Jeśli chcesz ray tracing i lub streamujesz to tylko NVidia
stark2991
Jak duże znaczenie ma dla Ciebie Ray Tracing i DLSS?
Alayen
Dołożyć do 6800xt
Fan_Januszy Autor
Ray takie sobie ma znaczenie a dlss coś słyszałem że 3 jest niekompatybilna z 2 i w grach będą oba implementowane zawsze jest technologia od AMD tylko tu się rozchodzi że za rocznego 3070 kumpel chce 1800 a do rx6800 muszę wydać 2200
stark2991
DLSS 3.0 póki co działa tylko na RTX-ach 4000, ale nie warto się nim interesować, bo wprowadza dużo artefaktów i input lag. Z tego co pamiętam to potwierdzono, że gry z DLSS 3.0 wciąż będą obsługiwać DLSS 2.x na starszych kartach.
mekotron
Zastosowanie DLSS zmniejsza input lag, moim zdaniem działa to tak samo, lub właśnie działa tak, że skoro masz większą ilość klatek, to masz mniejszy input lag i tak właśnie się dzieje po włączeniu DLSS, jeśli chodzi o DLSS 3.0 to zwiększenie opóźnienia to max 4 ms, więc i tak jest dużo mniej, niż jak nie włączysz DLSS. I tak jak napisał stark, nie ma sensu na razie myśleć o DLSS 3.0 nie wiadomo czy Nvidia puści ją na starsze karty. W Przypadku AMD mamy dwie technologie, FidelityFX Super Resolution i Radeon™ Super Resolution FSR jest implementowana w grze i działa dla wybranych kart Intel, Nvidia i AMD, a RSR działa z poziomu sterowników dla każdej gry, być może nie każda gra działać poprawnie z RSR. (Edytowano)
stark2991
DLSS 3.0 dodaje znacznie więcej niż 4ms
vishera
rx 6800 jest szybszy plus wieksza ilosc pamieci ram
16 Komentarzy
sortowanie:W Przypadku AMD mamy dwie technologie, FidelityFX Super Resolution i Radeon™ Super Resolution FSR jest implementowana w grze i działa dla wybranych kart Intel, Nvidia i AMD, a RSR działa z poziomu sterowników dla każdej gry, być może nie każda gra działać poprawnie z RSR. (Edytowano)