Winnica Lidla

3
lip 9.
Wie ktoś, co się dzieje w przypadku błędu ludzkiego przy zamówieniu ?
Kupiłem w promo 8sztuk, kasjerka nabiła 4 po zwykłej cenie, ale w sumie wyszło korzystniej, więc nie drążyłem i wziąłem, jak nabiła...

Teraz wychodzi, że po prostu kupiłem 4wina, a nie zamówienie z winnicy. Za dwa dni zwrot, a zamówienia na sklepie nie ma, ale nie jest też odebrane. Będą dzwonić/pisać ?
Aktualizacje społecznościowe
3 Komentarze
Z tym naliczaniem jest coś nie tak, u mnie była groszowa różnica w porównaniu do sklepu (na moją korzyść). Mówiłem pani przy kasie, ale nic nie zmieniała.
no u mnie to całkiem co innego, nie nabiła rabatu, zeskanowała 4z8 (nie umiała ewidentnie tego robić), 3dyszki niemal, więc zapłaciłem za to co nabite. bardziej mi chodzi teraz o ew.zablokowanie konta, czy co tam reg. przewiduje...
Spróbuj przez formularz kontaktowy wyjaśnić sprawę.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsze dyskusje