zwiększoną liczbą lepszych okazji. Niemniej każda z platform Peppera ma swoją specyfikę, więc postanowiliśmy dopuścić pewne różnice.


Gdzie jest reguła dotycząca cashbacku?

Zasady dotyczące cashbacku różnią się obecnie dość znacznie w zależności od kraju. Wiemy, że jest to coś, na czym bardzo zależy członkom społeczności, więc poświęcamy trochę więcej czasu na znalezienie właściwej drogi. Damy Wam znać, gdy to nastąpi.


Podsumowanie i dalsze kroki

Ciężko pracowaliśmy, aby osiągnąć odpowiedni balans w liczbie i jakości okazji jednak weryfikacja podjętych kroków przyjdzie po pewnym czasie obowiązywania zasad.

Będziemy prowadzić regularne przeglądy Zasad Publikacji, podczas których będziemy analizować wszystkie opinie i dane oraz wprowadzać ewentualne poprawki. Czekamy więc na wszystkie konstruktywne opinie – wiemy, że będą obszary, które niektórym podobają się bardziej niż inne, co jest całkowicie w porządku. Jeśli możecie dać nam sugestie i przykłady, dlaczego pewne rzeczy działają lub nie działają, to naprawdę pomoże nam to w dalszym doskonaleniu tych zasad.

Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym długo oczekiwanym startem i wierzymy, że rezultatem będzie więcej wysokiej jakości ofert dla każdego.

Daj nam znać, co myślisz!
Aktualizacje społecznościowe

236 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Przypięto
    Awatar użytkownika Cad
    Autor
    Ograniczona dostępność – produkty mogą być atrakcyjne również bez zniżki, zwłaszcza gdy istnieje duży popyt na konkretny produkt, który jest rzadko dostępny.

    Obecna lista takich produktów to:
    * Limitowane produkty modowe.
    * Karty graficzne.
    * Produkty kolekcjonerskie dostępne w ograniczonej liczbie. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Butoholik
    Ten ostatni punkt to właśnie brakuje mi tutaj okazji z hot drop butów , jordany , yezzy , AF1 , dunk panda. Nie każdy ogarnia kiedy jest drop i jak to wygląda. Ale jestem świadom że takich okazji nikt nie wrzuci bo społeczność nie dojrzała jeszcze do tego i zamrożą taką okazję w mgnieniu oka.
  2. Awatar użytkownika summer
    zgadzam się z przedmówcami - to korporacyjny bełkot z którego nie wiele wynika,
    ale... skoro mamy wyrazić swoje zdanie, to proszę:

    1.
    brałam udział w ankiecie peppera - i szczerze.. nie wiem o co w niej chodziło. Sprawdzano umiejętność czytania ? czy wiem co to data i czym to się różni od tytułu okazji... Naprawdę byłam zdziwiona.
    2.
    czy pepper to ma być społeczność martwych dusz ? im więcej zarejestrowanych, tym lepiej ? a może - skoro mówimy o jakości - niech ci zarejestrowani zaczną coś robić dla społeczności ? i to coś pożytecznego, a nie hejt w komentarzach i siup dostanę odznakę. Może niech zaczną być doceniani ci, którzy dodają wstawki, bo to dzięki nim się wszystko kręci.
    A może renifery tylko dla aktywnych ? Tylko wtedy nie potrzebne będą multi-konta i martwe dusze.
    Często dostaję na priv informację o nowej okazji z komentarzem - wstaw, bo mnie się nie chce - nooosz qu.. a
    3.
    Pepper to śmietnik, bo kategorie nie działają. Ja wiem, że moderatorzy często ręcznie je zmieniają, ale przy tylu wstawkach to syzyfowa robota. A świetnie to działa w Niedźwiedziowej nakładce.
    Można nie wyświetlać okazji z czarnej listy - np. wyłączenie alkoholu, żeby nie kusił alkoholików.
    Nie wszystkich też interesują produkty dla młodych mam i ich dzieci - bo to specyficzne rzeczy.
    A jak się ma 12-16 lat, to też nie koniecznie ciekawe są promocje na zakupy domowe (marchewka tańsza o złotówkę, czy schab z kością).
    Można zaś podkreślić te "dla studentów", "za darmo", "planszówka" etc.

    Nooo... ale to działa u Niedźwiedzia, a nie na głównym Pepperze.
    Poza tym kafelki...

    REASUMUJĄC (a) dostęp do wszystkich kategorii na etapie pisania okazji, (b) możliwość skonfigurowania peppera tak, żeby wyświetlało mi się tylko to co chcę, a nie wszystko (=śmietnik)
    Awatar użytkownika artur_s
    Co to za nakładka?
    Napisz, proszę, co szukać w google albo podrzuć jakiś link na priv.
    Z góry dzięki!
  3. Awatar użytkownika oneiro
    Mnie boli cenzura na portalu. Często jest tak, że obrażenie innych osób przechodzi i moderacja na to głęboko w poważaniu, a napisanie negatywnie o sklepie xyz skutkuje zakwalifikowaniem postu jako spam i usunięcie go. Wygląda to tak, jakby portal otrzymał kasę od sklepu xyz i nieprzychylne komentarze z definicji usuwał.
    Awatar użytkownika bumelant
    Jest taka możliwość ale potwierdzenia tego faktu Pan nie uzyska bo umowa B2B jest objęta klauzulą tajności.
  4. Awatar użytkownika dropszot
    Daj nam znać, co myślisz!

    Nie ma problemu. Przeczytałem na szybko i w pierwszej chwili sobie pomyślałem: ładne lanie wody w korporacyjnym slangu.

    Ale postanowiłem przeczytać jeszcze raz z maksymalną uwagą. I wiecie co? Po drugim przeczytaniu stwierdzam: naprawdę ładne lanie wody w korporacyjnym slangu.

    Pochlebienie sobie, jak ciężko się napracowaliście?
    "pracowaliśmy przez dłuższy czas"
    "Ciężko pracowaliśmy, aby osiągnąć odpowiedni balans w ilości i jakości okazji"
    Zaliczone!

    Fotki dokumentujące berliński 'miting'?
    Zaliczone!

    Odwołanie się do wzniosłych celów typu 'flexibility' i 'clarity'?
    "potrzebujemy elastyczności"
    "Jednak elastyczność musi być zrównoważona z posiadaniem łatwo zrozumiałych zasad."
    "większej klarowności działania Wsparcia Społeczności"
    Zaliczone!

    Przypochlebienie się pepperowej 'komjunity'?
    "Społeczność jest naszą siłą napędową"
    Zaliczone!

    Odegranie roli dobrotliwego tatusia, który troskliwie otacza opieką swoje dzieciaczki?
    "ochrona naszych społeczności przed zagrożeniami finansowymi, osobistymi oraz wszelkimi innymi, które ograniczają możliwość prowadzenia wartościowych dyskusji"
    Zaliczone!

    Ekscytacja, pozytywna energia, korporacyjny 'pałer'?
    "Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym długo oczekiwanym startem"
    Zaliczone!

    Papierowa obietnica wzięcia pod uwagę opinii użytkowników?
    "będziemy analizować wszystkie opinie i dane"
    "Czekamy więc na wszystkie konstruktywne opinie"
    Zaliczone!

    No więc życzę wam jak najwięcej tej całej elastyczności, klarowności, ekscytacji, siły napędowej i konstruktywnej krytyki.

    Ale najlepiej wykażcie to w konkretnym działaniu, bo produkowanie ślicznie wyglądających frazesów poprawi nastrój, ale samo w sobie poziomu serwisu nie podniesie.

    Mnóstwo rzeczy jest do poprawy. Pamiętajcie, że warto zajmować się przede wszystkim tym, co rzeczywiście zasługuje na poprawę, a nie tym, co najbardziej pasuje do pochwalenia się w korporacyjnych pokazach slajdów.
    Awatar użytkownika Freaky
    Lepiej nie można było tego ująć. Co jakiś czas wrzucałem okazje, ale... Z ostatnich dwóch: jedna została usunięta, ze względu na "krótki termin ważności towaru" mimo, że termin ważności wynosił ponad miesiąc. Nawet jakby wynosił tydzień, to uważam (i zapewne nie tylko ja), że takie okazje są bardzo atrakcyjne (np. słodycze 90% taniej). W regulaminie nie jest określone, jak długi/krótki termin jest akceptowany.

    Druga okazja, to wydarzenie, podczas którego można było przejechać się ponad 100letnią karuzelą (przez 2 dni) za 1 zł... Zwykle takie przejażdżki to 20 zł w górę. Ale okazja została zamieniona w... dyskusję. Mimo, że zyskiwała sporo plusów.

    Kilka dni temu myślę sobie, co mi tam, może wrócę do wrzucania okazji. Mamba za 0,29 groszy z ważnością do któregośtam 2023 roku. Okazja prędziutko usunięta przez administrację i prośby o dosłanie dodatkowych zdjęć, mimo iż na zdjęciu widoczna jest data ważności.

    Proponuję zamiast spotkań, które mogłyby być prezentacją przeznaczyć czas na:
    - dokładniejsze sprawdzanie okazji
    - respektowanie (kulawego niestety) regulaminu
    - niewstrzymywanie atrakcyjnych limitowanych okazji w pseudomoderacji (wszyscy wiemy o co chodzi)
    - równe traktowanie każdego użytkownika
    - słuchanie użytkowników, abyście po wielkiej poważnej naradzie w BERLINIE nie musieli pisać "naszym zdaniem powinny doprowadzić" tylko żebyście byli pewni swoich działań (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika casper
    Kiedy pepper wycofa się z Rosji? (Edytowano)
  6. Awatar użytkownika Skyline777
    To "w skrócie" chyba wam nie do końca wyszło, bo łatwiej wejść w link z zasadami publikacji niż rozczytać o co Wam chodzi w opisie. A przy okazji bardziej wnioskowałbym, za odświeżeniem zasad dla moderacji
    Awatar użytkownika urtedbo
    Zasady moderacji.
    Pkt 1. Zasady nie dotyczą moderacji, dzialaja wg własnego widzimisię.

    Koniec.

    Co ty tu chcesz odświeżać?
  7. Awatar użytkownika Superhot
    No proszę, to niech się teraz ujawnią ci co pisali że nasz rodzimy pepper.pl nie ma prawa głosu o całokształcie witryny... Jak widać wyszło z tego Projektu coś bardzo wartościowego. Gratulacje. Trzymam kciuki za wdrożenie i nie mogę się doczekać wytykania potencjalnych obszarów do usprawnień

    Mam też prośbę aby poniższe słowa Cada każdy Moderator i Moderatorka sobie wydrukowali i powiesili w ramce:
    Komentarze miejscem na żywe rozmowy.
    Awatar użytkownika Elżunia_Jaworowiczuwna
    Hehe komentarze miejszcem na żywe rozmowy
    Usuwają mi komentarze regularnie, a spamerzy spamują aż milo, ba, wulgaryzmy wiszą pare dni to zglaszam specjalnie niech się moderator męczy z czytaniem jeśli przerasta go robienie tego z wlasnej inicjatywy (tak byc ppwinno że czyta wszystko, od czego on jest)
  8. Awatar użytkownika lukasz.kow
    Moglibyście czarną listę wproawdzić - Przeciwieństwo alertów.
    Awatar użytkownika Superhot
    No przydałoby się. Czekam na "Creative JAM" i jestem wołany na każde "Lego Monster JAM". W ogóle co chwila te głupie lego klocki. Ile można...
  9. Awatar użytkownika Zatoichi
    ja dodam 2 słowa, a mianowicie
    odblokujcie dodawanie okazji podmiotów, które kiedyś tam się naraziły Pepperowi (np. ABFOTO- oni to już chyba ze 2 lata mają infiltrację, MAXELECTRO, onyxstore, jakaś tam apteka też ma przesrane od dłuższego czasu i inne-- zanim się one ukażą to już po promce, bo się skończyła), a i zróbcie coś z dodawaniem okazji z EURO RTV (aby w trakcie dodawania nie trzeba było robić 3 prób, podobne problemy są z polskim amazonem - chyba trzeba użyć 2 prób).

    A na marginesie - to do wszystkich- zdrowy rozsądek i tyle (dla niektórych aż tyle), dodawajmy okazje ze sprawdzonych, legitnych sklepów, ze sprawdzoną obsługą (wiele okazji sobie odpuszczam, jeśli mi się coś w niej nie podoba).
    Sam nie jestem bez grzechu, zdarzały mi się wrzutki nie sprawdzając do cna wszystkich zagrożeń (ale to natura człowieka- błędy popełnia).
    Zdrowy rozsądek, sprawdzenie okazji czy rzeczywiście nią jest oraz czy nie narusza dobra innych i regulaminu (choć przyznaje nigdy go nie czytałem od deski do deski).

    A zupełnie na marginesie- szkoda, że nie ma tu już ludzi sprzed 3-4 lat ( a może jednak są tam gdzieś, ale nie wyrażają aktywności - jeśli są dajcie znać, że jesteście - choćby przez lajka, uśmieszek... ), jakoś tamto środowisko było inne, wymagające ale inne, toczone były dyskusje bardzo merytoryczne i ciekawe, uczące.
    Aktualnie poziom merytoryczności, kultury jest o co najmniej połowę niższy- warto o tym pomyśleć kształtując przyszłość Peppera.

    Siedzę w tym Pepperze przez te 4 lata i w sumie nie wiem po jaką grzybnię wrzucam te okazje. Dzięki za sub od ponad 1tys os. - to zobowiązuje

    to tyle ode mnie na tą chwilę
    Ja, Jarząbek v. HieronimzBialego, OtoJa, Zatoichi (Edytowano)
    Awatar użytkownika rodan77
    przepraszam, ale musiałem
    11041118-lXT7N.jpg
  10. Awatar użytkownika Mr.Walec
    Zróbcie filtr aby można było blokować oferty lidlow, kauflandow, biedronek. Mi to bardzo ulatwiloby poruszanie po serwisie, a w tych sklepach z zasady nie kupuję. Są dni, że co druga okazja to Lidl lub biedra i jest to bardzo irytujące.
    Awatar użytkownika Gargulec
    Dziesiąte masło 30gr taniej
  11. Awatar użytkownika Petesh
    Będzie coś poprawione w temacie oceniania? Wiadomo jak obecnie działa społeczność Peppera w tym zakresie. Jeśli pierwszych dziesięć ocen będzie ujemnych, to okazja leci w mróz i odwrotnie jest gdy idzie na plus.
    Przydałaby się prezentacja proporcji aktualnej temperatury do całkowitej ilości oddanych głosów. Wówczas +100 byłby czymś zupełnie innym przy stu oddanych głosach, a czymś zupełnie innym przy tysiącu oddanych głosów.
    Przydałaby się możliwość negatywnego oceniania komentarzy. Wiem że żyjemy w epoce akceptacji bliźniego i pozytywnego myślenia, jednak możliwość ustosunkowania się poprzez kliknięcie "nie zgadzam się" z opinią piszącego chyba nie zburzy porządku świata. Wiele portali daje możliwość plusowania i minusowania komentarzy.
    Awatar użytkownika Cad
    Autor
    Dlatego też temp. nie jest pokazywana przez kilka minut żeby nie sugerować się głosowaniem innych (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika hEll0
    Mam całkiem poważne pytanie. Kiedy do jasnej ciasnej będzie możliwość wyłączenia powiadomień na to co ktoś odpisał pod moim wpisem w komentarzu? Odezwie się człowiek, potem inni w tej odpowiedzi piszą coś do kogoś innego a ja mam powiadomienia. Efekt taki, że po dniu mam 50 powiadomień i każde do kogoś innego kto się odezwał! Co mnie to interesuje, że rozmawiają między sobą.
    Awatar użytkownika Cad
    Autor
    Niestety w najbliższym czasie nie jest planowane żadne rozwiązanie. Jedyna obecnie możliwość to całkowite wyłączenie powiadomień dla odpowiedzi.
  13. Awatar użytkownika orangepawsab677
    Zlikwidujcie "śmieszne" okazje, typu ktoś wrzuca kamizelki odblaskowe dla kur domowych ze zniżką 3% i od razu 1000 plusów, bo "hehe patrz Halina, kamizelka dla kury, ale śmieszne, plusik"
    Awatar użytkownika Wrong_way
    Zlikwidujcie ludzi z kijem w d...
  14. Awatar użytkownika artur_s
    wiem, że już było wiele pytań, ale bardzo przydałaby się możliwość zmiany głosów (z + na -, jak i w drugą stronę).

    Nierzadko ktoś wystawi "okazję", która w pierwotnej formie okazuje się dość zimna, ale po dodaniu łączącej się z nią innej promocji lub zmianie ceny będzie już zasługiwać na plusa.

    Albo na odwrót: daje plusa, a okazuje się, że cena po rabacie jest wyższa niż w kilku innych sklepach bez rabatów.

    P.S. Trzymam kciuki, by pepper wciąż się rozwijał
    Awatar użytkownika Cad
    Autor
    Niestety, pomimo dość zaawansowanych prac (nawet podawałem datę wprowadzenia (annoyed)) ten ficzer został porzucony. Może kiedyś do niego wrócimy, ale jeżeli mam być szczery to póki co nie zapowiada się.
  15. Awatar użytkownika lepiejdrozejnizdwarazy
    w aspekcie komentarzy:
    1. Przydałaby się bardziej aktywna i świadoma moderacja.
    - aktywna - mam wrażenie, że w tej chwili reakcje są dopiero po zgłoszeniu użytkowników (wisi pełno śmieciowych komentarzy)
    - świadoma - część komentarzy chyba jest usuwanych z automatu po zgłoszeniu - bez sprawdzenia treści. Mamy na forum typowych trolli, którzy zgłaszają komentarze w zemście za moderację i ich wnioski także są uwzględniane.

    2. Brakuje możliwości dobrowolnego (globalnego) ukrycia komentarzy użytkowników, którzy dotąd pisali komentarze niskiej jakości. Mamy na forum osoby, które specjalizują się w komentarzach typu "za tyle to ja bym kupił...", "było taniej", "a komu to potrzebne?!" itp.
    Awatar użytkownika Cad
    Autor
    1. Tylko pierwsze komentarze użytkoenika są sprawdzane, więc w większości moderacja bazuje na zgłoszeniach.

    2. Próbowałeś opcji ignorowania użytkownika? (Edytowano)
  16. Awatar użytkownika urtedbo
    Co to za korporacyjny belkot?
    Awatar użytkownika lepiejdrozejnizdwarazy
    Zupełnie normalny "korporacyjny bełkot".
    Być może traktowałeś pepper.pl jako kolejne forum w Internecie (być może wiele osób w ogóle uważa, że to jakiś społeczny projekt), ale przecież pod spodem jest normalne przedsiębiorstwo (Pepper Media Holding GmbH)
  17. Awatar użytkownika Hurtownik
    No właśnie, coraz częściej zaczynacie być postrzegani jako moderacja manipulująca komentarzami tak, jakbyście bronili pewnych sprzedawców (w domyśle dostali w rękę za usuwanie nieprzychylnych komentarzy) albo opowiadali się za konkretną opcją polityczną. Róbcie tak dalej, a staniecie się takim samym memem internetu jak legendarne (w złym tego słowa znaczeniu) promocje z X-komu.
    Awatar użytkownika MaMiX
    Wiele razy narzekałem na mediaexpert, masa innych ludzi też, na 99.9% kupują oceny na ceneo, gdyby nie to mieliby 10/20% pozytywów, czyli 80-90% negatywów.
    Więc gdyby pepper miał brać hajs za kasowanie komentów, to bym pewnie o tym pierwszy wiedział i pisał.

    I jedynie gdy to napisałem, po raz X w aktualizacji społeczności w okazji czy coś to chyba się z raz przyczepili, ale wtedy już mi się znudziło wrzucanie pod każdą okazją z mediaexpert.

    Masa ludzi narzekała na inne sklepy i też nie kasowali.

    Co do polityki, to raczej kasują wszystkie komentarze związane z polityką, bez względu na to co, kto i o czym pisze.
  18. Awatar użytkownika Yasiekkk
    Dlaczego "nowe dodatki do usług subskrypcji gier wideo" są dozwolone, ale "nowe pozycje w usługach przesyłania strumieniowego wideo lub audio" już nie? Dlaczego wstawki z nowymi grami w płatnych abonamentach są traktowane jako okazja?
    Awatar użytkownika NLC
    to jest chyba tłumaczone pod każdą "okazją" z nowościami w gamepassie, według nich gry to nie to samo co np filmy. takie okazje, jeżeli to w ogóle można nazwać okazją to po prostu bezsensowny spam. (Edytowano)
  19. Awatar użytkownika brzyd.stojniak
    Najpierw zmieńcie lewacką moderację.
    To wybiórcze moderowanie komentarzy jest żałosne

    Awatar użytkownika Superhot
    Przestań farmazony opowiadać. Jestem "lewakiem" i moje posty też leciały więc to nie tak Moderacja jest co najwyżej ckliwie przewrażliwiona na punkcie robienia komuś przykrości, normalnie jakby tu przedszkolaki rozmawiały... Ale nie dam powiedzieć że jest lewacka
  20. Awatar użytkownika pariswarsaw
    chyba się Grupka ludzi tutaj za bardzo wczuwa to tylko zwykła strona w Internecie musicie to też zrozumieć, że jesteście zwykło stroną w Internecie jakie nieprzebrane ilości są. W momencie kiedy jest jakakolwiek Cenzura strona zawsze kiedyś upadnie i nigdy nie jest wolna. Macie swoje 5 min temat się wyczerpie powstanie dużo innych stron podobnych może i europejskich. musicie po prostu bardziej zluzować i nie uważać się za kogoś wyjątkowego bo nie jesteście. jesteście w Internecie nikim zero. Bawicie się to z Gróbką zapaleńców to tak samo jak strony o wędkowaniu czy innych rzeczach albo strony o VW Passat. tam też dyskusje moderację zmiany zabawy w końcu wszyscy rzucają to w cholerę i idą gdzie indziej. podsumowując więcej luzu.
    Awatar użytkownika BumBumCiao
    Racja, a tobie więcej ortografii 🏼
Awatar użytkownika