Opublikowano 9 listopada 2022

Warto kupić rtx 3070 czy dołożyć do rx 6800

jak w tacie co lepsze w danym czasie bo moja 1080 się po mału sypie
Aktualizacje społecznościowe

16 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika EzioAuditore_da_Firenze
    Jeśli chcesz ray tracing i lub streamujesz to tylko NVidia
  2. Awatar użytkownika stark2991
    Jak duże znaczenie ma dla Ciebie Ray Tracing i DLSS?
  3. Awatar użytkownika Alayen
    Dołożyć do 6800xt
  4. Awatar użytkownika Fan_Januszy
    Autor
    Ray takie sobie ma znaczenie a dlss coś słyszałem że 3 jest niekompatybilna z 2 i w grach będą oba implementowane zawsze jest technologia od AMD tylko tu się rozchodzi że za rocznego 3070 kumpel chce 1800 a do rx6800 muszę wydać 2200
    Awatar użytkownika stark2991
    DLSS 3.0 póki co działa tylko na RTX-ach 4000, ale nie warto się nim interesować, bo wprowadza dużo artefaktów i input lag. Z tego co pamiętam to potwierdzono, że gry z DLSS 3.0 wciąż będą obsługiwać DLSS 2.x na starszych kartach.
  5. Awatar użytkownika mekotron
    Zastosowanie DLSS zmniejsza input lag, moim zdaniem działa to tak samo, lub właśnie działa tak, że skoro masz większą ilość klatek, to masz mniejszy input lag i tak właśnie się dzieje po włączeniu DLSS, jeśli chodzi o DLSS 3.0 to zwiększenie opóźnienia to max 4 ms, więc i tak jest dużo mniej, niż jak nie włączysz DLSS. I tak jak napisał stark, nie ma sensu na razie myśleć o DLSS 3.0 nie wiadomo czy Nvidia puści ją na starsze karty.
    W Przypadku AMD mamy dwie technologie, FidelityFX Super Resolution i Radeon™ Super Resolution FSR jest implementowana w grze i działa dla wybranych kart Intel, Nvidia i AMD, a RSR działa z poziomu sterowników dla każdej gry, być może nie każda gra działać poprawnie z RSR. (Edytowano)
    Awatar użytkownika stark2991
    DLSS 3.0 dodaje znacznie więcej niż 4ms
  6. Awatar użytkownika vishera
    rx 6800 jest szybszy plus wieksza ilosc pamieci ram
  7. Awatar użytkownika vkl
    . (Edytowano)
Awatar użytkownika