Uzależniłam sie od pepperka.Co robic!??

15
gru 13. 2017
Uzależniłam sie od pepperka.Co robic!??
wydaje i wydaje i wydaje aaa
Aktualizacje społecznościowe
15 Komentarzy
Też tak mam... Na szczęście źródełko wysycha i widać na dnie zdrowy rozsądek. Teraz poluje już tylko na jakieś fajne prezenty
pengru 13. 2017

Za każdym razem gdy najdzie ochota na peppera proponuje walić konia. S …Za każdym razem gdy najdzie ochota na peppera proponuje walić konia. Sprawdzone i skuteczne.


w szachach ?
Stanley89gru 13. 2017

Też tak mam... Na szczęście źródełko wysycha i widać na dnie zdrowy rozsąd …Też tak mam... Na szczęście źródełko wysycha i widać na dnie zdrowy rozsądek. Teraz poluje już tylko na jakieś fajne prezenty


masakra gryze sie w palce by znowu czegos nie kupic
Oczywiście, można też inne figury posuwać.
pengru 13. 2017

Oczywiście, można też inne figury posuwać.


niom pionki sie fajnie posuwa i nawet walenie w przelocie tez fajne
Edytowane przez: "danuta.korzec" gru 13. 2017
Rwać cebule i nie marudzić ostatnia zdobycz dzięki pepperowi
517604-UAgqQ.jpg
Grzes2505gru 14. 2017

Rwać cebule i nie marudzić ostatnia zdobycz dzięki pepperowi [Obrazek]


co to kupiles bo nie czaje :p?
danuta.korzecgru 14. 2017

co to kupiles bo nie czaje :p?


Kiedyś była wstawka na pepperze z błędem cenowym na stronie Calvin Klein . Kupiłem kilka rzeczy i tak jak wszyscy przypuszczali, sklep anulował zamówienia z powodu błędu. Za zamówienie zapłaciłem z góry. Dostałem od nich w przeprosiny kod rabatowy na -10%,ale napisałem,że nie interesuje mnie błąd cenowy,zapłaciłem za zamówienie i dodatkowo kasę zanim zwrócili to minęły dwa tygodnie. W odpowiedzi odesłali mi kupon na -80%,który dziś wykorzystałem,dzięki niemu za zamówienie na kwotę 1227zł,zapłaciłem jedynie 262.30zł
Grzes2505gru 14. 2017

Kiedyś była wstawka na pepperze z błędem cenowym na stronie Calvin Klein . …Kiedyś była wstawka na pepperze z błędem cenowym na stronie Calvin Klein . Kupiłem kilka rzeczy i tak jak wszyscy przypuszczali, sklep anulował zamówienia z powodu błędu. Za zamówienie zapłaciłem z góry. Dostałem od nich w przeprosiny kod rabatowy na -10%,ale napisałem,że nie interesuje mnie błąd cenowy,zapłaciłem za zamówienie i dodatkowo kasę zanim zwrócili to minęły dwa tygodnie. W odpowiedzi odesłali mi kupon na -80%,który dziś wykorzystałem,dzięki niemu za zamówienie na kwotę 1227zł,zapłaciłem jedynie 262.30zł


woooooooow tez chce !! moze im sie zbugowal ten kupon i mozna korzystac ile sie chce :P podziel sie
Edytowane przez: "danuta.korzec" gru 14. 2017
danuta.korzecgru 14. 2017

woooooooow tez chce !! moze im sie zbugowal ten kupon i mozna korzystac … woooooooow tez chce !! moze im sie zbugowal ten kupon i mozna korzystac ile sie chce :P podziel sie


Próbowałem już :P
Wniosek tylko taki,że jak anulują zamówienie to i tak zawsze warto pisać i powalczyć ,jak na cebule przystało
Złapiesz wszystkie renifery
Stanley89gru 13. 2017

Też tak mam... Na szczęście źródełko wysycha i widać na dnie zdrowy rozsąd …Też tak mam... Na szczęście źródełko wysycha i widać na dnie zdrowy rozsądek. Teraz poluje już tylko na jakieś fajne prezenty


I na renifery
Grzes2505gru 14. 2017

Próbowałem już :P Wniosek tylko taki,że jak anulują zamówienie to i tak zaw …Próbowałem już :P Wniosek tylko taki,że jak anulują zamówienie to i tak zawsze warto pisać i powalczyć ,jak na cebule przystało


hehehhehehee :P
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsze dyskusje