lip 22. 2020
Przy próbie wypłaty wyskakuje mi komunikat " możliwość wypłaty została tymczasowo zablokowana" ktoś wie o co im chodzi? Nie wypłacałam nic do tej pory a nie jestem w stanie uzyskać od nich jakiejkolwiek odpowiedzi
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Popularne
18 Komentarzy
sortowanie:Dzięki spróbuję tam się do nich dobić
i co masz odblokowane? przeważnie za multikonta blokują. Tylko trochę dziwna praktyka że w rodzinie nie można mieć 2-3 kont aby każdy korzystał. oczywiście jak z tego samego wifi korzystasz to pewnie to samo ip i pewnie dlatego blokują. ale dziwna sytuacja dla mnie,tylko ja w całej rodzienie mogę miec konto w goodie? dziwne
Odpisali że chodzi o multikonto i jedno odblokują. Najśmieszniejsze jest to że nikt poza mną nie korzysta z goodie xD
Haha ale system mówi ze masz multikonto ale dobrze że odblokowali
Uwisło mi tam ponad 300zł więc lekka determinacja była O dziwo załatwili to skutecznie tylko tempo mają straszne.
to samo ponad 300 zł ale wiem że kontakt emailowy trochę trwa i dobry tydzien może minąć zanim odpiszą,odpisze ja i odblokują
I jeszcze napisze że przy wypłącie 200 zł blokad nie ma ,ale 300 zł i wyżej to system chyba sam blokuje i oczywiście wina multikonta bo czego innego,zawsze można na coś zgonić xD aczkolwiek wiadomo większość użytkowników chyba nie ma takich chwilowych blokad.
Bardziej miesiąc
o ja cie:P
"Weryfikowaliśmy Pani dużą transakcję, dlatego była założona blokada." Politykę mają co najmniej dziwaczną.
u mnie niby zablokowane bo :
Twoje konto zostało zablokowane z powodu próby wyłudzenia cashback.
O dalszych krokach poinformujemy Cię w odrębnej wiadomości.
Jesteśmy w kontakcie dalszym tylko u nich napisać wiadomość to odpowiadają po tygodniu......
Wszystko się przeciąga ...
Odblokowali mi wczoraj jak ja się cieszę Oby już więcej blokad nie było :P
U mnie najlepszy kontakt był na wykop.pl (Edytowano)