Opublikowano 22 lipca 2020

Wypłata z goodie tymczasowo zablokowana

Przy próbie wypłaty wyskakuje mi komunikat " możliwość wypłaty została tymczasowo zablokowana" ktoś wie o co im chodzi? Nie wypłacałam nic do tej pory a nie jestem w stanie uzyskać od nich jakiejkolwiek odpowiedzi
Aktualizacje społecznościowe

19 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika giganty
    ja dziś wypłacałem (też pierwszy raz) i mi posżło
  2. Awatar użytkownika Nana87
    Autor
    romo22/07/2020 15:26

    zapytaj na wykopie https://www.wykop.pl/ludzie/wpisy/Goodie_pl/


    Dzięki spróbuję tam się do nich dobić
    Awatar użytkownika v..mikuni
    i co odpisali cos?
  3. Awatar użytkownika staszek45
    Nana8722/07/2020 20:51

    Dzięki spróbuję tam się do nich dobić


    i co masz odblokowane? przeważnie za multikonta blokują. Tylko trochę dziwna praktyka że w rodzinie nie można mieć 2-3 kont aby każdy korzystał. oczywiście jak z tego samego wifi korzystasz to pewnie to samo ip i pewnie dlatego blokują. ale dziwna sytuacja dla mnie,tylko ja w całej rodzienie mogę miec konto w goodie? dziwne
  4. Awatar użytkownika Nana87
    Autor
    staszek4530/07/2020 17:21

    i co masz odblokowane? przeważnie za multikonta blokują. Tylko trochę dz …i co masz odblokowane? przeważnie za multikonta blokują. Tylko trochę dziwna praktyka że w rodzinie nie można mieć 2-3 kont aby każdy korzystał. oczywiście jak z tego samego wifi korzystasz to pewnie to samo ip i pewnie dlatego blokują. ale dziwna sytuacja dla mnie,tylko ja w całej rodzienie mogę miec konto w goodie? dziwne


    Odpisali że chodzi o multikonto i jedno odblokują. Najśmieszniejsze jest to że nikt poza mną nie korzysta z goodie xD
  5. Awatar użytkownika staszek45
    Nana8730/07/2020 18:30

    Odpisali że chodzi o multikonto i jedno odblokują. Najśmieszniejsze jest to …Odpisali że chodzi o multikonto i jedno odblokują. Najśmieszniejsze jest to że nikt poza mną nie korzysta z goodie xD


    Haha ale system mówi ze masz multikonto ale dobrze że odblokowali
  6. Awatar użytkownika Nana87
    Autor
    staszek4530/07/2020 19:46

    Haha ale system mówi ze masz multikonto ale dobrze że odblokowali


    Uwisło mi tam ponad 300zł więc lekka determinacja była O dziwo załatwili to skutecznie tylko tempo mają straszne.
  7. Awatar użytkownika staszek45
    Nana8730/07/2020 20:31

    Uwisło mi tam ponad 300zł więc lekka determinacja była O dziwo zał …Uwisło mi tam ponad 300zł więc lekka determinacja była O dziwo załatwili to skutecznie tylko tempo mają straszne.


    to samo ponad 300 zł ale wiem że kontakt emailowy trochę trwa i dobry tydzien może minąć zanim odpiszą,odpisze ja i odblokują
  8. Awatar użytkownika staszek45
    Nana8730/07/2020 20:31

    Uwisło mi tam ponad 300zł więc lekka determinacja była O dziwo zał …Uwisło mi tam ponad 300zł więc lekka determinacja była O dziwo załatwili to skutecznie tylko tempo mają straszne.


    I jeszcze napisze że przy wypłącie 200 zł blokad nie ma ,ale 300 zł i wyżej to system chyba sam blokuje i oczywiście wina multikonta bo czego innego,zawsze można na coś zgonić xD aczkolwiek wiadomo większość użytkowników chyba nie ma takich chwilowych blokad.
  9. Awatar użytkownika Nana87
    Autor
    staszek4530/07/2020 20:47

    to samo ponad 300 zł ale wiem że kontakt emailowy trochę trwa i dobry ty …to samo ponad 300 zł ale wiem że kontakt emailowy trochę trwa i dobry tydzien może minąć zanim odpiszą,odpisze ja i odblokują


    Bardziej miesiąc
  10. Awatar użytkownika Nana87
    Autor
    Tak dla potomnych Już ma Pani odblokowane.
    "Weryfikowaliśmy Pani dużą transakcję, dlatego była założona blokada." Politykę mają co najmniej dziwaczną.
  11. Awatar użytkownika staszek45
    Nana8731/07/2020 11:47

    Tak dla potomnych Już ma Pani odblokowane."Weryfikowaliśmy Pani dużą tra …Tak dla potomnych Już ma Pani odblokowane."Weryfikowaliśmy Pani dużą transakcję, dlatego była założona blokada." Politykę mają co najmniej dziwaczną.


    u mnie niby zablokowane bo :
    Twoje konto zostało zablokowane z powodu próby wyłudzenia cashback.
    O dalszych krokach poinformujemy Cię w odrębnej wiadomości.

    Jesteśmy w kontakcie dalszym tylko u nich napisać wiadomość to odpowiadają po tygodniu......
    Wszystko się przeciąga ...
  12. Awatar użytkownika Nana87
    Autor
    Jak odpowiadają nie jest źle, u mnie chyba na 3 wiadomość odpowiedzieli a ogólnie lepszy kontakt był przez FB
  13. Awatar użytkownika staszek45
    Nana8705/08/2020 16:15

    Jak odpowiadają nie jest źle, u mnie chyba na 3 wiadomość odpowiedzieli a o …Jak odpowiadają nie jest źle, u mnie chyba na 3 wiadomość odpowiedzieli a ogólnie lepszy kontakt był przez FB


    Odblokowali mi wczoraj jak ja się cieszę Oby już więcej blokad nie było :P
    U mnie najlepszy kontakt był na wykop.pl (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika v..mikuni
    u mnie to samo, zablokowali mi wyplaty
  15. Awatar użytkownika adam45648
    U mnie też blokada wypłat po cashbacku na 60 zł.
Awatar użytkownika