.popover--mainNav,body/.popover--menu, ","event":"layer-destroy"}],"events":["trigger"]}" data-t="nav">
23/04/2022 22:10Wszedłem z ciekawości sprawdzić czy piszesz prawdę i to nie do końca tak wy …Wszedłem z ciekawości sprawdzić czy piszesz prawdę i to nie do końca tak wygląda. https://www.x-kom.pl/serwis#zglos-zwrot-lub-wymianeSą tutaj 3 niebieskie przyciski - zgłoś reklamacje (do zgłaszania reklamacji bezpośrednio u producenta), zgłoś reklamację w x-kom oraz zgłoś zwrot lub wymianę. Ostatnie dwa kierują do tego samego formularza, na którym z listy wybierasz co chcesz załatwić:[Obrazek] Na liście jest też pozycja dotycząca gwarancji producenta, i to tej pozycji dotyczy ten zaznaczony przez Ciebie zapis - w tym wypadku faktycznie sklep jest pośrednikiem między Tobą a producentem, bo zepsuty sprzęt wysyłasz do x-komu, a oni do serwisu producenta.
23/04/2022 22:04Może jak się wypowie ktoś kto oddawał tak towar, to się temat rozkręci.
24/04/2022 16:15Nie rozumiem waszej ślepej wiary w "firmę" owszem mogę się mylić. Dla tego …Nie rozumiem waszej ślepej wiary w "firmę" owszem mogę się mylić. Dla tego poruszę ten wątek na kilku forach prawnych. Zobaczymy co mają do powiedzenia ludzie z trochę szerszym spektrum wiedzy niż ja.
24/04/2022 16:25(Edytowano)Ale przecież w tym zdaniu, którego się czepiasz jest wyraźnie napisane: "Je …Ale przecież w tym zdaniu, którego się czepiasz jest wyraźnie napisane: "Jeśli zgłosisz reklamację na podstawie gwarancji producenta my będziemy tylko pośrednikiem". Czepiasz się drugiej części zdania. Nie zwracając uwagi na pierwszą. Dokonujesz zwrotu na podstawie reklamacji z tytułu gwarancji producenta?Twierdzisz, że nie, że to zwrot bo odstąpiłeś od umowy zawartej na odległość. Więc to zdanie Cię nie dotyczy.Ale z chęcią poznam opinię prawników. Daj proszę znać, możesz zresztą dodać tu linki.
Tak ciężko ogarnąć typ zgłoszenia w formularzu i wybrać zwrot, że musi być clickbaitowy temat?