Zakup na morele - anulowanie

wrz 18. 2023
Witam,

Kupiłem głośniki przez morele. Sprzedawca napisał, że ma "problem techniczny z produktem" i proponuje zamianę na inny produkt, albo anulowanie zamówienia. Z tego co mi wiadomo nie może tak po prostu anulować umowy sprzedaży. Warto się kłócić i domagać wysłania zamówionej rzeczy, czy dać sobie spokój i zgodzić się na anulowanie?
Aktualizacje społecznościowe

6 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika CezaryCebula
    Dać sobie spokój. Ma prawo mieć problem tech. i nic mu nie zrobisz, a jeśli nawet to będzie cię to kosztować więcej niż te głośniki w formie pozwu cywilnego i jakieś 2 lata kopania się.
  2. Awatar użytkownika michaiil-gorbaczov
    Xd
  3. Awatar użytkownika adammarek2
    jeszcze nie masz umowy, bo towaru nie wysłał ani dowodu zakupu też nie wystawił, więc możesz normalnie anulować.
    Awatar użytkownika bartek010
    Autor
    Mam umowę, bo według regulaminu sklepu jest zawierana, gdy otrzymam maila z potwierdzeniem zamówienia.
Awatar użytkownika