Hej, Jestem prawie pewien, że w zeszłym roku przelewalem środki z kart podarunkowej Sodexo na Revoult, w tym roku dostaje błąd związany z autoryzacją 3D secure. Nr tel podany w sodexo więc kod powinien przyjść... Czy ktoś miał podobny problemem?
To ciekawe, mi nadal nie działa... dostałeś normalnie sms z kodem, czy przeszło bez?
Mi w ogóle nie przyjmuje płatności online. Żadnych. Oczywiście karta zarejestrowana na stronie jak i w aplikacji. Numer telefonu również podany. Dziwna sytuacja.
Mam to samo
Dobra, zmiana - już działa. Okazało się, że trzeba było poczekać. Sodexo potrzebuję czasu na aktywację karty, czasem to może potrwać nawet kilka godzin.
W życiu bym na to nie wpadł żeby tak zrobić:) spróbujemy. Dam znac
Niestety, mam to samo. Działało jeszcze kilka miesięcy temu. Myślę, że Sodexo zablokowało to umyślnie, ale mogę się mylić.
Dziwne bo przy podpięciu pod google pay przychodzi sms, próbowałem doładować revoluta przez google pay ta podpieta karta z sodexo ale sie nie da
To ciekawe, mi nadal nie działa... dostałeś normalnie sms z kodem, czy pr …To ciekawe, mi nadal nie działa... dostałeś normalnie sms z kodem, czy przeszło bez?
Podpinam się do pytania.
U mnie działa tak od miesięcy. Zawsze jest kod SMS z autoryzacją.
Autor
W tym roku dostaje normalnie SMS, ale z tego co widzę max kwota per pojedyncze doładowanie to 200 zł Powyżej odrzuca,
Też nie mogę przelać środkó, a w tamtym roku przy Edenred działało. Czy komuś transakcja z Sodexo przeszła?
2 tygodnie temu zasiliłem Revolut kartą sodexo, przeszło bez problemu- kwoya 400 zł
Dopiero sodexo zostalo przeze mnie dopisane do google pay, zasilenie nie przeszlo. Karta aktywowana ok godziny 14:00. Platnosci na Allegro lokalnie przeszly bez problemu.
Taki off: są różne "rodzaje" sodexo (a przynajmniej 2 lata temu były).
OK. Rozmawialem z infolinia sodexo i dostalem info ze nie ma mozliwosci przelania srodkow na revolut ani inne obce konta. Pan powiedzial rowniez ze nigdy nie bylo takiej mozliwosci...
Ja miałem problem w używaniem karty Sodexo w internecie i otrzymywalem informacje, że nie mieli mojego numeru telefonu lub był on nie poprawny lub karta była na nie moje nazwisko... nie otrzymywalem też kodów weryfikacyjnych. Problemem okazał się być numer telefonu na koncie Sodexo - był poprawny ale nie działa. Wczesniej miałem inną kartę Sodexo która nadal była podpięta do konta i z nią nie było problemu.
Wszystko zaczęło działać po zmianie numeru telefonu na inny i później powrocie do tego samego starego numeru na koncie Sodexo.
Prawdopodobnie coś w bazie danych po stronie Sodexo było nie tak z przypisane pomiędzy kontem a kartą. Jeżeli u kogoś też jest podobny problem z nową kartą to ten sposób może go rozwiąże.
Też mam teraz problem, wpłaciłem 500pln ale drugie 500 nie chce przejść. Chyba jest jakiś limit dzienny. Kojarzę, że rok temu przerzucałem po 400zł przez 2 dni..
Figa z makiem... Sodexo oficjalnie (za infolinią) pokazało środkowy palec doładowaniom z Fintechów. (Edytowano)
20 Komentarzy
sortowanie:Podpinam się do pytania.
Powyżej odrzuca,
Wszystko zaczęło działać po zmianie numeru telefonu na inny i później powrocie do tego samego starego numeru na koncie Sodexo.
Prawdopodobnie coś w bazie danych po stronie Sodexo było nie tak z przypisane pomiędzy kontem a kartą.
Jeżeli u kogoś też jest podobny problem z nową kartą to ten sposób może go rozwiąże.