Uważajcie na niezdrową politykę sprzedażową RTV EURO AGD!!

kwi 16. 2021
Myślę, że warto nagłośnić tę sprawę, gdyż RTV EURO AGD to bodajże największy sklep RTV w Polsce i na mnóstwo klientów, wśród nich wielu Peperowiczów. Zachęcam do komentowania.

384976.jpg

Otóż moja sytuacja wygląda tak.

Zaciłem za laptopa, który był dostępny. Miał być na jutro. Kasę wzięli. Po 2 dniach wysłali informację o tym, że sprzęt niedostępny i że mam 3 dni żeby napisać czy będę oczekiwał dalej w innym, w przypadku braku odzewu miałaby nastąpić anulacja zamówienia xD (Niech ktoś się wypowie czy tak wgl można postępować z klientem) W kontakcie na fb napisali, że był to chwilowy błąd na stronie. Dodam, że promocja trwała tydzień i codziennie było dostępne parę sztuk tego laptopa - Asus Tuf Gaming (przecena o 1500 złotych). Z tego co wiem inne osoby, którym udało się kupić poprzez stronę tego laptopa rówież dostały taką informację.

Ja nadal zostaję przy swoim bo sprzęt kupiłem w bardzo korzystnej cenie. Mieliście podobną sytuację? Czy domagaliście się od nich sprzętu za jaki zapłaciliście (pobranie kasy od klienta jest to zawarcie umowy sprzedaży, a więc powinni wydać sprzęt). Ewentualnie czy wtedy można negocjować cenę podobnego laptopa, który jest dostępny w ofercie?

I ostatnie pytanie. Czy infolinia RTV jest płatna, nie chce się narażać na dodatkowe koszta wobec tego, że i tak jestem poszkodowany.
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
Dyskusje
22 Komentarze
Prześlij Komentarz