Virgin Mobile brak możliwości korzystania z sieci T-Mobile

gru 31. 2021
Cześć, mam kilka telefonów w Virgin. Wybrałem tą sieć że względu na cenę i możliwość korzystania z nadajników T-mobile - tylko one gwarantują mi bezproblemowy zasieg w domu. W dniu dzisiejszym zauważyłem problemy z dzwonieniem, oraz brak możliwości ręcznego wybrania zadanej sieci - zadzwoniłem na infolinię i otrzymałem info że Virgin już nie korzystania z nadajników T-mobile. Doradźcie jak rozegrać wypowiedzenie umów abonenckich bez ponoszenia dodatkowych kosztów ( jestem zmuszony na przeniesieniu numerów do T-mobile że względu na dostępność zasiegu)
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Skomentuj
5 Komentarzy
  1. Avatar
    Może zapytaj w UOKiK?
  2. Avatar
    Wypowiedzenie bez kary raczej nie przysługuje. Spróbuj wybrać nadajnik Orange na sztywno. Większość nadajników działa jako networks czyli tm+Orange wiec może w okolicy jest taki
  3. Avatar
    Witam. I jak sytuacja? udało się może rozwiązać z nimi umowę? Jestem w podobnej sytuacji.
  4. Avatar
    Autor
    Nie udało się rozwiązać. Zarówno Virgin jak i UOKiK stoją na stanowisku że nie jest to podstawa do odstąpienia od umowy.
Prześlij Komentarz
Avatar