Uważajcie na PayPal (zwróciłem towar a roszczenie zostało odrzucone)

23
sie 22.
Tak jak w tytule, utworzyłem swój pierwszy spór w PayPal bo nie mogłem dogadać się z Banggood w sprawie refundacji za niesprawny towar i dostałem odpowiedź że muszę odesłać towar do sprzedawcy. Myślę, OK, co prawda naczytałem się że PayPal często zwraca kasę bez konieczności odsyłania ale sprawdziłem na poczcie że będzie mnie to kosztować 17 zł więc zrobiłem co kazali. Oczywiście wysłałem od razu do PayPal wniosek o zwrot kosztów odesłania i ta kasa dość szybko do mnie wróciła, pozostało czekać na dotarcie mojej przesyłki do Chin. Dotarła w jakieś trzy tygodnie a ostatnio ku mojemu zaskoczeniu dostałem maila że moje roszczenie zostało odrzucone... więc jeżeli ktoś myśli że PayPal daje taką cudowną, niezawodną gwarancję satysfakcji niech pomyśli jeszcze raz, mnie ta nauka kosztowała 50 zł, gorzej jeżeli kogoś będzie kosztować cenę nowego Roborock`a.
Jeżeli kogoś to interesuje to przedmiotem sporu była latarka Astrolux M03 która ewidentnie miała wadę fabryczną przez którą po niedługim czasie używania przestała działać (bateria i ładowarka była sprawna) co tłumaczyłem zarówno BG jak i PayPal.
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Kleju8923/08/2019 09:52

Coś co przestaje działać krótko po zakupie trudno uznać za zgodne z opisem …Coś co przestaje działać krótko po zakupie trudno uznać za zgodne z opisem w przeciwnym razie po co aż półroczna ochrona. Podobnie można powiedzieć że PayPal nie ma jak sprawdzić czy towar został dostarczony. Sprawa oczywiście była najpierw prowadzona z BG - bezskutecznie, nie chcieli zrobić wymiany egzemplarza ani pełnego zwrotu, proponowali jedynie 3$ rekompensaty.


Niestety mylisz się. Dużo rzeczy się psuje, niektóre krótko po zakupie. Wtedy składa się reklamację, a nie oskarża sprzedawcę o oszustwo. Tylko oszustwo gwarantuje PayPal, dlatego nie dostałeś od nich zwrotu. Masz słuszne pretensje do BG, ale trudno czepić się PayPal'a.
Edytowane przez: "CiekawskiGeorge" sie 23.
23 Komentarze
A jaki podali powód odrzucenia?
Roswell23/08/2019 07:45

A jaki podali powód odrzucenia?


"Decyzję tę podjęto, ponieważ jeśli przedmiot jest zasadniczo zgodny z opisem sprzedającego, nie uważa się go za znacząco niezgodny z opisem."
Cynicznie rzecz biorąc w podobnej sytuacji (czyli z chińskich sklepów) najkorzystniej jest zamawiać przesyłką nierejestrowaną i z płatnością PayPal, a jeżeli przedmiot jest uszkodzony zgłosić że w ogóle nie dotarł.
Zwrot przysługuje chyba tylko w przypadku oszustwa, a tutaj Ciebie nie oszukano, tylko latarka okazała się bublem. PayPal nie rekompensuje kosztu zepsutych urządzeń - szczególnie, że nie ma jak sprawdzić przyczyny usterki. Sprawę musisz wyjaśniać ze sprzedawcą.
CiekawskiGeorge23/08/2019 09:31

Zwrot przysługuje chyba tylko w przypadku oszustwa, a tutaj Ciebie nie …Zwrot przysługuje chyba tylko w przypadku oszustwa, a tutaj Ciebie nie oszukano, tylko latarka okazała się bublem. PayPal nie rekompensuje kosztu zepsutych urządzeń - szczególnie, że nie ma jak sprawdzić przyczyny usterki. Sprawę musisz wyjaśniać ze sprzedawcą.


Coś co przestaje działać krótko po zakupie trudno uznać za zgodne z opisem w przeciwnym razie po co aż półroczna ochrona. Podobnie można powiedzieć że PayPal nie ma jak sprawdzić czy towar został dostarczony. Sprawa oczywiście była najpierw prowadzona z BG - bezskutecznie, nie chcieli zrobić wymiany egzemplarza ani pełnego zwrotu, proponowali jedynie 3$ rekompensaty.
Ja bym jeszcze spróbował zadzwonić na infolinię paypal.
Roswell23/08/2019 09:57

Ja bym jeszcze spróbował zadzwonić na infolinię paypal.


Próbuje do nich napisać, ale jak mam się zmieścić w 1000 znaków, bezsens...
Kleju8923/08/2019 09:52

Coś co przestaje działać krótko po zakupie trudno uznać za zgodne z opisem …Coś co przestaje działać krótko po zakupie trudno uznać za zgodne z opisem w przeciwnym razie po co aż półroczna ochrona. Podobnie można powiedzieć że PayPal nie ma jak sprawdzić czy towar został dostarczony. Sprawa oczywiście była najpierw prowadzona z BG - bezskutecznie, nie chcieli zrobić wymiany egzemplarza ani pełnego zwrotu, proponowali jedynie 3$ rekompensaty.


Niestety mylisz się. Dużo rzeczy się psuje, niektóre krótko po zakupie. Wtedy składa się reklamację, a nie oskarża sprzedawcę o oszustwo. Tylko oszustwo gwarantuje PayPal, dlatego nie dostałeś od nich zwrotu. Masz słuszne pretensje do BG, ale trudno czepić się PayPal'a.
Edytowane przez: "CiekawskiGeorge" sie 23.
CiekawskiGeorge23/08/2019 10:48

Niestety mylisz się. Dużo rzeczy się psuje, niektóre krótko po zakupie. Wte …Niestety mylisz się. Dużo rzeczy się psuje, niektóre krótko po zakupie. Wtedy składa się reklamację, a nie oskarża sprzedawcę o oszustwo. Tylko oszustwo gwarantuje PayPal, dlatego nie dostałeś od nich zwrotu. Masz słuszne pretensje do BG, ale trudno czepić się PayPal'a.


Dokładnie, zgadzam się.
Kleju8923/08/2019 10:20

Próbuje do nich napisać, ale jak mam się zmieścić w 1000 znaków, bezsens...


Ja bym jednak spróbował zadzwonić i z kimś po prostu tam porozmawiać. Mi kiedyś pomogli właśnie na infolinii paypal mimo że spór też wyglądał nieciekawie.
CiekawskiGeorge23/08/2019 10:48

Niestety mylisz się. Dużo rzeczy się psuje, niektóre krótko po zakupie. Wte …Niestety mylisz się. Dużo rzeczy się psuje, niektóre krótko po zakupie. Wtedy składa się reklamację, a nie oskarża sprzedawcę o oszustwo. Tylko oszustwo gwarantuje PayPal, dlatego nie dostałeś od nich zwrotu. Masz słuszne pretensje do BG, ale trudno czepić się PayPal'a.


Możliwe że niewłaściwe założyłem że niezgodność z opisem/umową działa w PayPal tak samo jak na rynku europejskim gdzie w przypadku usterki jakiegoś zakupu masz zazwyczaj dwie drogi - "niezgodność" u sprzedawcy lub gwarancję u producenta. Z drugiej strony dużo naczytałem się tutaj lub na wykopie o tym że PayPal często pomagał gdy komuś zepsuła się np. komórka lub odkurzacz automatyczny więc nie do końca jestem przekonany o twojej racji. Najgorzej w tym wszystkim zachował się BG z którym dyskutowałem na początku (kulturalnie i po angielsku - nigdy nikogo nie nazwałem oszustem), chciałem od nich wymiany przedmiotu (byłem gotowy odesłać uszkodzony egzemplarz) ale jak parę razy pod rząd dostałem tą samą odpowiedź o refundacji 3$ to dałem sobie spokój. Co ciekawe według komentarzy pod tą latarką mój przypadek nie jest odosobniony i im BG wysłał nowy egzemplarz, jednemu nawet więcej niż raz i nawet podejrzewam dlaczego mnie nie potraktowali tak samo...
Może patrzą na historię zakupów danej osoby. Jeśli jakiś pionek to zlewają a temu co często kupuje za większe pieniądze idą na rękę... Bo po co mają tracić dobrego klient przez jakąś drobnice?
Kleju8923/08/2019 17:07

Możliwe że niewłaściwe założyłem że niezgodność z opisem/umową działa w Pay …Możliwe że niewłaściwe założyłem że niezgodność z opisem/umową działa w PayPal tak samo jak na rynku europejskim gdzie w przypadku usterki jakiegoś zakupu masz zazwyczaj dwie drogi - "niezgodność" u sprzedawcy lub gwarancję u producenta. Z drugiej strony dużo naczytałem się tutaj lub na wykopie o tym że PayPal często pomagał gdy komuś zepsuła się np. komórka lub odkurzacz automatyczny więc nie do końca jestem przekonany o twojej racji. Najgorzej w tym wszystkim zachował się BG z którym dyskutowałem na początku (kulturalnie i po angielsku - nigdy nikogo nie nazwałem oszustem), chciałem od nich wymiany przedmiotu (byłem gotowy odesłać uszkodzony egzemplarz) ale jak parę razy pod rząd dostałem tą samą odpowiedź o refundacji 3$ to dałem sobie spokój. Co ciekawe według komentarzy pod tą latarką mój przypadek nie jest odosobniony i im BG wysłał nowy egzemplarz, jednemu nawet więcej niż raz i nawet podejrzewam dlaczego mnie nie potraktowali tak samo...

Dziwne. Gdy paypal zgadza się na oddanie pieniędzy po wysłaniu przedmiotu do sprzedawcy nie powinni robić dalej problemów?
Ja ostatnio odsyłałem zły przedmiot wysłany przez bg i zapomniałem o przesłaniu zdjęć do roszczenia (wysłałem tylko do zwrotu kosztów odsyłki) więc musiałem się ratować odwołaniem od decyzji - pomogło chociaż trwało trochę i pp zachowywał się trochę jak bg - nie odpisywał Opisz dokładnie sprawę na [email protected]paypal.pl
Mowca23/08/2019 21:20

Może patrzą na historię zakupów danej osoby. Jeśli jakiś pionek to zlewają …Może patrzą na historię zakupów danej osoby. Jeśli jakiś pionek to zlewają a temu co często kupuje za większe pieniądze idą na rękę... Bo po co mają tracić dobrego klient przez jakąś drobnice?


Miałem ogólnie trzy problematyczne transakcję z BG ale tą prowadziłem jako pierwszą, drugą dotyczyła nie dostarczenia przesyłki nierejestrowane w zadanym czasie i w tym przypadku wysłali ją ponownie jako rejestrowaną i już dawno ją odebrałem a trzecia dotyczyła braku wysyłki przez jakiś absurdalny czas paru miesięcy czegoś o wartości około 200 zł, po upomnieniach dostałem fake tracking a później tradycyjne info od BG że przesyłka nie opuściła magazynu przez problemy logistyczne i w końcu zwrot kasy. Gdyby nie konkurencyjne ceny BG, zwłaszcza na ich marki własne, to już dawno dałbym sobie z nimi spokój...
Tak jak było wspominane wcześniej PayPal po następnych moich mailach napisał że nie oni są gwarantem i nie nimi mam rozmawiać na temat zwrotu kasy więc bez większych nadziei napisałem znowu do BG i tu niespodzianka po opisaniu sytuacji (łącznie z tym że spór w PayPal został rozwiązany na moją niekorzyść) przyznali mi zwrot. Plus otwarcia tej sprawy w PayPal było to że miałem bezproblemowy zwrot kosztów przesyłki zwrotnej co BG nie gwarantuje więc ostatecznie straciłem tylko czas...
Czytam te odpowiedzi i się zastanawiam...czy ktoś tu nie zrozumiał treści czy ja mam coś z myśleniem.Kupiłem towar u sprzedawcy z Kanady,towar kompletnie nie zgadzający się z opisem dostałem z Chin.Otworzyłem spór prze PayPal.Sprzedawca najpierw zaproponował mi 40 $ zwrotu,następnie 50 $ zwrot bez odsyłania towaru,nie zgodziłem się,zaproponował 70 $ ale mam zwrócić na podany adres w Chinach.Też się nie zgodziłem.Z PayPal dostałem taką oto informację...Sprawdziliśmy teraz Twoją sprawę i ustaliliśmy, że przysługuje Ci zwrot 113,46 USD.Aby otrzymać zwrot pieniędzy, musisz wykonać następujące czynności:Zwróć przedmiot na podany przez nas adres sprzedawcy. Jeśli płatność obejmuje wiele pozycji, może być konieczne zwrócenie tylko niektórych pozycji. Zwróć określone elementy poniżej zgodnie z zaleceniami. Jeśli w tym e-mailu nie wymieniono żadnych konkretnych przedmiotów, wszystkie przedmioty z tego zakupu muszą zostać zwrócone, zanim będzie można otrzymać zwrot pieniędzy.Przejdź do Centrum rozwiązań i podaj informacje o śledzeniu do 9 września 2019 r. Zwracane elementy muszą być w takim samym stanie, jak w momencie ich otrzymania, i ponosisz odpowiedzialność za koszty zwrotu.Należy wyraźnie zaznaczyć na paczce, że zawiera on zwracany towar, aby uniknąć niepotrzebnych opłat celnych lub podatków.WYSYŁKA KOSZTOWAŁA MNIE....235 ZŁOTYCH Z CZEGO PAYPAL ZWRÓCIŁ MI 130 ZŁ.ZA ZWROT TOWARU.Wszystko zrobiłem jak należy,wysłałem PayPal potwierdzenie wysłania paczki z numerem nadania.Mijają tygodnie i wczoraj po 21.00 dostaje maila od PayPal takiej oto treści...Otrzymaliśmy roszczenie, które złożyłeś 29 lipca 2019 r.Przejrzeliśmy płatności i odrzuciliśmy twoje roszczenie z następujących powodów: Podjęliśmy tę decyzję, ponieważ nie otrzymaliśmy prawidłowego dowodu ani numeru śledzenia dla zwróconego przedmiotu.Przepraszamy za niedogodności.Dowiedz się więcej o naszej ochronie kupującychWięcej informacji na temat ochrony twoich zakupów i sposobu rozpatrywania roszczeń można znaleźć, klikając opcję Umowa użytkownika na dole naszej witryny. Następnie wystarczy kliknąć umowę użytkownika usługi PayPal i ochronę kupujących w systemie PayPal.I co Wy drodzy moi o tym powiecie??? mi ręce opadły 113.46$ i 105 zł psu w d.....e loguję się na PayPal a tam CAŁA NASZA KORESPONDENCJA W SPORZE JUŻ WYCZYSZCZONA!!! z każdej strony kłamstwo,chamstwo i naciąganie.Pozdrawiam serdecznie.Paweł
Pawel_Zientek28/09/2019 13:25

Czytam te odpowiedzi i się zastanawiam...czy ktoś tu nie zrozumiał treści c …Czytam te odpowiedzi i się zastanawiam...czy ktoś tu nie zrozumiał treści czy ja mam coś z myśleniem.Kupiłem towar u sprzedawcy z Kanady,towar kompletnie nie zgadzający się z opisem dostałem z Chin.Otworzyłem spór prze PayPal.Sprzedawca najpierw zaproponował mi 40 $ zwrotu,następnie 50 $ zwrot bez odsyłania towaru,nie zgodziłem się,zaproponował 70 $ ale mam zwrócić na podany adres w Chinach.Też się nie zgodziłem.Z PayPal dostałem taką oto informację...Sprawdziliśmy teraz Twoją sprawę i ustaliliśmy, że przysługuje Ci zwrot 113,46 USD. Aby otrzymać zwrot pieniędzy, musisz wykonać następujące czynności: Zwróć przedmiot na podany przez nas adres sprzedawcy. Jeśli płatność obejmuje wiele pozycji, może być konieczne zwrócenie tylko niektórych pozycji. Zwróć określone elementy poniżej zgodnie z zaleceniami. Jeśli w tym e-mailu nie wymieniono żadnych konkretnych przedmiotów, wszystkie przedmioty z tego zakupu muszą zostać zwrócone, zanim będzie można otrzymać zwrot pieniędzy. Przejdź do Centrum rozwiązań i podaj informacje o śledzeniu do 9 września 2019 r. Zwracane elementy muszą być w takim samym stanie, jak w momencie ich otrzymania, i ponosisz odpowiedzialność za koszty zwrotu. Należy wyraźnie zaznaczyć na paczce, że zawiera on zwracany towar, aby uniknąć niepotrzebnych opłat celnych lub podatków.WYSYŁKA KOSZTOWAŁA MNIE....235 ZŁOTYCH Z CZEGO PAYPAL ZWRÓCIŁ MI 130 ZŁ.ZA ZWROT TOWARU.Wszystko zrobiłem jak należy,wysłałem PayPal potwierdzenie wysłania paczki z numerem nadania.Mijają tygodnie i wczoraj po 21.00 dostaje maila od PayPal takiej oto treści...Otrzymaliśmy roszczenie, które złożyłeś 29 lipca 2019 r. Przejrzeliśmy płatności i odrzuciliśmy twoje roszczenie z następujących powodów: Podjęliśmy tę decyzję, ponieważ nie otrzymaliśmy prawidłowego dowodu ani numeru śledzenia dla zwróconego przedmiotu. Przepraszamy za niedogodności. Dowiedz się więcej o naszej ochronie kupujących Więcej informacji na temat ochrony twoich zakupów i sposobu rozpatrywania roszczeń można znaleźć, klikając opcję Umowa użytkownika na dole naszej witryny. Następnie wystarczy kliknąć umowę użytkownika usługi PayPal i ochronę kupujących w systemie PayPal.I co Wy drodzy moi o tym powiecie??? mi ręce opadły 113.46$ i 105 zł psu w d.....e loguję się na PayPal a tam CAŁA NASZA KORESPONDENCJA W SPORZE JUŻ WYCZYSZCZONA!!! z każdej strony kłamstwo,chamstwo i naciąganie.Pozdrawiam serdecznie.Paweł



Sprawdź z ciekawości czy ten twój numer trackingowy działa i czy sprzedawca odebrał przesyłkę.
Jeżeli tak to opisz cała sytuację w mailu, powołując się na numer swojej sprawy i wyślij na:
[email protected]paypal.pl
Widzisz i tu zaczyna się inna historia,szczerze? nie mam już siły tego opisywać.Krótko tylko,dostałem maila z firmy kurierskiej że adres jest nieprawidłowy,adres wpisałem z maila od PayPal( numeru telefonu mi nie podali)a to rozwiązało by dużo bo firma kurierska zadzwoniła by do producenta i sama ustaliła właściwy adres..Napisałem do sprzedawcy wysłał mi adres prawidłowy ja napisałem go firmie kurierskiej.Następny mail od firmy kurierskiej brzmiał tak...Adresat odmawia przyjęcia przesyłki z powodu braku opłat celnych i podatku,czy chcesz żeby paczka wróciła do ciebie? dodam że w dokumentach celnych wpisałem że to ZWROT TOWARU na paczce również wołami to napisałem! dobra,wysłałem wiadomość do sprzedawcy,wraz z korespondencją że to ZWROT I ZAPYTANIE DLACZEGO NIE ODEBRAŁ! Odpowiedź...OK,PODAJ NUMER PRZESYŁKI,JAK PRZYJDZIE TO ODBIERZEMY.Podałem...za kilka dni informacja z firmy kurierskiej o treści,była ponowna próba doręczenia ale sprzedawca odmówił przyjęcia ....powód jak wyżej itd.co mamy zrobić,czy chcesz żeby paczka wróciła?itd,itp podam tu numer śledzenia żeby nie było 1ZW846310493680817 w śledzeniu widać jak paczka dociera do Chin i WPIS ŻE ADRES JEST NIEPRAWIDŁOWY ale że mają już adres prawidłowy to nie ma takiego wpisu,NIE MA PODANEJ INFORMACJI ŻE SPRZEDAWCA ODMÓWIŁ PRZYJĘCIA ZWROTU I JAKI BYŁ POWÓD!!!!!!!KILKAKROTNIE PISAŁEM DO FIRMY KURIERSKIEJ ZAPYTANIE DLACZEGO TEGO NIE WIDAĆ NA ŚLEDZENIU!? ODPOWIADALI ŻEBYM SIĘ SKONTAKTOWAŁ Z UPS CHIŃSKIM,JAK NAPISAŁEM DO CHIŃCZYKÓW TO MI NIE ODPOWIEDZIELI.PO KILKAKROTNYM MOIM PYTANIU FIRMA KURIERSKA ODPOWIEDZIAŁA MI ŻE WIDOCZNIE SYSTEM IM SIĘ POPSUŁ I DLATEGO NIE MA WPISU,A TAK W OGÓLE TO CZAS MINĄ I ICH JUŻ TA PACZKA NIE INTERESUJE,JEST JAKO PORZUCONA....................MAŁO TEGO TO OSTATNI WPIS MÓWI O NIEPRAWIDŁOWYM ADRESIE NADAL,CO JEST WIERUTNYM KŁAMSTWEM BO DOSTALI PRAWIDŁOWY ADRES I PISZĄ MI Z JAKIEGO POWODU NIE JEST ODBIERANA PACZKA! to jest Kleju tylko część tej opowieści a jak sam widzisz KOPIE SIĘ Z KONIEM:-) KŁAMIE PAYPAL ,KŁAMIE SPRZEDAWCA,KŁAMIE FIRMA KURIERSKA,żałuje że w ogóle dałem się tak perfidnie wkręcić ,bo od początku powinienem dać sobie spokój i odpuścić te 113,46$ a tak to nie dość że straciłem jeszcze więcej pieniędzy to jeszcze czas i zdrowie.Mam chorą żonę i to dla niej znalazłem piękną perukę w internecie przyszedł jakiś MOP!!! ZAMIAST PERUKI.I zamiast skupić się na opiece to ja godzinami załatwiałem zwrot za tą perukę,nie dlatego że mnie na nią nie stać ale dlatego że wiem ile kosztuje leczenie i że dla kogoś innego może to być bardzo dotkliwy wydatek i żeby nie odpuścić OSZUSTOM KTÓRZY KPINĘ SOBIE URZĄDZILI Z CHORYCH LUDZI SPRZEDAJĄC IM COŚ TAKIEGO! przy okazji jak widzisz dowiedziałem się również że to jest cała machina napędzająca sobie kasę nawzajem na świecie.Pozdrawiam wszystkich i mam nadzielę że moja historia będzie dla kogoś nauczką,że jak jest wszystko w porządku jak kupujesz przez PayPal,to jest w porządku ale jak pojawi się problem to mają Cię gdzieś...i to ubezpieczenie kupującego jest nic nie warte.Paweł
Pawel_Zientek28/09/2019 13:25

Czytam te odpowiedzi i się zastanawiam...czy ktoś tu nie zrozumiał treści c …Czytam te odpowiedzi i się zastanawiam...czy ktoś tu nie zrozumiał treści czy ja mam coś z myśleniem.Kupiłem towar u sprzedawcy z Kanady,towar kompletnie nie zgadzający się z opisem dostałem z Chin.Otworzyłem spór prze PayPal.Sprzedawca najpierw zaproponował mi 40 $ zwrotu,następnie 50 $ zwrot bez odsyłania towaru,nie zgodziłem się,zaproponował 70 $ ale mam zwrócić na podany adres w Chinach.Też się nie zgodziłem.Z PayPal dostałem taką oto informację...Sprawdziliśmy teraz Twoją sprawę i ustaliliśmy, że przysługuje Ci zwrot 113,46 USD. Aby otrzymać zwrot pieniędzy, musisz wykonać następujące czynności: Zwróć przedmiot na podany przez nas adres sprzedawcy. Jeśli płatność obejmuje wiele pozycji, może być konieczne zwrócenie tylko niektórych pozycji. Zwróć określone elementy poniżej zgodnie z zaleceniami. Jeśli w tym e-mailu nie wymieniono żadnych konkretnych przedmiotów, wszystkie przedmioty z tego zakupu muszą zostać zwrócone, zanim będzie można otrzymać zwrot pieniędzy. Przejdź do Centrum rozwiązań i podaj informacje o śledzeniu do 9 września 2019 r. Zwracane elementy muszą być w takim samym stanie, jak w momencie ich otrzymania, i ponosisz odpowiedzialność za koszty zwrotu. Należy wyraźnie zaznaczyć na paczce, że zawiera on zwracany towar, aby uniknąć niepotrzebnych opłat celnych lub podatków.WYSYŁKA KOSZTOWAŁA MNIE....235 ZŁOTYCH Z CZEGO PAYPAL ZWRÓCIŁ MI 130 ZŁ.ZA ZWROT TOWARU.Wszystko zrobiłem jak należy,wysłałem PayPal potwierdzenie wysłania paczki z numerem nadania.Mijają tygodnie i wczoraj po 21.00 dostaje maila od PayPal takiej oto treści...Otrzymaliśmy roszczenie, które złożyłeś 29 lipca 2019 r. Przejrzeliśmy płatności i odrzuciliśmy twoje roszczenie z następujących powodów: Podjęliśmy tę decyzję, ponieważ nie otrzymaliśmy prawidłowego dowodu ani numeru śledzenia dla zwróconego przedmiotu. Przepraszamy za niedogodności. Dowiedz się więcej o naszej ochronie kupujących Więcej informacji na temat ochrony twoich zakupów i sposobu rozpatrywania roszczeń można znaleźć, klikając opcję Umowa użytkownika na dole naszej witryny. Następnie wystarczy kliknąć umowę użytkownika usługi PayPal i ochronę kupujących w systemie PayPal.I co Wy drodzy moi o tym powiecie??? mi ręce opadły 113.46$ i 105 zł psu w d.....e loguję się na PayPal a tam CAŁA NASZA KORESPONDENCJA W SPORZE JUŻ WYCZYSZCZONA!!! z każdej strony kłamstwo,chamstwo i naciąganie.Pozdrawiam serdecznie.Paweł


Czemu ta wysyłka była taka droga? oddawałem słuchawki do Chin i płaciłem chyba 49 zł ze śledzeniem.
Mieszkam w Danii,przesyłka kosztowała 399 kr.przeliczyłem na złotówki.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje