lis 24. 2021
UWAGA NA PROSHOP
Zazwyczaj nie miałem z nimi problemu ale pieniądze z tegorocznego zamówienia na black week przepadły. Sklep nie raczył mnie poinformować, że zakup nie został opłacony (mimo, że bank potwierdził, że otrzymali przelew), sam musiałem pisać i dzwonić, żeby wyjaśniać sytuację.Obsługa klienta to jakiś żart, więc wole nie myśleć co by się działo przy jakiejś reklamacji. Dostałem odpowiedź na zasadzie "wie Pan zazwyczaj to system działa i o wszystkime informujemy klienta, no ale teraz nie. Bo coś ten teges no i wie pan"

Mam nadzieję, że uratuję kogoś przed podobną wpadką. Tym bardziej w okresie przedświątecznym. Gdybym wiedział to kupiłbym produkt z równoległej oferty allegro za 50zł więcej, teraz muszę dopłacić 400zł bo promocje się skończyły...
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
Dyskusje
Prześlij Komentarz