Opublikowano 10 grudnia 2021

Zakup sprzetu makita na amazon .pl ,jaka gwarancja?

planuje zakupic klucz udarowy makita na amazon .pl
dosc tanio i mozna odesla. jak nie podpasi.niestety na stronie nie ma nic na temat gwarancji.
na allegro jeden sprzedawca ma 2lata + 1rok dodatkowo jak sie zarejestruje na stronie makita.
orientuje sie ktos jak to wyglada na amazon przy takim sprzecie?
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

5 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika asimply
    Tak samo. Dlaczego by miało być inaczej. Ważne, żeby to był Amazon, a nie firma krzak sprzedająca na Amazonie.
  2. Awatar użytkownika RedRooster
    Wszystko co pochodzi z oficjalnych kanałów dystrybucji ma ustawowo 2 lata gwarancji. Można ją realizować u sprzedawcy albo producenta. Jeśli producent oferuje dłuższą gwarancję sklep nie ma obowiązku uczestniczyć w tym procesie.
  3. Awatar użytkownika h0mer
    Z Amazon też powinno przysługiwać 2+1 lat gwarancji. Sprawdź szczegóły na rejestracja.makita.pl
    ustawowo jest rękojmia,a gwarancja i jej warunki określa producent. (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika RedRooster
    h0mer11/12/2021 06:51

    Z Amazon też powinno przysługiwać 2+1 lat gwarancji. Sprawdź szczegóły na r …Z Amazon też powinno przysługiwać 2+1 lat gwarancji. Sprawdź szczegóły na rejestracja.makita.pl@RedRooster ustawowo jest rękojmia,a gwarancja i jej warunki określa producent.


    Uprościłem do potocznej percepcji w której rękojmia jest formą gwarancji, co nie znaczy oczywiście, że są to formy tożsame.
    Warto je poznać, chociaż i tak nie pozbędziemy się ani wątpliwości która droga roszczeń jest lepsza ani nie mamy pewności czy jakakolwiek nam pomoże.
    W przypadku Amazona prawnicza differentia specifica jest o tyle bez znaczenia dla spokoju ducha kupującego, że stoi on "frontem do klienta".

    Raczej nawet Amazon aż taką miłością do konsumenta nie pała żeby po upływie 2 lat interesowało go obsługa producenckiej gwarancji.
  5. Awatar użytkownika Robert_Gringmann
    Taki tekst od Amazona odnośnie braku karty gwarancyjnej.

    Drogi Robercie

    Dziękujemy za skontaktowanie się z obsługą klienta Amazon.de i zwrócenie naszej uwagi na ten problem.

    Przykro mi słyszeć, że do zakupionego urządzenia nie została dołączona karta gwarancyjna.

    Należy pamiętać, że produkty sprzedajemy w oryginalnych opakowaniach, ponieważ otrzymujemy je od producenta.

    Dla twojego zamówienia nr 405-5783967-9498723 - Makita Narzodzie GmbH DUX18ZX1 filety nap?d 18 V (bez akumulatora, bez ladowarki) masz 2 lata gwarancji w Amazon i nie potrzebujesz karty gwarancyjnej do dochodzenia tego prawa.

    Twoja gwarancja obowiązuje do 13 kwietnia 2024 r.

    Jeśli potrzebujesz pomocy przy rejestracji przedmiotu w firmie, skontaktuj się z nią bezpośrednio, ponieważ będą w stanie Ci pomóc.

    Możesz skontaktować się z producentem pod poniższym linkiem.

    makita.pl/kon…tml

    Jeśli potwierdzą, że karta gwarancyjna jest potrzebna i przekażą ją Amazonowi w swoich produktach, możesz przesłać nam swój e-mail, a my wyślemy kolejny zamiennik dla tego samego przedmiotu i możesz go zwrócić bez karty gwarancyjnej.

    Mam nadzieję, że udało mi się Ci pomóc z tymi informacjami.

    Dziękujemy za zakupy w Amazon.de. i miłego dnia.

    Będziemy wdzięczni za Twoją opinię. Użyj poniższych przycisków, aby zagłosować na swoje wrażenia dzisiaj.
Awatar użytkownika