Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Zamówienie GearBest problem

0
sty 9. 2020
Hej
9 grudnia kupiłem na GearBest rejestrator kazdy Xiaomi. Opłaciłem przesyłkę Prioriy Line i czekałem. Długo nie wysyłali 23 grudnia dostałem nr trackingu ale jakiś dziwny jak na Priority Line: YT***572***6107*** (Yun Express). W trackingu mam Shipment information received i nic się nie zmienia. Oni to wysłali czy tylko zarejestrowali przesyłkę? Pisałem na czacie kazali mi pisać przez kontakt the seller do sprzedawcy. Powiedzieli że oni też napiszą i w ciągu 24h dostane odpowiedź. Czekać cierpliwie bo to idzie czy coś jest nie halo?

GearBest umywa ręce - że nie oni sprzedawali tylko sprzedawca. Napisałem do sprzedawcy i dostałem odpowiedź:
"my dear ,thank you so much for your order , but so sorry, because out of stock , so the delivery was delayed can you wait 2days , we will send it fast when it come lease understand thank you"
Mogę coś więcej zrobić poza cierpliwym czekaniem aż łaskawie wyśle?
Bo coś wątpie że nada w ciągu 2 dni. Od zakupu minął miesiąc od podania trackingu 17 dni.
Aktualizacje społecznościowe
Prześlij Komentarz